Tirsdag tjueførste desember, og tre dager igjen til julaften

Looney

Forumet er livet
VIP

Gubben mener jeg bør legge meg sammen med han fordi det er så stusselig på soverommet alene. Men jeg er jo ikke spesiellt trøtt enda[8|]

Suki, nei det er ingen vits å  krangle med en fireåring, men ofte veldig smart akkurat der og da[&:][X(] Utrolig hvor sinna man kan bli også.....

god morgen.

jeg er trøtt, sånn trøtt

far & sønn er dratt, mor & datter drar snart på skole og jobb. jeg er nesten bare innom på besøk, men jeg må nå dit likevel. er meninga jeg skal rekke baby-besøk før fysio kl 13, og etter det skal jeg møte mamma og pappa i byen for å bytte julegaver. huff, liker ikke å ha det travelt jeg.

forresten litt kaldere her i dag, -15. -10 er greit 15 er for kaldt syns jeg. så jeg fyrer selv om jeg skal dra snart[:D]

fin tirsdag[:)]

God morgen! [:)]

Her våkna vi litt før kl 8, det er mye bedre enn gårdagens 4.15! I tillegg, og *BANK I BORDET*, ingen mer spy på noen av oss! Måtte det fortsette sånn! [:D]
Nedturen kom da jeg gløtta på gradestokken... -20. Fantastisk! [&:] Særlig siden vi MÅ på biblioteket i dag for å levere noen filmer... Jaja... finnes ikke dårlig vær, bare dårlig klær? Får kle på ungene godt, og sette dem i sykkelvogna kanskje. Den kan jo lukkes helt, så de slipper den iskalde lufta direkte på seg.
I utgangspunktet skal vi til søs og lille nevø som blir 2 år i dag for å lage pepperkaker. Men siden Tobben spydde i går, så får de tenke litt på det og høre med hun andre som kommer om det er greit at vi kommer. Så vi får se.
I ettermiddag SKAL jeg på spinning, så da bør noen passe ungene, hehe. Håper det ordner seg!

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

Da er jeg nydusjet og inntar frokosten her med dere[:)] Samboeren og N sto opp i åttetiden da samboeren dro på jobb, mens jeg ble liggende til halv ti. Deilig[:)]

Vi skal snart dra en tur til oldemor og oldefar for Nicholas skal være der mens jeg er i begravelse til hun jeg kjenner som ble drept for noen uker siden[&o][&o]. Kjenner jeg ikke gleder meg til en slik begravelse i utgangspunktet, og nå skal jeg dit høygravid og hormonell. FINT! Skal plukke opp samboeren på jobb først, så vi drar dit sammen.

Så må jeg i banken, før henting av N, møting av venner for julegavebytting også hjemog lage middag. Kl seks skal ei venninne av mamma klippe N hos mamma. Ja da flyr vel denne dagen også...

da er siste skoledag for eldstejenta her. Siste bhg dag for minsta. Og gubben er hjemme pga magasjau.
Er deilig å bare ha småtterier igjen. Må bake horn en dag. Og ta siste mathandling.
Og levere noen julegaver, men så er vi helt ferdige.
Fra imorgen har alle i huset juleferie. Og hverdagen med jobb, skole og bhg starter opp igjen 3 januar.

Håper vi andre berger unna magasjauen til gubben altså.

Haha mandy, vi får tro du rekker det før jul! [:D]

Vi er hjemme fra pepperkakebaking og bursdagslunsj hos lille store nevø, og nå sover ungene i hver sin vogn! [:)] Tobias i vogna si, og Ida i sykkelvogna, hehe. Trilla den da vi var borte, og vips sovna begge to på vei hjem. De har nok litt søvn å ta igjen etter gårdagen enda. Jeg nyter stillheten [:)][:)]

Usj...Jeg og sambisen har omgangsjuken samtidig.....

Første gang jeg er på pc i dag...har ikke orka...er helt utslitt

Gode nyheter![:)]
Jeg har jo egentlig en jobb som er 50% kveldsjobbing og annen hver helg. Mannen hadde mest dagtid før men nå har han fått en høyere stilling og jobber annen hver uke dag og kveld og annen hver helg. Så det går jo greit nå når jeg har vært hjemme men å kombinere to sånne jobber og to barn er jo umulig! Da vil vi jo aldri ha fri i helgene sammen og kun møtes i døra ellers.[&o]

Så jeg har snakket litt med sjefen min om det på jobben og sagt at jeg må ha mer dagtid. Så ble det plutselig ledig en stilling som Kongress Konsulent (jobber med salg, planlegging og kundeveiledning på hotellet), jeg er egenlig ikke helt kvalifisert siden jeg ikke har noen formell utdannelse innen administrasjon eller har så veldig mye erfaring med bookingsystemet. Men jeg havnet (helt uforberedt) på intervju forrige uke. Det er to andre søker som har jobbet i samme stilling før. Intervjuet gikk greit selv om jeg hadde med gærne Sivert og de sendte meg en oppgave/case på mail som jeg skulle besvare. Jeg har aldri sett en sånn case før men svarte etter beste evne.

