Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: McBaby
Looney kjente du henne? Hva hadde skjedd? Jeg så nemlig en dødsannonse i RB om en dame som var ett år yngre enn meg og hadde en sønn på 7 år. Den dødsannonsen var så trist at jeg begynte å gråte enda jeg ikke kjenner de![&o] Så du den?
ORIGINAL: Looney
ORIGINAL: McBaby
Looney kjente du henne? Hva hadde skjedd? Jeg så nemlig en dødsannonse i RB om en dame som var ett år yngre enn meg og hadde en sønn på 7 år. Den dødsannonsen var så trist at jeg begynte å gråte enda jeg ikke kjenner de![&o] Så du den?
Kjenner ikke henne veldig godt, men er nær venn av storebroren hennes. Hun ble drept av en eks gjennom 2-3 år fordi hun drev og ordnet med en annen, også en jeg kjenner godt. Han ble oppringt på morgenen av drapsmannen som sa: nå har jeg drept Lisa, nå kommer jeg og tar deg[&o] Helt tragisk hele saken.
http://www.rb.no/lokale_nyheter/article5419036.ece
Kompissen min og moren dems hadde planlagt at denne julen skulle bli den beste for henne. De har ordnet med et bra innskudd til leil for henne og alle papirer lå klare til signering i romjulen. Dette skulle være julegave kombinert med 30 årsgave fordi hun skulle fylt 30 i 2011. Nå får sønnen og pappaen bo i leiligheten da.