Tirsdag!!

Lene1986

Forumet er livet
God morgen snupper!!

Hva er planene deres for dagen??

Her skal jeg snart på foreldresamtale i barnehagen. Så er det hjem å ligge litt på sofaen før jeg skal til legen igjen å se på prinsessa igjen [:)][:)]
Men er ås usikker på hva jeg skal si til legen. Føler jo at jeg er frisk nok til å gå på jobb hvis dere skjønner. Men når de ikke finner utav hvorfor jeg har vondt så er jeg skeptisk til å gå på jobb hvis dere skjønner.
I kveld skal vi ingenting. Bare slappe av på sofaen [:D]

mamma kommer i dag

God morgen[:D]

har planer om å føde[:D] Skal en tur på kjøpesenter med en venninne, kanskje det setter fortgang i ting[:D][:D]
Ellers bare slappe av. Har dårlig samvittighet for å sende prinsessa i barnehagen hver dag, men jeg har ikke overskudd til å ha ho hjemme nå.

Lykke til hos legen Lene og kose deg masse når mamman din kommer Kathmor[:D]

I dag skal jeg bare sløve til jeg skal på jobb kl 15............................. Bilen er på verksted, så jeg må vel gå hjemmefra i to-tiden..........[;)]

håper alt er i orden kjære lene! Ubehagelig å gå rundt ogi kke vite noe...[&:]
Her starter dagen rolig, god dag![:D]

Blir nå sittende her til kl 16, for å så gå hjem og ordne og styre med hjem og forberedelse til en ny dag før jeg skal treffe Tingeling1 på cafe i kveld[:)]
Gleder meg ordentlig!

God morgen alle sammen[:)]

Mannen leverte Nora i dag, så Neo og jeg sov til klokka ni[:)]
Skal pusle litt her hjemme før jeg må en tur til byn, etter det så henter jeg Nora også skal vi spise hos mine foreldre i dag.

Blir en rolig kveld foran tven siden mannen jobber sent[;)]

Back
Topp