Tirsdag!

SuperBerta

Glad i forumet
God morgen!

Her ser vi på barnetv, jeg venter på at lillebror skal våkne, mne jeg tror at han bare må legges i vogna, og gå til bhg i pysjen..[8D]

Ingen store planer her idag, annet enn å slappe av og se ferdig en film.. A-Team! Jeg så alltid på serien etter skoletid i ungdsomsåra..[:D]

Ha en flott dag![:)]

Er det ingen her idag altså???[8|][:D]

Jeg sitter og ser på film og venter på at lillebror skal sovne, sånn at jeg kan legge meg litt nedpå selv også..[;)]

Og jeg vet kanskje hva jeg skal bli når jeg blir stor![:D]  Jeg vil med tiden bli spesialpedagog, men den utdannelsen venter jeg med til barna blir større.. Så nå i første omgang skal jeg bli treningsinstruktør! Har nettopp søkt på grunnkurset på Norges Idrettshøyskole nå.. Blir spennende å se om jeg kommer inn..

Har dere middagsforslag da? Jeg er helt tom for idèer..

Heisann jo jeg er her. [:D]
Har vært så mange telefoner og styr i dag men nå skal jeg sette meg ned å lese. Så må jeg nok rydde og begynne å ommøblere noen skap. Må gjøre plass til den lille....[:)]
Bra du har planene klar superberta. Selv om jeg lurer på hvordan du skal få tid til alt? Hehe.

God formiddag får vel jeg si[:)]

Mina er i barnehagen og jeg har endel husarbeid jeg skal ta meg av. Uvandt at Mina våknet 0630 idag, da jeg i det siste har vekket henne kl 08[8D] Blitt litt bortskjemt

SuperBerta: Kan tenke meg du vil passe godt som treningsinstruktør. Makan til treningslyst skal man se lenge etter tror jeg[8D][:)] Synes du er kjempe flink jeg!![:D]

Du vil også bli spesialpedagog ja[:)] Spennende da!! Jeg har også kjempe lyst til å jobbe som det, så det blir nok master i spes ped etterhvert ja. Venter også til Mina blir større med det. Men jeg vil jobbe MED barna og ikke kun ta meg av veiledning i forhold til vedtak og ha ansvar for ansvarsgruppemøter. For det er slik spesialpedagogen til Mina arbeider nå som er ansatt i fagsenteret.

Jeg er og her og snuser, men er på jobb da [:)] I dag forsov vi oss, mannen bare drar på jobb uten å vekke oss, for han "tror" barna vil våkne snart[>:][>:]

Er slapp og sliten og synes synd på meg selv, har infeksjon i kroppen, men den vil vel gi seg snart regner jeg med. Ellers lite planer etter jobb, prøve å holde ut til jeg skal legge meg føles det som...[&:][:)]

ORIGINAL: oslojente1980

Mina er i barnehagen og jeg har endel husarbeid jeg skal ta meg av. Uvandt at Mina våknet 0630 idag, da jeg i det siste har vekket henne kl 08[8D] Blitt litt bortskjemt

SuperBerta: Kan tenke meg du vil passe godt som treningsinstruktør. Makan til treningslyst skal man se lenge etter tror jeg[8D][:)] Synes du er kjempe flink jeg!![:D]

Du vil også bli spesialpedagog ja[:)] Spennende da!! Jeg har også kjempe lyst til å jobbe som det, så det blir nok master i spes ped etterhvert ja. Venter også til Mina blir større med det. Men jeg vil jobbe MED barna og ikke kun ta meg av veiledning i forhold til vedtak og ha ansvar for ansvarsgruppemøter. For det er slik spesialpedagogen til Mina arbeider nå som er ansatt i fagsenteret.

Å ja, jeg skal jobbe med BARNA! Litt veiledning av personale er greit nok, men det er jo barn jeg vil jobbe med..
Jeg satser nok på å ta førskolelærer på deltid først, og bygge på med spes.ped etterhvert..[:)]

HAHA! Gjett om Trillemor skal få kjørt seg med meg som trener!!!

Jeg er innom, men var s¨trøtt tidligere at jeg orka ikke å skrive noe.. [8D]
Her måtte vi ha klokka på halv 8, for sambo skulle til legen 8.30, så vi måtte være klare i god tid til det.. Så våkna jeg av Sindre og tenkte at jeg skulle sette på film, og duppe litt til, men så så jeg på klokka og den var 07.29, så det siste minuttet orka jeg ikke legge meg nedpå igjen.. Haha..
Jeg skal straks til å ordne til litt middag sånn at jeg får tatt det med meg på jobb.. Seinvakt i dag og, så er det to tidligvakter, og på fredag drar vi til Danmark! Bare jeg og sambo.. Han skal på et møte ifh til kurset han skal ta til neste år.. [:)] Så da tar vi helga der nede.. Uten unger.. VELDIG spent.. Første gang vi drar fra ungene begge to..

