TIRSDAG!!!

Lene1986

Forumet er livet
God morgen snupper!!!

Nå sitter vi og spiser frokost her. Barnetv står på og vi er snart klar for å gå i barnehagen.
Nå er det bare 4,5 t til UL [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
Etter det skal jeg på jobb. [:(][:(][:(][:(]

Hva er planene deres for dagen da??

ORIGINAL: Mamma til Jonas.

Ååå så spennende[:)] Håper du rekker å oppdatere oss før du går på jobb[:)]

Jeg har vinterferie denne uken. Imorgen skal Jonas og jeg ta toget til Oslo for å besøke min søster, så mye som skal pakkes i dag. Må også en tur på biblioteket og leie en haug med bøker og filmer til å ha på toget.

Masse masse lykke til Lene[:)]
Tusen takk for det!! Litt skeptisk på om jeg får tid til det men skal prøve. Skal på ul kl 13.00 så på jobb 14.00.. [&:]
Masse god tur i morgen!! [:D][:D]

Sitter på jobb til 4,så hente Oliver i bgh lage middag,vaske å rydde litt,kosestund med Oliver deretter litt tid med kjæresten dersom han ikke er skam sleten etter han har jobbet i Bergen siden i går.

god dag!

da er jeg bænkers foran soffan, men er så sykt trøtt... burde serr ha sovet kjenner jeg[:-] men nei, akk mye å gjøre,skoleskoleskole!

så blir å hente gullet mitt, for så å gjøre skoleting igjen senere[&o]

howdy[:D][:D]

jeg sitter i stolen å skal se jersey shore[:D]
Malin sover eeendelig etter full skriking fra kl halv elleve i dag[:(] fysj å slitsomt kolikk er[&o]
Emma er i bhg i dag, har hatt karneval, så hun er Minni mus i dag, noe hun valgte selv i går på butikken[:)]
ellers ingen store planer i dag, håpe Malin er litt rolig i kveld, så vi kan kose oss og slappe av litt i dag[:)]

Back
Topp