Tirsdag:)

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
Da er det tilbake til hverdagen etter en hektisk 17mai hos de fleste vil jeg tro, utenom hos meg. Mina var hos pappaen sin i år, mens jeg brukte 17mai til å slappe av[;)]

Her våknet Mina kl 0600, men hun lekte litt så fikk jeg ligge litt til[:)]. Så stod vi opp og nå spiser vi frokost begge to. Tenker Mina gleder seg til å være tilbake i bhg igjen idag. Det var planleggingsdag på fredag.

Jeg skal ordne litt her hjemme og lese til eksamen

Ha en fin dag[:D]

Her våknet August før fem, og om han har latt meg sovne noen ganger så har han vekket meg etter et par minutter igjen, så det ble tidlig morgen på oss. Vi er syke begge to.. vel, alle fire er egentlig det, men Johanna er mye bedre.

Nå sover lillebror i vogna si, og jeg spiser frokost. Etterpå må vi ut og gå en tur - nå som 17-mai er over er været bra igjen (skal ikke klage altså, det regnet bare noen få dråper i går, men det var grått og kjølig)

Mårnings! Da er jeg på jobben. Trøtt i trynet etter 17.mai må jeg si. Vi hadde en koselgi dag med tog, aktiviteter på skolen, middag med naboer og så litt vin på kvelden. Koselig dag altså. Men altså, jeg var TRØTT da klokka ringte i dag morges altså!

I dag skal vi på foreldresamtale i barnehagen...det blir spennende. Vi tror det ikke er noen store overraskelser,men spennende er det jo alltid.

Så er planen å kjøre ei venninne på ikea i kveld og så kanskje trene hvis jeg rekker. Har latt meg selv få lov til å spise kake til dessert et par dager, så da må det trenes!

God tirsdag til dere!

Heisann
Vi har vært en liten tur på shopping men det ble en veeeldig liten tur. En liten turbo som var høyt å lavt og trass på sitt beste da fant jeg ut at det var bare å finne veien hjem igjen. Hehe. Han har fridag i dag men i morra er det barnehagen.[:D]
Skal snart begynne på middagen nå så er det jobb.
Ha en fin dag alle sammen.

Kjenner det på helsa at vi hadde det kjekt i går![8D][:D] Ikke fullt så bevegelig i dag..

Solveig vekket meg kl 6.45. Da hadde Aslak sovet i vår seng i 2 timer! Hadde det ikke vert for at faren var innom rommet hans rundt 5 så hadde han nok sovet til morges. [:D]Nå håper jeg bare at kveldene blir bra! Rart hvilke resultater det gir å slutte med grøt! Aner ikke om det er årsaken.. men nettene er blitt roligere etter det!

Solveig gikk fint inn i bhg i dag. Hun er ikke gira på bhg nå om dagen... men det gikk bra i dag! Ikke så kjekt å levere ei jente som griner når du går! Heldigvis vet jeg at det ikke skal mange minuttene før barnet er i god lek og koser seg!

Jeg og Aslak var innom jobben jeg ska ha som ekstra nå når jeg går hjemme med Aslak. Det er en type jobb hvor du kan jobbe helger/kvelder og netter. Gleder meg til å begynne. Må bare få vandelsattesten fra lennsmannen først. Blir spennende med å få ny erfaring!

Tirsdag allerede ja, sånn sett er det veldig greit med langhelg, helga blir lengre og uka kortere[:D]

Jeg må ha gjort noe veldig galt i går for jeg våkna i mårrest og hadde så vondt i ryggen at jeg ikke kom meg opp av senga[:'(] fikk gitt beskjed til veilederen min om at jeg ble hjemme i dag og fikk mannen til å dra meg opp av senga så jeg kom meg på do, haha.
Er så snodig for det er bare om jeg bøyer meg fremover eller løfter noe at det gjør vondt, bevegelser til siden, og å sitte som en sekk i sofaen går helt fint.

Vel, jeg har fått skrevet ferdig praksisoppgaven som skal leveres på torsdag da, siden jeg uansett var stuck i sofaen[8D] Nå er det bare bacheloren igjen så har jeg sommerferie!! [:D] (vel har noen få dager igjen i praksis og da, men det er jo bare kos[:)] )

I ettermiddag kommer pappa og samboern og skal hjelpe meg å fortære oreokaka som er igjen fra i går, så håper jeg ungene er i greit humør etter bhg. siden jeg ikke kan røre på meg så mye som jeg ønsker.

Mulig jeg prøver meg på litt zumba i kveld, det er jo stort sett bevegelser til siden der og kanskje det kan myke opp resten av ryggen såpass at jeg er fin til i morgen!

Actrine: så spennende med ny/ekstra jobb!
jeg har sikkert gått glipp av noe da, men hadde ikke du nylig fått ny jobb i bhg? har du permisjon eller?

Mibah: Så flink du har vert med oppgavene!!! Hva skal du skrive om i bachelor?

ORIGINAL: Actrine

Mibah: Så flink du har vert med oppgavene!!! Hva skal du skrive om i bachelor?

Denne bacheloroppgaven er om tilrettelegging for de med høytfungerende diagnoser etter endt skolegang. (adhd, asberger, dysleksi og CP vi har hovedfokus på)

Back
Topp