Tirsdag!

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
God morgen[:)]

Her er det sol og blå himmel[;)] Deilig med slikt vær. Merker Mina er såååå sliten etter en bhgdag, så tenker det tar på å være mye ute. Leggingen går mye bedre også[:D]

Mina sitter og spiser frokost, mens jeg koser meg med en kopp te.

Idag skal jeg skrive på bacheloroppgaven min. Ikke noe forelesning idag og det er deilig, for da får jeg noen timer å skrive på dagen.

Hadde intervju i bhg til Mina på fredag og det gikk bra. Svarene skal tas med i oppgaven[:)]

Hva skal dere i dag??[:)]

Så flott at intervjuene gikk fint på fredag - og enda bedre; at dere har gode netter!!

Det har vi også - i dag våknet jeg av at August lå og bablet litt klokka fem på sju - han har sovet siden halv åtte i går kveld!! Ikke engang Johanna sov så godt om natta tror jeg - han har gått fra å være en umulius å legge til å være en sann drøm!

Nå er vi alene hjemme - Johanna og G har reist. Har ingen store planer i dag heller, men det er vennesalg med 30% rabatt på Cubus, og begge ungene trenger sommerklær til ferien, så kanskje jeg drar ned og tar en titt. Skal trene også, men har fått skikkelig kink i nakken, så det blir kanskje en litt amputert versjon av 30 days i dag.... jeg får tillate meg det, for jeg planlegger å trille ned i sentrum og opp igjen, så da blir det en god tur

God morgen!

da er det jobb igjen. En lang dag foran meg. Skal være her til 20.00 i kveld. Så det er bare å brette opp ermene.

Så i dag er det ikke store planer enn å jobbe. Tviler på at jeg orker noen trening i kveld, men vi får se. Ellers blir å kollapse foran TVen for å se Fruer og Privat Praksis-DIGG!!

lenemor: jeg har også kink i nakken...litt bedre i dag enn i går. Lurer på om det er noe med 30ds som er lett å gjøre litt forkjært eller noe...god bedring i allefall!

Ønsker dere en kjempefin dag, alle sammen.

Lenemor: Så deilig at August sover bedre[:)] Det tar veldig på med slitsomme netter. God bedring med nakken din.

Monicabebe: God bedring med nakken din også. Hørtes ikke noe godt ut

Etter vi leverte Solveig i bhg så var jeg innom nav med papirer. Har 3,5 uker hvor jeg ikke har fått sykepenger (ble sykemeldt...) og så er det NAV som skal betale dette.. kjenner det hadde vert greit å fått de pengene snart!

Vi har vert innom butikken og kjøpt ting som vi kan lage lapper av. Vet ikke om vi lager det nå! Personlig liker jeg dem best når de er nystekte. Vi skal ha pannekaker til middag så det kan hende jeg utsetter det til i morgen.

Ellers har vi ingen planer for dagen. [:)]

Hei hei [:)]

Her er godværet borte, og skyene er kommet.... Men det sludder iallefall ikke slik som de meldte [:)]
Tror vi skal ha taco til middag idag, så jeg lurer på åssen jeg skal gjøre det, for jeg må spise lavkarbo [:'(]

Har spist omelett til frokost, men tviler på at det blir en vane....[&:]

Ellers skal jeg vaske gulvene idag, for det fikk jeg ikke gjort igår. Og så skal jeg vaske kjøkkenet ordentlig
tenkte jeg. Skapene ser ikke ut utvendig, så da er det godt å få det gjort [;)]

Ellers hadde jeg tenkt å begynne på 30 days shred idag, men fant ut at jeg ikke har noe form for matte,
så får ordne meg med det først. Tror mamma har ei jeg kan bruke...

Ha en strålende dag alle sammen [:D]

ORIGINAL: Nøste77

Hei hei [:)]

Her er godværet borte, og skyene er kommet.... Men det sludder iallefall ikke slik som de meldte [:)]
Tror vi skal ha taco til middag idag, så jeg lurer på åssen jeg skal gjøre det, for jeg må spise lavkarbo [:'(]

Har spist omelett til frokost, men tviler på at det blir en vane....[&:]

Ellers skal jeg vaske gulvene idag, for det fikk jeg ikke gjort igår. Og så skal jeg vaske kjøkkenet ordentlig
tenkte jeg. Skapene ser ikke ut utvendig, så da er det godt å få det gjort [;)]

Ellers hadde jeg tenkt å begynne på 30 days shred idag,
men fant ut at jeg ikke har noe form for matte,
så får ordne meg med det først. Tror mamma har ei jeg kan bruke...

Ha en strålende dag alle sammen [:D]

det har ikke jeg heller - jeg trener rett på gulvet og det funker fint... jeg er så myk i kantene at det er helt smertefritt [8D]

God kveld.

Andre natten Marcus sover uten meg i senga, og det har gått kjempe bra. Våknet 5.50 i morrest av en gutt som la seg ved siden av meg Sov te 8 og da sto vi opp, badet og koste oss litt på morran før vi gikk i bhg og jeg tok bussen bort te mamma og pappa, måtte ordne noen ting for dem.

Hentet Marcus på veien hjem og vi har spist middag og kost oss med duplo. Nå er det en sliten gutt som gleder seg te å legge seg i kveld, selvom han fikk kort dag så er han sliten. Men først barnetv.

Så bra at han sover alene!! Flinke dere er! [:D] Vet at det ikke alltid er lett å få til!

Back
Topp