Så ringte de meg i dag, de vil gi meg jobben![:D] På tross av at de må vente siden jeg ikke kan begynne før 17. januar (de trenger egentlig noen med en gang), de mente jeg var verdt å vente på. [;)] Casen jeg besvarte var den beste besvarelsen de hadde sett, helt feilfri! Så da får jeg full opplæring. Dvs en ny spennende jobb med masse nytt å lære, gode utviklingsmuligheter, fri hver helg og 8-16 arbeidstid. NICE!!!!![:D]

Grattis McBaby - så kuult!

ENdelig hjemme nå. Var i begravelse i dag, og det var rørende og tøft[&o] Sønnen til hun som ble drept er tapper. Han gikk opp i kirken og tente et stort lys for mammaen sin helt alene foran en stappfull kirke[&o] Det ble felt mye tårer for og si det slik i dag, blant alle. Til og med presten gråt mens hun pratet. Og hilsnene fra sønnen var tøffe og høre på[&o][&o] Men en verdig avslutning på et altfor kort liv. Forøvrig svinkaldt å følge båren til gravstedet i -23 grader og pentøy. Er ikke like imponert over all pressen som var tilstede, og løp rundt og fotograferte[>:]

Har så laget middag, vært hos mamma og fått klippet julesveis på både meg selv og Nicholas. Det trengte vi begge. Har byttet julegaver med fire vennepar også. SÅ fått gjort mye i dag, men kjenner kroppen nå er sliten.

I morgen vurderer jeg faktisk trene[X(][:o]

Gratulerer så mye McBaby, så fantatisk!!!! [:D][:D][:D]

Grusomt å høre om stakkars sønnen til hun som ble begravd Looney! [&o][&o]

Looney kjente du henne? Hva hadde skjedd? Jeg så nemlig en dødsannonse i RB om en dame som var ett år yngre enn meg og hadde en sønn på 7 år. Den dødsannonsen var så trist at jeg begynte å gråte enda jeg ikke kjenner de![&o] Så du den?

ORIGINAL: McBaby

Looney kjente du henne? Hva hadde skjedd? Jeg så nemlig en dødsannonse i RB om en dame som var ett år yngre enn meg og hadde en sønn på 7 år. Den dødsannonsen var så trist at jeg begynte å gråte enda jeg ikke kjenner de![&o] Så du den?

Kjenner ikke henne veldig godt, men er nær venn av storebroren hennes. Hun ble drept av en eks gjennom 2-3 år fordi hun drev og ordnet med en annen, også en jeg kjenner godt. Han ble oppringt på morgenen av drapsmannen som sa: nå har jeg drept Lisa, nå kommer jeg og tar deg[&o] Helt tragisk hele saken.

http://www.rb.no/lokale_nyheter/article5419036.ece

Kompissen min og moren dems hadde planlagt at denne julen skulle bli den beste for henne. De har ordnet med et bra innskudd til leil for henne og alle papirer lå klare til signering i romjulen. Dette skulle være julegave kombinert med 30 årsgave fordi hun skulle fylt 30 i 2011. Nå får sønnen og pappaen bo i leiligheten da.

ORIGINAL: Looney

ORIGINAL: McBaby

Kjenner ikke henne veldig godt, men er nær venn av storebroren hennes. Hun ble drept av en eks gjennom 2-3 år fordi hun drev og ordnet med en annen, også en jeg kjenner godt. Han ble oppringt på morgenen av drapsmannen som sa: nå har jeg drept Lisa, nå kommer jeg og tar deg[&o] Helt tragisk hele saken.

http://www.rb.no/lokale_nyheter/article5419036.ece

Kompissen min og moren dems hadde planlagt at denne julen skulle bli den beste for henne. De har ordnet med et bra innskudd til leil for henne og alle papirer lå klare til signering i romjulen. Dette skulle være julegave kombinert med 30 årsgave fordi hun skulle fylt 30 i 2011. Nå får sønnen og pappaen bo i leiligheten da.

Å ja det var den saken ja. Herregud så utrolig tragisk. [&o] I dødsannonsen sto det med barneskrift: Jeg er lei meg og gråter fordi mamma er død. Hilsen David 7 år. [:(][:(][:(] Miste mamman sin sånn 3 uker før jul..... Håper han som gjorde det brenner![:@]

Ja, det er så altfor tragisk. Sønnen hadde skrevet på en av kransene ved kista også, med egen barnslig skrift en tekst til verdens beste mamma[&o]

Rektor ved skolen hans holdt tale i kirken som også var veldig rørende...

huff, så trist looney[&o]

og grattis til mcbaby[:D][:D] hørtes helt topp ut!!

[&o][&o] I know.

Back
Topp