Tirsdag - ti-ti-ti-tirsdag, tirsdag, det er ti-ti-tirsdag!

lenemor

Forumet er livet
Tirsdag er en finfin dag! Eller?

Har hatt en så-som-så natt, men er egentlig i godt humør og fin form allikevel. Nå har jeg vært flink og skrevet handleliste for hele uka, mens A har kost seg i babygymen sin. I dag håper jeg vi slipper regn, så vi kan være litt ute, og så satser jeg på å få vasket bad i dag... det trengs nå, for det har gått halvannen uke siden sist

Middagen i dag blir Tom Kha Gai (suppe) og vårruller - for det er VÅÅR!!!

Håper alle får en strålende dag i dag

Jeg har nettopp levert barna i barnehagen, og har igrunn ikke store planene. Jeg er utrolig sliten for tiden, utrolig mye å tenke på og utrolig mye å finne ut av. Men skal i allefall en tur til NAV, og utenom det skal jeg nok bruke dagen hjemme (for DET er det lenge siden jeg har gjort - faktisk) Og det skal bli herlig [;)]

Så flink du er da lenemor [;)][:D]

Her er det en ganske så god morgen - på tross av at hele stedet er tåkelagt[&:] Men det er mildvær i lufta og snøen forsvinner litt etter litt - endelig føles det som om våren så vidt har tenkt å komme på besøk[:D]

Her blir det rolig formiddag før jobb - jeg nyter å være litt for meg selv, samtidig som jeg gleder meg til å gå på jobb[:)] Jeg har endelig slått fra meg tanken om å tilby meg som vikar i skolen - det er for mye rot i systemet nå og det orker jeg ikke. Tenker jeg vurderer det til høsten igjen. Det tar tid å komme inn i arbeidslivet også etter en lang periode i min egen lille "boble" her hjemme[:D]

Kvelden blir rolig og som vanlig et lite snev av frustrasjon.....[;)]

Mornings. Jeg er nydusjet og avslappet og har det i grunnen ganske greit til meg å være. Frida er i barnehagen og de andre to sover. Jeg kan ikke få en stort bedre start på dagen jeg. Senere skal jeg på hs på firemånederskontroll med Maja mens mannen skal i møte i banken. Jeg er veldig spent på hvor mye Maja har lagt på seg for hun har blitt så tjukk og god. Jeg tror jeg skal satse på å bytte størrelser i kommoden til Maja i dag og ta resten av klesvasken.

Hvor langt på vei er du nå, Superberta? Jeg håper du (og alle andre gravide) lager dere ticker når katta er ute av sekken slik at det er lett å følge med.

Her er snuppa hjemme enda en dag. Fant ut at det var øyekatar på gang her, så skal til legen senere i dag. Håper bare jeg og min kjære slipper unna... Er helt overstyra med rensligheten og håndhygiene for å slippe å få det over til meg.. [:-] men er vel ganske lett at det smitter...

driver og vasker og rydder of forbereder oss til at lillebror skal komme! [:D][:D] Uff, man blir så langt etter når alt man planla for 6 uker ikke ble gjort.. [&:]

God formidddag.

Formen min er ikke helt på topp i dag, hadde mange planer i dag men dem må jeg bare drite i idag, Marcus er levert i bhg, jeg har handlet inn middag te i dag, ble endringer i middagsplanene siden Marcus skal bort i morgen, og da tar vi pannekaker i dag i stedet for kjøttdeig og ris.

Mamma kommer en tur innom etterpå, ho skal levere vofsen te Marcus, rakk ikke i det går og da må ho gjøre det i dag.

Slappe av dag i dag, trur jeg trenger det, må lade opp te helgas besøk.

Mårnings!!

I dag startet dagen fint. Maja og Mari sov ganske lenge, så Maja kom tuslende inn på rommet rundt halv ni. Da fikk jeg henne til å lige litt under dyna med meg. Sååååå koselig. Har ikke noen kosejenter,så jeg nyter det virkelig når jeg får kos.

Så ble Maja levert i barnehagen og Mari bl lagt ikke så lenge etterpå. Jeg har fått sveipet over gulvene her. Det ble endel søl på gulvene da den nye senga vår ble levert i går. De som bar trampet opp og ned trappa og over stua, med sko på. Må ta trappa og andre etasje også, mendet får vente litt.

Vi har ingen planer for dagen, men sola skinner i dag også, så det blir nok en tur ut for å bevege seg. Elsker følelsen av vår jeg får når sola skinner. Selv om det er litt kaldt og MASSE snø her fortsatt da.

Ønsker dere en god dag, alle sammen!

