Tirsdag :))

Råsa Muffin

Gift med forumet
God Morgen [:)]

Her våkna barna litt før 6 .. men heldigvis bygget de lego og lekte gankse fint på rommet til kl halv åtte [:)] Mye, mye bedre tid å stå opp på [8D] Ikke har de barnehage dag i dag heller, så lurer litt på hva vi skal finne på .. Tar kanskje en tur til moren min, om hun ikke er på jobb da [:)] Og kl 18 er det trening, DET ser jeg frem til [:D]

Ha en super dag damer [:)]

Har du ikke fått gjort om på barnehagen Råsa?

Her sov vi til sju i dag, det var vidunderlig. Ungene er i barnehagen, vi kjørte opp for ute blåser det noe helt vanvittig. Har fått av sengene til ungene og satt igang vaskemaskinen, men er i laber form i dag og skal nok for det meste holde meg på sofaen. Om jeg får omgangssyken en gang til nå så klikker jeg altså, men er skikkelig kvalm og uggal i dag

Krysser fingrene for at det ikke er omgangssjuke lenemor!!

Her har vi hatt en urolig natt, og unger som vil opp kl kvart over 6... Kjenner jeg er tung i hodet i dag ja... I går var jeg på obs! en tur og kjøpte lekekomfyr til snuppa mi. HUn har hatt et lekekjøkken fra fisherprice, men det er så lite så det arvet minsten. Så nå er hun superfornøyd , og leker som bare det i dukkekroken:-)

Akkurat nå har begge ungene fått hver sin liten kopp med rosiner, så de sitter å koser seg på rommet til Nathalie[:D], hører på musikk og snackser[:D].

Planen i dag er å rydde og vaske hus! Får besøk av en vennine fra studietiden i morgen, å henne har jeg ikke sett på 3 år! SÅ litt kjekt å ha huset på stell når hun kommer å ser huset for første gang[:)].

Back
Topp