Tirsdag...

sandra 22

Gift med forumet
God morgen..

Jeg å mikael står på farten til å reise nå,vi skal til fotograf i dag[;)] veldig spent på åssen det skal gå???
For i natt har han hatt feber å ikke vært i form...Han ble litt solbrent i bhg i går,så jeg tror det kan komme av det??

Ellers så skal vi spise lunsj med 2 venniner av meg så det blir nok koselig[:)]

Men ha en fin dag da alle sammen[:)]

God Morgen Sandra og dere andre[:)]

Ja den sola er skummel nå altså. Vi var ute hele helgen, og alle 4 ble lett solbrendt og stiv i maska. Hørte de snakket om ekstremt tynt ozonlag over Norge for tiden, så vi må vel på apoteket å kjøpe inn solremedier. Vet de har tilbud på apotek 1 nå, bare som et tips[:)]

Her har jeg akkurat kommet hjem fra påskefrokost i barnehagen. Fornøyde unger og fornøyd mamma. Strålende sol ute, og planen for dagen, rydde og vaske hele huset[:'(] Klesvask, støvsuging og ja...i det hele tatt. Lite planer ellers for dagen. Skal på biblioteket med ungene etter barnehagen, før vi skal hjem og ut å "jobbe" i hagen. Ser vinduene trenger sårt en vask. Må en liten tur innom ene jobben også, om jeg ikke utsetter det til i morgen.

I kveld er det Grethe Roede kurs....weee, gått ned over 2 kg på 6 dager, det beste av alt er at jeg har kommet inn i en god treningsperiode. Endelig blitt venn med spinningsykkelen igjen, så i går ble det 2,5 mil. Gruer meg litt til kurset, men godt å ha litt som motiverer deg. Vil ikkje komme der å ha gått opp 4 kg liksom.

Men aller først kaffe og myye vann, kjenner hodepinen ligger å lurer i panna. Kaffe er vel ikke så lurt, men vann gjør ofte susen.

Ha en fin dag, og lykke til hos fotograf Sandra. Du er pliktig til å vise resultatet, bare så du vet det[:D]

Solbrent? Har dere sol dere andre altså? Er det bare trøndelag som regner bort? Har hatt regn i konstant en uke vi, og de melder enda en uke med nedbør...

Lopper, MammaTilSmåSnuppene? [:'(] Håper dere blir kvitt dem!!

Heisann! [:)]

Jeg og ungene har vært på trening, deilig deilig! Jeg pulsspinna, og de lekte seg. Nå er vi hjemme igjen, og jeg skal hoppe i dusjen. Jeg skal på jobb kl 15-19, så ungene skal bort til tanta si og søskenbarnet sitt.
Ryggen min gleder seg forresten ikke til å jobbe, den er vondere i dag igjen... [&o] tror jeg må ringe legen i morgen tidlig, kanskje få litt mer betennelsesdempende, for jeg kan jo ikke gå rundt sånn i evigheten!

Ha en fin dag dere!

Back
Topp