Tirsdag

Tjukkebollepus

Forumet er livet
Morn morn! Her er mann og barn levert på sine steder, og eg sitter nå å spiser frokost før eg skal på jobb. Googler litt og prøver å finne ideer til kake til Trym sin bursdag. Har tidligere år hatt fotballkake, sjørøverskutekake, og gitarkake, og det spørs om eg ikkje skal prøve meg på å lage ei spiderman kake i år.
I ettermidag skal vi på middag hos svigermor. Deilig å slippe å lage middag selv en dag. Må og ta meg en telefon hjem til broderen i dag, for han fyller 40 år i dag.
Hva skjer hos dere da?

hei,hei[:)]
tjukkebollepus: hvor henter du inspirasjon til kakene - jeg er på utkikk etter litt jeg også sjø[:D]

lille bea: ta vare på hverander dere to i dag - godt å ha gode venninnner som stiller opp når det trengs - gull verdt er det[:)][:)]

ha en strålende dag alle sammen[:)]

fikk akkurat vite at jeg har betalt for mye i kontigent til fagforbundet...får igjen 3600kr!!! jeeeiii! hehe [:D]

er på jobb nå, trening senere [:)]

så kreativ du er tjukkebollepus! spiderman kake faller nok i smak ja [;)]

ha en flott dag alle sammen [:D]

Moter meg opp til kveldsstell og legging etter en laaaang dag. Fælt å si det, men det er så slitsomt å være sammen med mine egne unger for tida, føler jeg går på reservene virkelig[:(] Ikke akkurat supermamma nei, full av dårlig samvittighet nesten hele tida - altfor mye sint, ikke nok ute sammen med dem, i det hele tatt. Syt og klag, over og ut[;)]

Back
Topp