Tirsdag!

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

Vi er på vei ut døra, Tobias skal på sykehuset for en sjekk med magen. Oppfølging fra sist. Kl 13 skal han på 2-årskontroll, så det kan fort bli litt travelt... men men! Ida skal til mormora si, så hun slipper å følge med på lasset og kjede seg på sykehuset.

Ha en fin dag dere! [:)]

god morgen[:)]

hjemme med thomas i dag å, maria på skolen. hun er ikke så ivrig på dette skolelivet som vi trodde, men skjønner det litt å for det er en stor overgang. lekser hver dag, skjønner godt at de blir skolelei etterhvert om de skal forsette i tempoet her.

vi var på posten å henta ut 2 bokpakker, jeg melder inn hele familien for å få velkomstpakker[8D] fikk kap.sabeltann-film og lydbøker, 3 shrekfilmer, en annen barnefilm, labbe langøret-cdrom, barnebok, sjørøverbok, panserhjertet, sjokoladedyppetsett, 3 forskjellig lage-kort-pakker. skulle også få 4 designkrus (derfor jeg ville ha pakken[8D]), men de var utsolgt så klart[>:] men da får jeg vel ta noe annet da.

lykke til på sykehuset, tobben[:)] 

MaRtE: Ja, skolestart er ikke bare bare! Masse fint dere fikk, kos deg med Panserhjerte - den er knall!

Takk for lykke til jenter! [:)] Det gikk veldig bra på sykehuset, Tobias jabba hull i hodet på sykepleieren, hehe. Tok ikke så lang tid som sist eller, så vi rakk oss jo hjemmom før kontrollen kl 13.
Men han lagrer i tarmene fremdeles, magemålet hans er på 43, det normale er ca 30. Så vi skal øke medisindosen en stund igjen, gi han litt diare rett og slett. Er bare å stålsette seg, og kjøpe inn masse vaskemiddel, det blir vel noen klesskift fremover [;)] Fikk med UL-bildet av magen hans også, hehe.

I dag morges var det litt småglatt på veien gitt. Merka det godt når jeg kjørte i fra bhg. Sklei litt i svingen. Skvatt litt ja hehe.

Ellers så har jeg trent og jeg har fått meg en pulsklokke av sambis til dagen min. Så den har jeg fått testet ut[:)]
Denne uken har jeg startet opp med 20 min hver dag på elipsemaskinen..

Nå har jeg tenkt å dusje, reise opp til bhg og ha foreldresamtale, hente kidsa, hjem og lage middag, så turn i kveld for Heidi[:D][:D]

Og etterpå når jentene mine er i drømmeland for jeg og sambisen besøk av ei vennine[:)] Han skal fikse pc hennes
Hans vennegjeng men ei som jeg har fått god kontakt med[:)] Så det blir koz

Nei får vel komme meg i gang, skal være i bhg til 14[:)]

Masse skryt av Tobias på 2-årskontroll, moro! [:)] Han jabba jo i ett sett, så hs kommenterte at "kjære vene, som han snakker!" Da kom det kjapt fra gulvet "Tobben snakke ja!" [8D] 13,5 kg og 89,5 cm - helt perfekt liten lillebror.

Da har jeg og mannen vært ute å shoppet ferdig nesten alle julegavene. [:)] Men fader det er lettere å handle uten han ja! Henger seg jo sånn opp i pris, skikkelig onkel Skrue![:D] Jeg derimot er nok i overkant gavmild så det er kansje best å handle sammen, da blir det en gylden middelvei.[:)]

Skrållan: Så bra å høre om Tobias, men vil magen hans bestandig være sånn eller vil den etterhvert fungere normalt?
Marte: Jeg trodde de nesten ikke hadde ordentlig skolearbeid det første året.

