Tirsdag, ti-ti-ti-tirsdag

monicabebe

Forumet er livet
God morgen, damer!

Da er jeg trygt plassert på jobben. Stlle og rolig her nå, for ungdomsskolen har tentamen. Så rushet med elever starter ikke før litt seinere.

I natt har jeg sovet sueprgodt..sååå deilig etter en del netter med tull på sovefronten.

Ingen store planer for dagen annet enn at jeg driver å ordner til et haste-utdrikningslag nå på fredag. Så jeg prøver å finne idéer til det. Noen gode forslag? Vi skal være i borettslaget vårt, så det bør være ting som kan gjøres hjemme.

I kveld skal vi filme mannen til hun som skal gifte seg. Og så hadde vi tenkt på et sånt homeparty med erotiske artikler, men vi finner ikke noen som gjør det gratis. Så da kutetr vi nok det ut. Andr gode forslag til noe som kan gjøres? Gjerne noe litt flaut(hun som skal gifte seg er så ordentlig at vi må bølle litt, hehe)

Ønsker dere en god dag, damer!

God morgen[:)]

Jeg har nettopp levert Mina i bhg og hun løp inn, så roper hun HEYYYYYYYY[8D] Her kommer jeg liksom hihi.. Mina var strålende fornøyd med jakka som jeg hadde kjøpt til henne, det var bra for den var litt dyr hihi.. Men kjempe fin[:D] Var fast bestemt på at den skulle hun ha i barnehagen[;)]

Idag skal jeg bare slappe av litt tenkte jeg. Mina var våken kl 0600 så håper jeg klarer å sove litt på dagen.

Monicabebe: Så gøy med utrikningslag da. [:)] Dårlig med ideer desverre

Så søtt at hun var så blid i barnehagen, og at jakka ble en suksess!!

håper du får hvilt litt i løpet av dagen!

Heisann!!
Aslak har hatt en rolig natt! Men med forrige natt friskt i minne så blir det nok soving på meg i dag. Mannen er på kurs på sørlandet i dag og kommer ikke hjem før sent. Planen min er å være mest mulig opplagt til i ettermiddag. Det blir pølser i brød til middag i dag og Solveig var kjempebegeistret!

Nå er det snart tid for lunsj her hos oss. Spørs hvor mye Aslak vil spise.. han tok seg en skalk på butikken! hehe[:D]

I kveld skal jeg danse! DET Blir bra!!![:D][:D][:D][:D]

Monicabebe: jeg var på (eller måtte medle avbud pga sykdom) et utdrikkingslag med dildoparty! Det hadde visst slått veldig an!!! Det var bruden som måtte demostrere mye av tingene![:D]

ORIGINAL: Actrine

Heisann!!
Aslak har hatt en rolig natt! Men med forrige natt friskt i minne så blir det nok soving på meg i dag. Mannen er på kurs på sørlandet i dag og kommer ikke hjem før sent. Planen min er å være mest mulig opplagt til i ettermiddag. Det blir pølser i brød til middag i dag og Solveig var kjempebegeistret!

Nå er det snart tid for lunsj her hos oss. Spørs hvor mye Aslak vil spise.. han tok seg en skalk på butikken! hehe[:D]

I kveld skal jeg danse! DET Blir bra!!![:D][:D][:D][:D]

Monicabebe: jeg var på (eller måtte medle avbud pga sykdom) et utdrikkingslag med dildoparty! Det hadde visst slått veldig an!!! Det var bruden som måtte demostrere mye av tingene![:D]

ja, har hatt planer om å arrangere dildoparty. men så finner vi bare sånne folk som tar penger for det. Og det er jo litt dust, når de skal tjene penger på å selge oss ting. Dumt å betale på forhånd da, liksom. Men vi får se hva vi får til!

dildoutrdrikningslag har jeg også vært på.. suksess kan du si[:D] håper dere får til det.. [:D]

monicabebe: jeg får ikke sendt deg meld.. eller.. jeg får ikke sendt noen meld.. men jeg kan informere om at du sendte meld nr 2000 i dag morges..[8D][:D] jeg skal snart skru av og på tlf min.. (men det er så kjedelig...) da får jeg sikkert sendt igjen![:D]

i dag gjør vi ingenting.. eller dvs jeg er husmor.. og julie sover! jeg har akkurat vasket gulvene.. det trengtes og nå tok jeg meg en velfortjent (syns jeg iallfall selv) bit stratos mens jeg satte meg her.. [8D]

I kveld skal jeg trene med superberta.. og samtidig inspisere gangen.. for den har de malt.. [:D] også skal mannen på bauhaus.. (lenge leve godtebutikk for mannfolk) så blir det vel sofa og fruene i kveld tenker jeg! ingen store planer om noe særlig mer iallfall. [:D]

Jeg er nettopp tilbake etter en lang gåtur - med en tur på Kiwi på veien hjem var vi jammen ute i to timer. August sov halve turen, og så har han sittet og kikket seg rundt resten av veien hjem.

Nå er det tid for lunsj, for stor og liten, og så skal vi nok ut en tur igjen - det var deilig (om enn litt kjølig) i dag.

I ettermiddag blir det fish n'chips til middag - Johanna og G kan ikke avvennes med det for raskt etter å ha spist det til lunsj nesten hver dag i Spania... og så liker jeg det godt også altså, men jeg spiste ofte tunfisksandwich i stedet. Etter middag skal vi besøke en venninne - datteren hennes hadde nemlig fødselsdagsselskap den dagen vi kom hjem fra spania og vi fikk ikke gått, så Johanna, August og jeg får vårt eget private selskap der i dag

Så herlige bilder av fuglene, Superberta!

Håper Bertine slutter å tulle når du leverer henne. Skjønner jo at det er slitsomt og trsit for mammahjertet. Men som du sier, det er fort over igjen selv om de gråter når vi leverer.

Back
Topp