Tirsdag... er ganske svimmel nå om dagen. Er nok mangel på disse B-vitaminene som gjør det! Ligger slips på sofaen meste parten av dagen! Men i dag måtte jeg ut for å kjøpe homeopatmedisin til Aslak, ullklær til Solveig, gave til en baby-jente og jeans til meg! Ble faktisk to julepresanger også! [8D] Og jeg er SÅ imponert.. har kjøpt meg en jeansbukse og så en ligg baggy-jeans! Ikke verst det altså.. jeg som ikke finner noe![8D]

nå kjenner jeg at jeg har gjort for mye i dag og gjør ikke annet enn å ligge slips på sofaen.. skal lage pizza senere i dag. Regner med at mannen henter barna på veien.[;)]

ORIGINAL: SuperBerta

ORIGINAL: oslojente1980

Å ja, jeg skal jobbe med BARNA! Litt veiledning av personale er greit nok, men det er jo barn jeg vil jobbe med..
Jeg satser nok på å ta førskolelærer på deltid først, og bygge på med spes.ped etterhvert..[:)]

Så spennende!!! Det tror jeg blir knallbra![:D]

Jeg har levert aller siste hjemmeoppgave nå (håper jeg) er en forprøve til vi skal ha muntligeksamen, og så har jeg en skoleeksamen igjen etter det og så er jeg FERDIG! Gah, nå er motivasjonen helt fraværende og det merkes på karakterene og, håper bare jeg står på de siste og så bryr jeg meg fint lite om karakterene. Snittet er godt nok til å tåle noen bommerter dersom jeg skulle ønske å gå videre på masterutdanningen senere uansett. Har søkt skole til neste semester og, i tilfelle jeg ikke finner meg jobb[:'(] må nesten ha noe i tilfelle det ikke dukker opp noe, men krysser fingrene for at jeg slipper mer skole på en stund nå!

Snart skal jeg hente ungene i barnehagen, må bare komme meg ut av pysjen først[&:] satte meg rett ned for å skrive avslutningen på oppgaven så jeg har ikke fått startet dagen skikkelig enda.

De studieplanene dine høres veldig spennende ut SuperBerta! Skal du begynne med en gang, eller er det på sikt?

ORIGINAL: Mibah

Jeg har levert aller siste hjemmeoppgave nå (håper jeg) er en forprøve til vi skal ha muntligeksamen, og så har jeg en skoleeksamen igjen etter det og så er jeg FERDIG! Gah, nå er motivasjonen helt fraværende og det merkes på karakterene og, håper bare jeg står på de siste og så bryr jeg meg fint lite om karakterene. Snittet er godt nok til å tåle noen bommerter dersom jeg skulle ønske å gå videre på masterutdanningen senere uansett. Har søkt skole til neste semester og, i tilfelle jeg ikke finner meg jobb[:'(] må nesten ha noe i tilfelle det ikke dukker opp noe, men krysser fingrene for at jeg slipper mer skole på en stund nå!

Snart skal jeg hente ungene i barnehagen, må bare komme meg ut av pysjen først[&:] satte meg rett ned for å skrive avslutningen på oppgaven så jeg har ikke fått startet dagen skikkelig enda.

De studieplanene dine høres veldig spennende ut SuperBerta! Skal du begynne med en gang, eller er det på sikt?

På sikt ja.. Vi må ha råd til at jeg er deltidsstudent også..[;)]  Håper å få begynt innen Rasmus begynner på skolen..[:)]

ha ha ha ha ha.. jeg vet iallgfall hvilke timer jeg ikke skal på da...[8D][8D][8D]

Hei[:D]

Innom og ser litt hvordan dere har det! Håper snart formen er bedre til dere som ikke er helt i toppform for dagen!

Planene dine høres spennende ut SuperBerta[:)] Både de du har nå og de langsiktige[;)]

Her er det siste uke med permisjon. Men siden vi har flyttet et stykke, må jeg starte i ny jobb. Starter ikke i denne før etter jul. Så er litt usikker på disse 2 månedene før det. Ordner seg nok[;)]

Skal prøve å komme meg gjennom noen tråder her inne i kveld, og prøve å få med meg litt hva som skjer og sånt[:)]

ORIGINAL: Trillemor82

ha ha ha ha ha.. jeg vet iallgfall hvilke timer jeg ikke skal på da...[8D][8D][8D]

Det spørs om jeg har den rette motivasjonen for deg også.. [;)][;)][;)][8D]

Natta![:)] 

Nå skal jeg prøve å få lillebror til å innse at det er natta.. men han er som vanlig urolig på denne tida..

Back
Topp