TIRSDAG:)

MaRtE:)

Gift med forumet
god morgen og gratulerer med dagen til meg[:D][:D]

Gratulerer med dagen MaRtE! [:D][:D] Kos deg i dag, det har du fortjent! [:D]

God morgen! [:)]

Jeg la meg tidlig i går kveld, og sovna tvert. Litt før kl 7 begynte ungene og hoste, også hadde Tobias tissa gjennom klærne.
Tar dem med meg på PulsSpinn kl 9, og etterpå skal vi på biblioteket. Skulle vært på kjøpesenteret for å se etter karnevalkostymer til dem også, men må se an været litt. Orker ikke å gå i sidelengs pissregn nemlig.
I ettermiddag får Ida (og vi andre) besøk av bestevenninna til Ida (og lillebroren og mammaen) fra bhg, det blir kos! [:D]
Og i kveld er det jo Grey's igjen, superduperspennende i dag også regner jeg med!! Får virkelig prøve å holde meg våken til det.

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

Gratulerer med dagen Marte[:D][:D][:D][:D][:D]

I dag har sambisen fri for å bli med mg og Vilde til sykehuset[:)] Heidi er på overnattingsbesøk hos farmor...Tipper hun koser seg maks der[:D]

Utrolig drittvær i dag[:'(][:'(]

I dag er den store "jeg er lei"-dagen.

Jeg er lei av hostinga til Ida, som fører til at hun sover kjempedårlig (jeg og...), og spiser lite. Noe som fører til at jeg er lei av at hun sutrer og gråter til ALT!
Jeg er lei av at Tobias maser så innmari, og får han ikke viljen sin, så maser han enda mer og hylgriner i evigheter etterpå.
Jeg er lei av maset om å spille Dyrelotto. Det er ikke like moro for 14.gang på 2 timer, faktisk!
Jeg er lei av at formen min ikke er på topp, jeg er lei av å ha vakuumhode. Konstante dotter for ørene, slapp og har aldri muligheten til å ta meg inn. Og er jeg så dum at jeg klager til sambo, så får jeg bare til svar at mora hans er hjemme, så ring henne istedet for å plage sambo.
Jeg er lei av at det regner!

Sånn, det tror jeg var alt jeg er lei av!

Gratulerer med dagen MaRte [:D][:D]

Har vært og kjøpt meg noen flere fisker i dag, vært på biltilsynet og på kafe[:)] sitter hjeme og slapper av før job kl 16[:)]
I kveld SKAL jeg se Greys, lenge siden jeg har sett[&o]
Men har en kjæreste som er så syk at hele verden raser sammen om jeg ikke kommer og pleier han, men han får jaggu klare seg selv i kveld[:-][>:]

Vilde var kjempeflink[:D][:D][:D]

Vi tok først EKG og det gikk kjempebra[:)] Så tok vi ultralyd av hjertet der var hun kjempeflink..Tok 15 min å ligge der, så dem snurra film for henne slik at hun skulle ligge rolig og det gjorde hun[:)] Dem fant en feil på hjertet men det hadde ikke sammenheng med fødselsmerkene...

Så hun skal på en ny kontroll om 6 mnd for å se om det hullet hun hadde har lukket seg vis ikke måtte dem fikse det på henne

Mr i morgen blir utsatt da Vilde var mer forkjøla enn hva jeg trodde. Sår hals, rød i øyrene og hoste pluss feber....

Så da blir det en MR om noen uker

tusen takk for gratulasjoner[:D]

har fjerna føflekk i dag (som nå egentlig er ganske vond), vært på shopping, kaffebesøk hos kollega og god middag og is her hjemme[:)][:)] en ganske fin dag må jeg si[:)] fått roser har jeg å, ønsker meg penger fra alle for nå må jeg har nye uteklær!!!

nå er det snart natta her, gleder meg til å sove[:)]

håper du har det bedre nå, skrållis[:)]

og spennede tider for dere, buffi. krysser fringrene for at alt odner seg selv[:)]

MArte: Hurra
Skrållan: Håper du får det litt bedre i morgen, og kanskje ikke er like lei
Suki: kjipt med slike mindre hygglige morgener
Mamma06og08: Kos deg med Grey's
Buffi: håper det ordner seg for snuppa di

Jeg har hatt en fantastisk dag[:)] Nicholas har vært hjemme fra bhg i dag sammen med oss andre. Vi har koset oss masse. Jeg var på storhandling av mat helt alene og det var deilig. Samboeren holdt fortet hjemme og det gikk strålende. Så kledde samboeren og N på seg og gikk ut en lang stund, mens jeg lagde middag og underholdt snuppa.

Broren til samboeren med kjæreste var her på middag og det var kjempe kos som alltid. Mamma tok med N på turning i dag fordi vi hadd besøk. Når han kom hjem hadde vi mamma og Nicholas kosetid med kveldsmat og lesing. Godt for han med litt mammatid også i disse tider da det går mye tid til lillesøster.

Etter legging av Nicholas har vi koset oss med Grey's og pc, og bare sløvet. Straks får jeg servert noe mat, også skal jeg legge meg tenker jeg. Er trøtt for snuppa gryntet i hele natt. Hun gråter sjelden om natten, men grynter dertil mer[8|]

Nå ligger hun borte hos samboeren og bæsjer

Back
Topp