Sola skinner og det blir våååååååååååår [:D]
...håper jeg iallefall!
Været er bare helt fantastisk, og jeg skulle ønske jeg hadde
noen å ut å dele det med...

Idag har jeg bare satt på et par maskiner med tøy. Har tenkt på masse
å gjøre, men har ikke kommet så langt [;)] Får se hvor jeg ender hen.
Tenkte å ta en tur til mor etter jeg har henta Linnea i bhg i dag. Lenge siden
jeg har vært der nå.
Og etterpå håper jeg å treffe mannen på Elkjøp sånn at vi kan få kjøpt oss
ny komfyr

Ellers er det rart å ha fri på en tirsdag, men det må jeg bare venne meg til,
for nå har jeg fri på tirsdag i stedet for fredag... Et dårlig bytte, men sånn er det.
Har byttet avdeling i bhg, så nå er det greit å gå på jobb igjen [:D]

Sliter med å finne på middag idag, men det hørte godt ut med vårruller altså [:D]
Er de gode de man kjøper ferdig i butikken, eller lager du selv, Lenemor?

ORIGINAL: *SuperBerta*

ORIGINAL: namba

Mornings. Jeg er nydusjet og avslappet og har det i grunnen ganske greit til meg å være. Frida er i barnehagen og de andre to sover. Jeg kan ikke få en stort bedre start på dagen jeg. Senere skal jeg på hs på firemånederskontroll med Maja mens mannen skal i møte i banken. Jeg er veldig spent på hvor mye Maja har lagt på seg for hun har blitt så tjukk og god. Jeg tror jeg skal satse på å bytte størrelser i kommoden til Maja i dag og ta resten av klesvasken.

Hvor langt på vei er du nå, Superberta? Jeg håper du (og alle andre gravide) lager dere ticker når katta er ute av sekken slik at det er lett å følge med.

Ticker kommer snart, må bare fortelle familien det først..[;)] Jeg er 12 uker og 5 dager![:D]

Hva er det dere venter på da?[;)]

ORIGINAL: Nøste77

Sola skinner og det blir våååååååååååår [:D]
...håper jeg iallefall!
Været er bare helt fantastisk, og jeg skulle ønske jeg hadde
noen å ut å dele det med...

Idag har jeg bare satt på et par maskiner med tøy. Har tenkt på masse
å gjøre, men har ikke kommet så langt [;)] Får se hvor jeg ender hen.
Tenkte å ta en tur til mor etter jeg har henta Linnea i bhg i dag. Lenge siden
jeg har vært der nå.
Og etterpå håper jeg å treffe mannen på Elkjøp sånn at vi kan få kjøpt oss
ny komfyr

Ellers er det rart å ha fri på en tirsdag, men det må jeg bare venne meg til,
for nå har jeg fri på tirsdag i stedet for fredag... Et dårlig bytte, men sånn er det.
Har byttet avdeling i bhg, så nå er det greit å gå på jobb igjen [:D]

Sliter med å finne på middag idag, men det hørte godt ut med vårruller altså [:D]
Er de gode de man kjøper ferdig i butikken, eller lager du selv, Lenemor?

nei, jeg kjøper i butikken - aner ikke om de er gode da, for jeg kan ikke huske sist vi spiste vårruller, men det er nå verdt et forsøk. Fant ut at det ble litt lite med bare suppe, og siden det er asiatisk suppe tenkte jeg at vårruller passer godt til

Hei damer!
Her ringte klokka kl 6 i dag.. Og jeg pleier å ligge et kvarter lenger, men i dag skulle jeg begynne 7.15.. [&:] Det er bare et kvarter mindre enn vanlig, men det kvarteret utgjør veldig mye! [:D]
Ellers så har vi hatt turnusmøte, og jeg har visst fått fri i påsken.. [:D] Skal kun jobbe skjørtorsdag.. Så da blir det kanskje en tur til østlandet om det passer seg sånn..

Mamma hadde og bursdag i dag, så jeg bakte (ketolyse)kake til meg og henne som også resten spiste.. Blei god! Nøttekake med krem og bringebær.. Yumyum!

Nå har jeg fått rydda litt og ordna etter ungene la seg, så nå er det ro og relax resten av kvelden.. [:D]

God kveld.

Hatt en koselig ettermiddag, lekt ute, spist middag og bare kost oss.

Marcus sovnet med en gang han traff puta, sliten gutt om dagen.

Har ikke gjort så mye i kveld, bare slappet og sett på tv.

Sambo sover og jeg ser på FF, også skal jeg se PP etterpå.

Back
Topp