TIRSDAG!

SuperBerta

Glad i forumet
God morgen!

Her ser vi på barnetv, og skal snart kle på oss for å dra til bhg og trening..

IDAG skal jeg få ryddet kjøkkenskapet.. tror jeg.. Ingen store planer annet enn klesbretting..[:-]

Hva skal damene og familiene deres da?[:D]

God morgen til deg også Super, her er det en fantstisk dag!

For det første fikk jeg sove helt til fem over sju i dag, og jeg har sovet så tungt at hele kroppen min var sånn deilig tung og avslappet da jeg våknet. Johanna klarte å dette ut av senga mi (gjesterommet) så det var ganske lang tid med heftig gråt, og hun insisterte på at hun måtte på sjukehuset til legen, men etter et kapittel av Guro ved frokostbordet var det glemt.

Nå er begge småtrolla levert i barnehagen, jeg har vært en tur ute i huset og fotografert (kommer nok en bildetråd ja), har satt igang en maskin med klær, og nå er det frokost som står på planen (med lesing og mating av August sto jeg over frokosten i morges)

I dag har jeg ingen planer, men jeg tror jeg skal prøve å komme meg ut litt i sola om det fortsetter slik det er nå...

God morgon[:D]

Eg og Kasper har fri i dag, mens sambo er på jobb!
Så vi skal ut i skibakken med mamma og niesa mi og stå på ski[;)] Her er det sol og blå himmel, så det blir nok ein fin dag!

Etterpå skal me i bursdag til oldemora til Kasper, ho blir 74 år! Ho ville laga middag til heile familien i dag, så da blir det fullt hus med mange vaksne og mange barn[;)]

Burde vel snart begynne å pakke og! Skal til Oslo i noen dager.. Eg skal på en konferanse i samband med skolen, så da blir likegodt Kasper og sambo med... Blir godt å komme seg litt vekk[:)]

God Formiddag [:)]

Nå sitter jeg, William og sambo'ern å spiser litt sen frokost og ser på Drømmehagen [:-] William som ser da, hehe! Og greit at det er ETT program han gidder å se på [8D] Kjedelig for han med vannkopper når han er så frisk som han er [:)] Men godt han er frisk også da [:)]

god morgen! eller god formiddag er det jo egentlig nå..

i dag ble det sen levering i bhg, så bar det hjem for å brette mer eklær, og vaske en maskin, og legge inn mer i skapet, rett og slett fortsette der jeg slkapp i går...

skal hente jentene snart, mannen har fri i dag, så vi skal ta en tur til sandvika.. hvor jeg skal til tannlegen, så får vi kanskje unna lit praktiste ting i noen butikker der, før vi tar turen til min mormor...[:)] kjekt å få unna slike besøk når vi allikevel er i nærheten.[:)] ellers lite på planen i dag gitt.. [:)] skal vel lage klar maten før vi drar bare. middag i dag blir kyllingsalat med grapefrukt og pistasjenøtter, spent på den gitt.. [8D]

Fortsatt baby i magen her. tatt en rolig dag på sofaen med en litt småpjusk Malte hjemme. men han holdt seg feberfri, så da blir det barnehage imorgen igjen.

Ingen tegn på fødsel idag og håper jeg slipper unna mer lureri og masing før det virkelig blir. For igår var jeg fryktelig sliten!

God kveld!
Har jobbet, spist middag, så dro sambo og trente fotballgutta, så spiste vi kvelds og nå er ungene lagt.. Og sånn går nu dagan..! Hehe.. Dagene går i surr for tiden gitt..
Ellers så er jeg veldig opptatt av å hekle på det fine hekleteppet som jeg skal lage til gutten jeg skal bli tante til.. De fikk vite på ul at det kommer til å bli en gutt.. Jordmora hadde sagt at hun så en pilt.. [8D] Sååå stas.. Sindre hadde mest lyst til det at det skulle bli en gutt, og han kunne veldig gjerne hete Sindre.. [:D][8D] Hehe..

god kveld i stua! nå er dagen straks over. jeg nyter litt tid på internetten, mens m ser på pacific!

dagen i dag har jammen rast avgårde. Det ble tannlege, null hull!! hurra! og egon på oss i dag... deilig å spise ute, selv om vi egentlig hadde forberedt all mat etc her hjemme da.. så var det kjekt å spise ute for det! så ble det en tur til oldemor.. og det var jo som alltid like stas. jentene ble proppa full av sukker, og det samme ble vi, før vi måtte komme oss hjemover slik at jentene fikk kommet seg i seng. [:)]

Back
Topp