Tirsdag

.::Tiiine::.

Forumet er livet
God morgen :)

Sykla til jobb idag, fantastiske start på dagen syns jeg ;) Jobb til 15.30 før jeg må hjem å rydde videre,håper å få hengt opp bilder vist min kjære kommer en tur til meg :)

God morgen!
Her er har jeg vertfall vært våken en stund nå. Er en mann og fikser gass ovnen vår her nå. Så håper den virker som den skal etter på.
Så nå er det mikkemus på tv og bare kos her hjemme.
Ingen store planer i dag. SKal på jobb i kveld eneste.

Her er det slæk morgen/formiddag deilig[:)] har akkurat levert jonatan i bhg, og nå sitter jeg å ser god morgen norge og drikker te.
Har plan om å gå igjennom alle barneklærne som jeg ikke har sortert, siden vi får en gutt til [:D]så er det MASSE å arve.
Skal jobbe i kveld.

Vi har vært på politistasjonen for å skaffe pass....vi reiser om 27 dager........[:D][:D][:D]
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!

ORIGINAL: barebeaa

Her er det slæk morgen/formiddag deilig[:)] har akkurat levert jonatan i bhg, og nå sitter jeg å ser god morgen norge og drikker te.
Har plan om å gå igjennom alle barneklærne som jeg ikke har sortert, siden vi får en gutt til [:D]så er det MASSE å arve.
Skal jobbe i kveld.
Gratulerer så mye med en liten lillebror på vei!! [:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: Buble

Vi har vært på politistasjonen for å skaffe pass....vi reiser om 27 dager........[:D][:D][:D]
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!

Oh hvor da ?[:D]

ORIGINAL: Lene1986

ORIGINAL: barebeaa

Skal jobbe i kveld.
Gratulerer så mye med en liten lillebror på vei!! [:D][:D][:D][:D]

takktakk[:D] moro å vite kjønnet!

Back
Topp