TIRSDAG

monicabebe

Forumet er livet
God morgen, damer!

jeg har vært hos legen i morges for å ta nye stoffskifteprøver. Og så får vi se resultatet på fredag. Håper nestenjeg må øke dosen på medisinene, for jeg er så trøtt og sliten om dagen. Så det hadde vært kjekt om det var derfor.

I dag skal jeg ikke så mye etter jobben. Løpe meg en tur kanskje. Og trene siste dag av 30ds level1. Gleder meg til å skifte litt øvelser.

Håper dere får en herlig dag. Misunner M og Mari som er på Ekeberg besøksgård i dag merker jeg. Det er jo så fint vær.

God tirsdag

Monicabebe: Blir spennende å se hva legen sier om prøvene dine da. Det er såå koselig på Ekeberg[:D] Vært der flere ganger med Mina også..

Idag blir det nok ganske deilig temperatur tror jeg.. Blå himmel og SOOOOL[:D] Vært litt kjølig en stund nå, så skal bli deilig med litt varmere vær.

Må få undersøkt vaskemaskinen min, for den sentrifugerer ikke??!![&:] Noen som vet hva det kan være?? Det kommer ikke opp noen koder eller noe[&o]. Så vårdressen til min var SØKKVÅT[:'(], så den er ikke tørr til idag. Heldigvis ser været ut som om det går å være uten da.

Ellers blir det fortsette med bacheloroppgaven..

I morgen er det siste ansvarsgruppemøte her i Halden og det føles litt rart, for neste er i Oslo liksom[;)] Kommer til å savne alle i bhg til Mina kjempe mye. Blir nok litt tårer ved avskjed tror jeg..
Noen som har tips i hva jeg kan kjøpe som en liten oppmerksomhet??[:)]

God formriddag.

Jeg har sovet som en stein i natt, ikke merket at sambo har tatt Marcus, ikke hørt at jeg har fått melding av mamma, ingen verdens ting har jeg hørt før kl 7 i dag.

Sambo leverte Marcus sånn at jeg fikk støvsugd og vasket soverommet vårt.

Snakket med pappa på tlf i sted, han er på Riksen, dem skulle blokkere ut årene men fant ingenting å blokke, han har det ikke helt bra, litt sliten og lei er han også (skjønner han veldig godt, han har mye å tenke på om dagen).
Hatt vondt siden midnatt, og det tok noen timer føre ambulansen kom.

I dag går dagen litt smått her, men jeg har fått gjort det som skulle gjøres, hadde arbeidslyst i sted men nå er den borte igjen.

God formiddag [:D]

Utvhvilt, pakket, dusjet og sola skinner som baaare det - kan jo ikke annet enn å være glad da [:D]
Nå sitter jeg hjemme hos foreldrene mine, uten foreldre - MEN nett [8D] Hehe!! I morgen kjøres første flyttelass, og det kan man vel si at jeg smågleder meg litt til! Var å kjøpte litt stæsjh i går som gardiner og andre ting til kjøkkenet, og litt fine farger til den "svart-hvitt" stua jeg har .. [:-] I dag skal jeg bare slappe av og virkelig nyte livet [:)]

ORIGINAL: *SuperBerta*

God "morgen"! [8D] Jeg la meg etter å ha levert Bertine, og sto opp for 30 min siden.. er jo sååå trøtt![&:]  men, men, det er godt å sove da..[:D]

Jeg har ikke store planer idag, for bekkenet er skikkelig vondt for tida. Det er ikke så ille når jeg ikke gjør noe, men etter litt anstrengelse kan jeg knapt gå..[&:] Ja, ja, det er jo bare halve svangerskapet igjen![:'(][:D]

Ikveld er det BodyPump, og da håper jeg virkelig "eyecandy"-instruktøren er tilbake![8D]  Det har vært vikarer i mange uker nå, og det blir ikke det samme altså, for han er veldig motiverende og morsom..[:)]

Du er morsom da...vet ikke om Bodypump er det lureste med vondt bekken...men det er kanskje verdt det dersom du kan ha øynene på fruktfatet av en trener!!!

Hei hei[:D][:D][:D]

I dag har jeg fått fatt i billetter til Lady Gaga i Oslo 16 oktober Weee!!!!
Ellers har jeg vært på jobb, og så har jeg hjulpet jentene mine med lekser.
Nå er jeg snart klar til å hente Jørgen i barnehagen og etter middag tenker jeg vi må ut å nyte soooolen[:D][:D][:D]
Senere i dag skal jeg muligens ut på tur med en venninne og min søster.

Ha en super dag alle sammen[:D]

Da var hele jula borte fra Linneas rom.....[8D]
Ho har hatt ruter i vinduet, snøspray og stjerner der helt til nå [:o]
Men som de sier: jula varer helt til påske.....og litt til [;)]
Men for noe dritt å få av [:@] Limet satt igjen i vinduet, så det er nå vaska med
plasterfjerner, salmiak og Jif vindusvask. 3 ganger!
Men nå er det iallefall rent og pent [:D]

Og utover det er det bare det vanlige som har skjedd her idag: støvsuging og
klesvask [:)]

Skal snart hente gullet og kompisen hennes Tobias i bhg. Så det er superdeilig
at det er nyyydelig vær så de kan leke å herje som de vil ute [:D]
Blir kjøttdeig og spaghetti idag, for det er vel rimelig safe når det gjelder barn... [;)]

Ha en super strålende dag, jenter [:D]

Anjalef: Trist å lese om faren din!!! God klem fra meg!

I dag har jeg og Aslak vert hos ei venninne og jenta hennes! Det skiller 2 uker mellom ungene! Morsomt å se at den ene lærte den andre unoter! hihi[:D] Så kos å få skravle med noen voksne folk også og ikke bare få "bææ bæææ baa" til svar![:D]

Det blir ikke de store kromspring til middag i dag.. orker ikke å lage noe! Aslak har hatt nok en urolig natt, med bæsjing og vondter! Så jeg er temmelig sliten!

I kveld har jeg en avtale med danseskoene!! Det blir så kjekt!!  Håper jeg får meg en kvil før den tid

God kveld.

Marcus sover, vi har spist stekt laks med ris og grønnsaker i dag, Marcus elsker fisk og vi benytter oss av det når sambo er borte.

Jeg har sydd litt i ettermiddag, må prøve å bli ferdig med en vognpose jeg holder på med.

Snakket med pappa, han er bedre nå, men fryktelig trøtt, ikke sovet siden natt te i går, sovet litt på dagen i dag da men det er ikke nok.

Vurderer om jeg skal ringe svigers i kveld eller om jeg skal ta det i morgen, da vet jeg mer ang pappa og helga.

Gleder meg te i morgen kveld, da skal jeg ha vofsen min på besøk, han koser seg sånn når han er. Og mamma trenger litt fri.

Actrine: Takk for klemmen.

Godt å høre at pappaen din er bedre nå Anjalef!

Back
Topp