Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Skrållan
MaRtE: Tror ikke den kommer til å fikses før fruene altså, mulig det er selve tvn det er noe galt med, og da må vi ha ny. Tvn er 1,5 år gammel liksom!!
suki: Hvorfor er hun rød da, er hun sånn som Ida og sleiker seg mye rundt munnen? Ida har noen perioder da hun er veldig rød rundt munnen siden hun har sleika seg og det er kaldt ute. Smører på med eksemsalva til Tobias jeg, da blir hun fort bedre.
buffi: 8. mars? Hva skjer da?
Looney: Spiser hun ikke? Tenkte på økedøgn, men da hadde hun jo hengt i puppen!
Etter treninga og dusjinga, dro jeg og Ida opp til bestevenninna mi. Tobias lå i vogna og sov imens. Koste oss med capuccino (vi voksne altså) og gulrotmuffins, samt håndarbeid [:)] Ble oppringt av sjefen også, blir masse jobbing en ukes tid fra torsdag. Jaja, det får bare gå, selv om betennelsene mine kommer til å hate det.
Nå ser ungene Shrek, jeg har hengt opp en vask og satt på en ny, skal bare kose oss litt nå før vi begynner på middagen [:)]
ORIGINAL: Looney
Hun spiste bittelitt nå, og det er eneste siden i morges. Har snakket med hs og må ringe legevakten med engang de åpner nå kl 16. Hs var bekymret[&o] Jeg venter på at samboeren skal komme hjem og event bli med til legen.
ORIGINAL: Buffi
ORIGINAL: Skrållan
MaRtE: Tror ikke den kommer til å fikses før fruene altså, mulig det er selve tvn det er noe galt med, og da må vi ha ny. Tvn er 1,5 år gammel liksom!!
suki: Hvorfor er hun rød da, er hun sånn som Ida og sleiker seg mye rundt munnen? Ida har noen perioder da hun er veldig rød rundt munnen siden hun har sleika seg og det er kaldt ute. Smører på med eksemsalva til Tobias jeg, da blir hun fort bedre.
buffi: 8. mars? Hva skjer da?
Looney: Spiser hun ikke? Tenkte på økedøgn, men da hadde hun jo hengt i puppen!
Etter treninga og dusjinga, dro jeg og Ida opp til bestevenninna mi. Tobias lå i vogna og sov imens. Koste oss med capuccino (vi voksne altså) og gulrotmuffins, samt håndarbeid [:)] Ble oppringt av sjefen også, blir masse jobbing en ukes tid fra torsdag. Jaja, det får bare gå, selv om betennelsene mine kommer til å hate det.
Nå ser ungene Shrek, jeg har hengt opp en vask og satt på en ny, skal bare kose oss litt nå før vi begynner på middagen [:)]
Skrållan: Heidi skal operer seg den 8 mars. Hun skal legge dren inn i øyrene, fjerne polyppene og redusere/fjerne mandlene sine
Så nå er det bare 1 uke igjen til det skjer