Tirsdag

lenemor

Forumet er livet
Her startet ikke dagen før ti over sju - det var deilig!

Nå har ungene revet leker ut over hele stua, lillestua og spisestua, ørten ganger - jeg blir sprø. Tror nok vi skal komme oss opp i barnehagen snart

I dag har jeg legetime - jeg bestilte sist jeg hadde omgangssyken... jeg har selvsagt vært frisk siden, er det tilfeldig tro? Nåja, jeg får bare reise ned og høre om det er noe poeng å ta noen blodprøve eller ikke...jeg har jo vært så mye på legesenteret i det siste at jeg begynner å kjenne pensjonistene ved fornavn [;)]

Lurer på om jeg ikke skal ta en tur ut til huset og rydde litt i dag - det har vært en del vind i det siste, og på søndag så jeg at det har blåst plast og isopor langt nedover skråningen nedenfor huset... greit å få plukket sammen litt, det må jo gjøres på et eller annet tidspunkt. Tror ikke det er noen og jobber der ute i dag, nå vil de vente på at kjøkkenet skal komme.... håper det kommer til uka!

Hva gjør dere i dag da?

Skikkelig høst møkkavær her i dag[>:], hadde gledet meg til utedag med ungene, for det var jo så fint i går... Men nå regner det vannrett[&:]. Gubben er jo i oslo til fredag, så vi er ikke avhengig av å ha middagen klar kl 16, det er litt deilig, for da kan vi spise tidligere, å få lenger ettermiddag[;)].

Vet ikke helt hva vi skal gjøre i dag, muligens bake noe, besøke mamma eller farmor, i ettermiddag er dte barnegospel. Håper mamma kan hjelpe litt til, for det er midt i kveldsmat tida til Lukas..

I kveld skal jeg bare slappe av, og være herre over fjernkontrollen![:D] Strikke litt må jeg jo, å lese litt i boka jeg holder på med[:)]

I dag er det blåse-bort-dag!! Det regner vannrett... men likevel så gikk vi til barnehagen! Aslak skulle ha med seg hunden sin, og den skulle IKKE være i sekken! Løsningen ble en zip-pose fra IKEA! Genialt som regntøy til kosedyr![:D]  Har innsett at ungene trenger nytt regntøy, skulle bare ønske at noen kunne kjøpe for meg![8D]

Var oppe halv åtte i dag, men hadde ikke lyst kjente jeg, ble sent i går + møkka vær i dag. Var på kino med Trym i går ettermiddag, så rutinene ble litt forskjøvet. Men vi storkosa oss [:D]. Filmen "Hopp".
Nå er lille store gutt i bhg og er vel i skrivende stund på tur. Skulle vist se på hester bl.a i dag [:D].

I dag blir det litt soving på meg og vasking av gulv, det trengs. [:)] Var forresten å la av bilstol m/ base (Brio Primo) til bebisen (herr navneløs [8D]) i dag + stellematte da. Blir vel å hente det senere i dag eller i morra, må få inn cash først [;)].

Ha en flotters dag alle sammen [:D]

Her bråvåkna vi kl ti over halv ni.. [8|] Var bare å komme seg ut av senga og sende de avgårde.. Som sagt så er ståa her at jeg og L har kun en fullt fungerende arm hver.. Haha.. Så ting tar tid.. [8D] Jeg skal egentlig holde meg unna data og hekling, men data er det litt vanskelig å holde seg borte fra.. Men tenkte å ta fram en bok i morgen å lese i den i stedet for dataen.. [8D] Da kan jeg klare meg fint uten høyre armen..!

Back
Topp