Tirsdag!

Ja, da er dagen i gang igjen gitt!

Ungene sitter her og ser på Liten og stor eller noe sånn, barne-tv på Super'n i allefall. Kl 9 skal jeg på PulsSpinn, og ungene skal leke i barnepassen. Etterpå blir det den ukentlige turen til biblioteket, så butikken før hjem til skittentøysdunken som virkelig vokser ut av sine bredder. Må ta et dypdykk oppi den i dag altså... Ellers skal jeg mekke mer på hobbyen min, og i kveld skal jeg sitte og irritere meg over at enten tv-signalet eller selve tv'n motarbeider meg, og hopper over til Tv2 Zebra, uansett hvilken kanal jeg har på. Sykt irriterende, og jeg går jo glipp av endel jeg vil se. Dritt altså!!!

Ha en fin dag dere! [:)]

mårnings!

håper tv'n blir frisk snarest, skrållis. i dag er det jo fruen å greier å så.

maria har allerede dratt, de skulle ha utesfo etter skolen i dag og hun gleda seg!! håper det varer for de skal ha utesfo hver tirsdag resten av året uansett vær.

eller lite nytt å melde herfra. ha en fin tirsdag[:)]

Hellu[:D] Har for en gang skyld sovet i natt, så kjenner at humøret er på topp. Jeg, mor og lillemor skal ha oss en shoppingtur i dag vi[:)] Ikke så mye jeg finner meg sikkert, men kan jo se om jeg finner noe som får plass til magen etterhvert[:)] Mange bursdager for tiden, så gaver må vi hvertfall finne.

Jaja da nærmer datoen 8 mars seg gitt

I dag har jeg fri og jeg har hatt ei god hardtrening

Nå sitter jeg i grunnen bare og later meg og hører på Evanscence

I kveld skal jeg i møte i min bhg det skal nemlig være foreldremøte der i kveld..Litt nervøs for jeg må presentere meg for foreldrene i kveld. Har jo pratet med dem før men nå skal jeg liksom fortelle om meg selv da[X(]

Hellu[:)]

På jobb.... Gleder meg til å komme hjem, for har fått laderen til dataen min, så håååååper den virker[;)][:D]
Ellers er unga borte denne uka, og jeg skal jobbe meg spendt ihjel[8D]

Ha en fin dag videre[:)]

[&o]Josephine har hylt som en stukken gris siden kl 06.00 i morges, og regelrett nekter å spise noe som helst[&o] What to do?

MaRtE: Tror ikke den kommer til å fikses før fruene altså, mulig det er selve tvn det er noe galt med, og da må vi ha ny. Tvn er 1,5 år gammel liksom!!
suki: Hvorfor er hun rød da, er hun sånn som Ida og sleiker seg mye rundt munnen? Ida har noen perioder da hun er veldig rød rundt munnen siden hun har sleika seg og det er kaldt ute. Smører på med eksemsalva til Tobias jeg, da blir hun fort bedre.
buffi: 8. mars? Hva skjer da?
Looney: Spiser hun ikke? Tenkte på økedøgn, men da hadde hun jo hengt i puppen!

Etter treninga og dusjinga, dro jeg og Ida opp til bestevenninna mi. Tobias lå i vogna og sov imens. Koste oss med capuccino (vi voksne altså) og gulrotmuffins, samt håndarbeid [:)] Ble oppringt av sjefen også, blir masse jobbing en ukes tid fra torsdag. Jaja, det får bare gå, selv om betennelsene mine kommer til å hate det.
Nå ser ungene Shrek, jeg har hengt opp en vask og satt på en ny, skal bare kose oss litt nå før vi begynner på middagen [:)]

Hun spiste bittelitt nå, og det er eneste siden i morges. Har snakket med hs og må ringe legevakten med engang de åpner nå kl 16. Hs var bekymret[&o] Jeg venter på at samboeren skal komme hjem og event bli med til legen.

ORIGINAL: Skrållan

MaRtE: Tror ikke den kommer til å fikses før fruene altså, mulig det er selve tvn det er noe galt med, og da må vi ha ny. Tvn er 1,5 år gammel liksom!!
suki: Hvorfor er hun rød da, er hun sånn som Ida og sleiker seg mye rundt munnen? Ida har noen perioder da hun er veldig rød rundt munnen siden hun har sleika seg og det er kaldt ute. Smører på med eksemsalva til Tobias jeg, da blir hun fort bedre.

Etter treninga og dusjinga, dro jeg og Ida opp til bestevenninna mi. Tobias lå i vogna og sov imens. Koste oss med capuccino (vi voksne altså) og gulrotmuffins, samt håndarbeid [:)] Ble oppringt av sjefen også, blir masse jobbing en ukes tid fra torsdag. Jaja, det får bare gå, selv om betennelsene mine kommer til å hate det.
Nå ser ungene Shrek, jeg har hengt opp en vask og satt på en ny, skal bare kose oss litt nå før vi begynner på middagen [:)]

Skrållan: Heidi skal operer seg den 8 mars. Hun skal legge dren inn i øyrene, fjerne polyppene og redusere/fjerne mandlene sine
Så nå er det bare 1 uke igjen til det skjer

ORIGINAL: Looney

Hun spiste bittelitt nå, og det er eneste siden i morges. Har snakket med hs og må ringe legevakten med engang de åpner nå kl 16. Hs var bekymret[&o] Jeg venter på at samboeren skal komme hjem og event bli med til legen.

Bra hun spiste litt! Håper legevakta tar dere inn, masse lykke til! Og oppdater oss!

ORIGINAL: Buffi

ORIGINAL: Skrållan

Skrållan: Heidi skal operer seg den 8 mars. Hun skal legge dren inn i øyrene, fjerne polyppene og redusere/fjerne mandlene sine
Så nå er det bare 1 uke igjen til det skjer

Ja, stemmer det. Dattera til venninna mi Destiny85 skal gjøre akkurat det samme 9.mars. Håper begge operasjonene går knirkefritt [:)]

Håper det går bra med J Looney!!!

Jsephine har fått noe problemer med magen i tillegg til at hun er forkjølet. Men har kviknet noe til i løpet av kvelden. CRPen var fin hos legen, og hun spiste litt da vi var der. Hun har i tillegg bæsjet og dermed roet magen noe. Så da håper vi det blir en grei natt. Har fått time på helsestasjonen i moren tidlig om hun ikke blir bedre[:)] Hun har og fått en paraset for kvelden. Jeg er dausliten[&o]

Må fortelle at da hun hadde bæsjet skulle jeg løfte henne til vasken for å skylle rompa, men da bæsjet hun mer[X(] Hun dreit ned hele strømpebuksa og skjortsen min + gulvet[&:] Det sprutet gul bæsj overalt

suki: Denne smører jeg Ida med, den er knall til ALT - og vi har prøvd mange kremer altså!!

Looney: Så godt å høre at J er bedre! [:)] Håper det fortsetter sånn, og hahaha til babybæsj overalt! [:D]

så bra J fikk bajsa[:D] var nok gull det for magen[;)]

Back
Topp