Vi har nå funnet ut hvilken skole Hannah kommer til å gå på når hun starter. Det er to skoler det står mellom her, den ene har en kort og grei skolevei mens den andre kan hun neppe gå alene til før hun er 10 år i hvertfall. Og hun kommer på den sistnevnte. [8|]
Men det positive er at det er en finere skole med bedre rykte og alle de viktigeste vennene hennes kommer også der. [:)]

Neida, magen hans vil bli normal etterhvert. Tarmtottene hans må bare lære seg å jobbe selv. Han kommer til å gå på medisinen i verste fall i 1,5 år, men da vil magen hans være grei etterpå. Langsikig mål altså, og babysteps underveis, men det tar litt tid før tarmtottene skjønner at de må jobbe.

Jeg var jo på trening i går kveld, nye bevegelser på Functional Moves. Og fy søren, jeg har gangsperre i muskler jeg ikke visste det gikk an å ha gangsperre i!! Nederst på ryggen liksom, det er dritvondt! Og sideflesket. Jeg klarer knapt å røre meg jeg.

ORIGINAL: Skrållan

Jeg var jo på trening i går kveld, nye bevegelser på Functional Moves. Og fy søren, jeg har gangsperre i muskler jeg ikke visste det gikk an å ha gangsperre i!! Nederst på ryggen liksom, det er dritvondt! Og sideflesket. Jeg klarer knapt å røre meg jeg.

oisann hørtes ikke mye godt nei[&o] Får håpe det roer seg kjapt[:)]

Jeg hadde en rolig dag foran meg på jobb - trodde jeg[&:] Det har gått i ett og jeg har knapt hatt et min pause i løpet av dagen. Fikk flere akutte saker som måtte tas, og svisj så var dagen over. Og jeg har ikke engang fått sett på alt som har hopet seg opp når jeg hadde fri. Mulig jeg må jobbe overtid i morgen for å komme ajour. Skal jo drive opplæring av hun som overtar stillingen min mens jeg er i permisjon også om dagen, og det er mye å lære bort. Kjenner jeg blir sliten av å jobbe om dagen i tillegg til alt annet.

Ellers har vi fått oppgjøret fra salget av leiligheten og flere av tallene er feil[:@] Mangler 90.000 her og er 4.000 for mye der osv. Hurra for eiendomsmegler bransjen sier jeg bare da[:D] 

Forresten litt krise i heimen her fordi det ble slutt mellom det nærmeste venneparet vårt i går. De som vi alltid er på hytteturer osv sammen med. De planla barn og huskjøp osv og nå er det slutt. Tror ikke de finner tilbake til hverandre heller[&o] Trist og veldig uvant[&o]

ORIGINAL: buffi

oisann hørtes ikke mye godt nei[&o] Får håpe det roer seg kjapt[:)]

Nei, om jeg ikke skriver noe her i morgen, så er det fordi jeg ikke har kommet meg opp av senga! [8D][&o] Klarer jo søren ikke å rocke med rockeringen engang, haha!

ORIGINAL: Looney

Forresten litt krise i heimen her fordi det ble slutt mellom det nærmeste venneparet vårt i går. De som vi alltid er på hytteturer osv sammen med. De planla barn og huskjøp osv og nå er det slutt. Tror ikke de finner tilbake til hverandre heller[&o] Trist og veldig uvant[&o]

Så trist! [&o] Særlig om de ikke kommer til å finne sammen igjen...

Her er det bare velstand i venneparene våre, heldigvis. Bestis venter nå barn nr 2, og alle sammen storgleder seg til det! [:D][:D]

ORIGINAL: Looney

Så trist! [&o] Særlig om de ikke kommer til å finne sammen igjen...

Her er det bare velstand i venneparene våre, heldigvis. Bestis venter nå barn nr 2, og alle sammen storgleder seg til det! [:D][:D]

Har vært en del opp og ned den siste tiden, men denne var uventet gitt. Har snakket lenge med henne i dag og hun er sikker i sitt valg. De har prøvd på barn lenge nå og hun sier at dersom hun er gravid nå fjerner hun det. SÅ sikker er hun[:)]

Back
Topp