TIRSDAG!!!!

Frøken firkløver

Forumet er livet
Jadda jadda... veit det ikkje er tirsdag enda...

Men dei fleste er avlogga og eg er uansett aldri pålogga når morgen-tråden blir laga,
og så ville eg gjerne lage en av dei da skjønner duh [;)]

Sååå ka har dåkke på planen for denne tirsdagen da?? [:D]

Søte deg [:)]

God morgen! Har levert mini i barnehagen nå. Spiser frokost og ser på tv. Jeg skal ikke en dritt i dag. Bare slappe av før jeg skal på jobb kl 14.00

Høres fantastisk herlig ut å ikke ha noen plan eller noe å gjøre frem til 14 [:D]

Jeg for min del er nå hjemme igjen etter forelesning fra morgenen av, og skal gjøre egenstudier frem til barna skal hjem kl15 omtrentligen. Pannekaker til middag, og i kveld så skal jeg på Perfect Home party hos en skjønn venninne som sikkert har fått stoooor kul på magen siden jeg sist så henne for 4 uker siden [:D] Hun har termin om 3 uker [:)]

*babysyyyk* [:D]

Vi surrer rundt her - jenten har jo spydd så vi holder hun hjemme. Men hun er i strålende humør da så jeg blir frytelig usikker på om hun beregnes å være syk eller ei... Kan jeg ta hun med i butikken? Eller ut overhodet? Blandt folk?[8|]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Vi surrer rundt her - jenten har jo spydd så vi holder hun hjemme. Men hun er i strålende humør da så jeg blir frytelig usikker på om hun beregnes å være syk eller ei... Kan jeg ta hun med i butikken? Eller ut overhodet? Blandt folk?[8|]

Spydd i natt eller nettopp spydd? [8|]

..vi har nok vært overstrenge på sånt, og har ikke tatt med ungene ut dersom de er syke...
Men er man alene en dag (eller flere), så må man jo handle allikevel, og da må man jo ta de med seg på butikken [:)]

God formiddag!![:)]

I dag var snuppa tilbake i bhg igjen. Vi tok med oss lillesøster for å vise frem, det ble litt mye oppstyr men Anna var stolt av "min baby"[8D][:D]

Nå spiser lillesnuppa litt, såå tenkte jeg vi skulle hatt oss en blund[;)] Lillesøster sov forresten 5t i strekk i natt[:D] Håper det er en trend!!![:D][:D]

Etter middag så skal vi se om ikke vi får testa vogna så storesøster får ut å lufte seg med naboungene!!![;)]
Og pannekaker til middag... Oh yes!!![8D][8D]

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

ORIGINAL: Tjukkaaa

Spydd i natt eller nettopp spydd? [8|]

..vi har nok vært overstrenge på sånt, og har ikke tatt med ungene ut dersom de er syke...
Men er man alene en dag (eller flere), så må man jo handle allikevel, og da må man jo ta de med seg på butikken [:)]

Spydde kl 7 i morges. Ikke noe mer[8|]

Back
Topp