tirsdag...

• Trådstarter Trådstarter Nummer1(-:
  • Opprettet Opprettet
N

Nummer1(-:

Guest
må jo ha en dagstråd i dag også - ikke sant[:D][:D]

her våknet vi til snøvær i dag[:'(][:'(].....jeg vil ha sooommmeer[:)]
men - junior var blid og fornøyd når han stod opp i dag og vi hadde en veldig koselig morgen før det var tid for barnehagen[:)]

ha en flott dag alle sammen[:)]

[:)]14 grader ,delvis skyet i dag.. Spådd regn da ,så vi får se.
Her skal huset shines i dag! Bursdagsfeiring til helgen... Den første av 3-4 feiringer av 4 årsdag. Sånn blir det når familien reiser som trekkfugler ,og en nevø som er russ...
Ha en fin dag alle sammen.

Snør her og[:'(]

Er hjemme med Mia i dag, hun hoster så hun brekker seg.. Grei form ellers da,
så blir nok bhg i morgen, for da har jeg tidligvakt og hun får kort dag fra 9 til 2..[;)]
(jeg begynner 7.30 men mannen leverer rett før kl 9,siden han begynner på jobb da)

Har ikke styra med masse i dag, vasker opp litt klær bare.. Deilig å slappe av[:D]
Er foressten min 1 syktbarn dag i år - så skal ikke klage på å være hjemme nei..hehe

Senere kommer svigermor å skal passe Mia mens vi er på foreldresamtale på skolen.
Skal lage noe middag så hun og kan spise her tenkte jeg.. Kos for mia det, hun storkoser seg med farmoren sin,
som har kommet mye mer på banen nå - og faktisk har hatt Mia på overnatting 2 ganger de siste månedene [8D]

[:D]I dag har vi faktisk hatt 17 grader i skyggen! Ikke at det har vært stort annet enn skygge da... Tettskyet - og VARMT!

ORIGINAL: MICAmor

[:D]I dag har vi faktisk hatt 17 grader i skyggen! Ikke at det har vært stort annet enn skygge da... Tettskyet - og VARMT!

wow - så deilig[8D]

FULL VINTER her[:'(] Kjiiiipt....

Men ellers så er alt i orden[:)] Har hatt en effektiv dag, er sååå godt å få gjort noe....men bekkenet surmuler veldig nå i kveld da. Men men - er stuptrøtt allerede, spørs om jeg får med meg Fruene i kveld[8D]

Idag har det vært sol, snø & hagl om hverandre.....

Vi har vært på babysvømming - nest siste gang. Ellers så holder vi på å sette opp sandkasse i hagen :)

ORIGINAL: Cahaal

Vi har vært på babysvømming - nest siste gang. Ellers så holder vi på å sette opp sandkasse i hagen :)

hvilken sandkasse har dere kjøpt? er på utkikk etter vi også...

ORIGINAL: Nummer1(-:

Mannen min lager selv. Der vi bodde før hadde vi en slik en: http://rkc.no/static/produktbilder/jpgs/121313.jpg
Men nå får Marcus en slik gravemaskin i bursdagsgave fra bestefar, og da blir denne sandkassa for liten. Den vi bygger nå er 2m x 2m. Og så lager vi sitteplass på 2 av sidene, slik som dette: http://rkc.no/static/produktbilder/orginale/174980.jpg
Kan se om jeg får tatt noen utebilder i morgen. Var det ikke du som spurte om leke/disse apparat? Er ikke ferdig med sandkassa, men du kan jo få se. :)

ORIGINAL: Nummer1(-:

Mannen min lager selv. Der vi bodde før hadde vi en slik en: http://rkc.no/static/produktbilder/jpgs/121313.jpg
Men nå får Marcus en slik gravemaskin i bursdagsgave fra bestefar, og da blir denne sandkassa for liten. Den vi bygger nå er 2m x 2m. Og så lager vi sitteplass på 2 av sidene, slik som dette: http://rkc.no/static/produktbilder/orginale/174980.jpg
Kan se om jeg får tatt noen utebilder i morgen. Var det ikke du som spurte om leke/disse apparat? Er ikke ferdig med sandkassa, men du kan jo få se. :)

det blir gøy å ha gravemaskin oppi da - kjempetøff sandkasse...jeg tenker mer på den dere hadde før tror jeg...

Back
Topp