TIRSDAG

Råsa Muffin

Gift med forumet
God Morgen!

Hva skal dere bedrive tirsdagen med da damer? [:D]
Jeg har levert skattene i barnehagen, så nå sitter jeg å spiser frokost [:)] Begynte såvidt på julekort her for ett par dager siden, så tenkte kanskje jeg skulle fortsette med det i dag også rydde litt her og der - i allefall i lekene til ungene [:)]

Ha en super duper tirsdag!

Har hatt tredje natten på rad her med minimalt med søvn, føler meg som en zombie[&:][X(]. Lukas hviler nå, men Nathalie har fri i dag, så kan ikke gå å legge meg heller.... svir i øynene, er så trøtt...

Har ikke peiling på hav vi skal gjøre i dag, er forkjølte alle 3, og jeg er så trøtt så har ikke energi til så mye egentlig. Håper Lukas sover lenge, han er så sutrete når han er forkjøla, og vil bare bli bært. I ettermiddag er det kor for Nathalie, så får ikke sjans til å hvile etter middag heller. Gleder meg bare til det blir kveld og jeg kan sove jeg i dag[:D]!

Det var dagens sutreinnlegg fra meg, hehe[:D]. Håper alle andre har en mye bedre start på dagen enn meg[;)][:)]!

God morgen.. [:)]

Off.. Så kjedelig med den søvnen, lille*frø.. Grusomt å gå rundt å være trøtt eller rettere sagt sombie [8D]. Håper du får ei god natt søvn til natta [;)][:)].

Vært våken siden 06.40 i dag, en gutt som klagde på trørr/tett nese og griner som en gal av det [&:]. Det gikk heldigvis over. Er vel en forkjølelse på vei, han har vært litt små hanglete i 2-3 dager nå så. [:)] Har vel vært oppe 4 ganger i natt. Så det blir nok en blund på meg strax, kjenner jeg er skikkelig hormonell om dagen [&o][&:] Jaja [8D]

Ellers i dag blir det vel litt forberedelser til besøket på fredag. [:)] Må ha litt god tid på meg [8D]

Ja her og har vert en litt urolig natt.. Sindre ville inn å ligge hos oss, men jeg var dårlig og det var varmt, så jeg sa at han kunne gå inn å legge seg i sin egen seng.. Så blei det stilt en stund.. Så hørte jeg noe romstering, og da satt han i gangen utfor soverommene.. [8D] Fulgte han inn igjen, så blei det rolig.. Men da var Maren våkna.. Tror kl var 03 før det blei rolig.. Våkna nå med en stk 4 åring i mellom oss i dag tidlig.. [:D]
Jeg skal straks gå i dusjen og ordne meg siden jeg skal på seinvakt i dag.. Og jeg holder på å hekle kjøkkenkluter..! Lurer på å gi bort til jul, men hvor gøy er det å få kjøkkenkluter til jul.. [8|] Skulle jo gitt sammen med andre ting da, men vi får se..

I morgen igjen har jeg fri og da skal vi på 4 års kontroll med Sindre.. Så det blir spennende! [:)]

Mulig det er jeg som er rar almyrida, men jeg hadde satt pris på hjemmelagede kjøkkenkluter[:)]

Vi var 4 stk i senga fra kl 3 i natt, storesøster som våkna og måtte på do, men hun klarte jo å vekke lillesøster med det samme og både jeg og mannen var for trøtt til å ta noen kamp på soverommet. De var trøtte da klokka ringte, begge måtte bæres inn på badet[8D]

Nå skal jeg bare pjone litt mer på votten jeg holder på med, og en liten tur i dusjen før jeg henter ungene i bhg. Burde sikkert rydda litt før den tid og, men det er jo så kjedelig! Mannen jobber overtid i dag og siden ungene fikk ski/skisko i går og det snør her nå så regner jeg med jeg må ut en tur i ettermiddag sammen med de[:D]

ORIGINAL: Mibah

Mulig det er jeg som er rar almyrida, men jeg hadde satt pris på hjemmelagede kjøkkenkluter[:)]

Vi var 4 stk i senga fra kl 3 i natt, storesøster som våkna og måtte på do, men hun klarte jo å vekke lillesøster med det samme og både jeg og mannen var for trøtt til å ta noen kamp på soverommet. De var trøtte da klokka ringte, begge måtte bæres inn på badet[8D]

Nå skal jeg bare pjone litt mer på votten jeg holder på med, og en liten tur i dusjen før jeg henter ungene i bhg. Burde sikkert rydda litt før den tid og, men det er jo så kjedelig! Mannen jobber overtid i dag og siden ungene fikk ski/skisko i går og det snør her nå så regner jeg med jeg må ut en tur i ettermiddag sammen med de[:D]

Ja JEG og hadde satt pris på det.. Alt som er hjemmelagd i grunn.. Men jeg vet ikke om andre syns det er stas.. [:)]

Her er det den store klesvaskdagen - maskin nummer fire er igang... og så har jeg begynt såvidt å organisere julekalender til ungene... må time det slik at aktiviteter skal foregå når jeg ikke er på jobb blant annet, for jeg kan vel ikke forvente at G skal ha juleverksted med Johanna når August er helt turbo og må voktes konstant

Nå er det tid for en ny dose true blood - har snart sett alle tre sesongene, og lurer fælt på hva jeg skal finne på å se på når jeg er "tom" for nye episoder... Skulle egentlig vært en tur på butikken og handlet litt, men ute er det blåis, og så regner det på toppen, så jeg har bestemt meg for å lage middag av det jeg finner i skuffer og skap her i dag.. det kan bli spennende!

Back
Topp