Tirsdag, snart helg igjen....

Looney

Forumet er livet
VIP

Hjelpes jeg har sovet dårlig i natt. Fant liskom aldri roen jeg og savner samboeren[X(] N sov til halv åtte da og det var godt. Nå er han i bhg og jeg skal være privatsjåfør for min bestemor før middag hos mamma og deretter jobb i kveld.

Klar for helg jeg[&:]

helg ja..hehe, det er deilig!
nå har jeg shinet huset, ungene leker fredelig på gulvet, og vi venter masse besøk..
da blir det nok kaos...!!

I dag har vi nydelig vær men 14 minus da. Heidi er avlevert i barnehagen. I dag stiller hun opp i kjole for det var det hun ville ha på seg...Jaja tok med vanlig bukse og sånn i tilfelle dem skal ut i løpet av dagen

Jeg er fremdeles snylta[:'(][:'(][:'(] Men formen er jo grei så kanskje jeg trener i kveld[8|][:)]

Nei har ei som synger for full hals på golvet tenker det er på tide med litt mat for hun skal hvile seg ja

Enn det, Looney har blitt tøffel! [:D][:D][:D]

Ha en fin dag, jenter! Nydelig vær her i dag! Jeg baker brød og må stelle litt i heimen [:D]

ORIGINAL: papayamammaen

Ha en fin dag, jenter! Nydelig vær her i dag! Jeg baker brød og må stelle litt i heimen [:D]

HAHAHA!!!![:D][:D][:D]

Nå begynner jeg å bli lei sykdom i denne familien[8|] Jeg tiltrekker meg jo ALLE bakterier fra mini også, og er jo dårlig etter han. Har 2 uker fravær fra skolen bare i Jan pga sykdom! Tror jeg må flytte ut resten av skoleåret[8D] Nåer han potte tett, og øyet er fortsatt ikk bra - men det er ikke smittsomt lenger med øyet så han er i barnehagen i dag. Håper det går bra.

Eller så er jeg iriitert på samboeren i dag, han satt på til jobb og kritiserte kjøringen min (som alltid) enda jeg kjørte i 30km hele veien (kø). Jeg er litt redd for å kjøre fra før av siden jeg har kræsjet og blir mer shaky av at han er idiot og skal fortelle meg alt hele tiden! Så vi er IKKE venner nå...

+ at han snakker som om UL vi skal på i morgen kun er til bry for han - han kan egentlig ikke være borte fra jobben osv osv, og han har jo vært på en fra før (i uke 15), jeg ble furt og sa at han kunne jo egentlig holde seg unna fødselen også fordi han hadde jo sett en fra før[8D][8D][:D] Haha... Jeg skjønner jo hva han mener, men jeg liker å ha han med i tilfelle det skullevært noe.

ORIGINAL: SillyDilly

ORIGINAL: papayamammaen

HAHAHA!!!![:D][:D][:D]

En skikkelig dott har jeg blitt[:D] og jeg er fullstendig klar over det[:o]

Nå er bestemor hjemme igjen og jeg kan slappe av frem til middag hos mamma, eller skal jeg jobbe med skolearbied kanskje? Er så trøtt og vil sove, men den smarte greia der gjorde jeg i går, og sov en time på dagtid. Med det resultat at jeg sov enda dårligere i natt[X(] JIppi!!!!

Hei sveis! [:)]

I dag sov ungene til halv 8! Jeg ble så overraska!

Vi har vært en tur på 3T, jeg har trent styrke sammen med bestevenninna mi, og ungene har vært i barnepassen. Nå sover minstemann, mens Ida leker med Barbie. Jeg skal ta en runde 30 day shred og dusje mens han fremdeles sover. I ettermiddag er det spinning igjen! [:)] Så 3 treningsøkter i dag også altså.
Ellers ingen planer, har en klesvask surrende, og må vaske litt ull når den er ferdig.

Ute skinner sola, herrrlig! [:D] Er -8 grader nå, perfekt vintervær!

Fy fan jeg sliiiiiter med den ene puppen! Tette melkeganger pga et sår. [&o][&o] Ammer og masserer for harde livet mens tårene spruter av smerte. [:(] Funker ikke å pumpe for jeg får ikke ut like mye som lillegutt. Jeg må si at denne nyfødt perioden er jammen ikke bare fest!!! Jeg skal dra på helsestasjonen i morgen og høre om de har noen jungeltriks....

Huff, McBaby, jeg føler med deg!! Håper hs har noen gode triks, eller aller helst at det bedrer seg før den tid! Klem!

I dag har jeg levert lillemor i barnehagen, vært på legesenteret og tatt en blodprøve (skulle tatt den på fredag, men jeg gidder ikke ta fri fra jobben så tar det når jeg har fri. Så får de heller kjefte etterpå hvis det var galt[8D]) Etterpå var jeg og kjøpte meg en skjortetunika[:)]

Resten av dagen har jeg vasket klær og lagt sammen klær. Søren meg fulltidsjobb det der[>:] Må klargjøre huset til "visning" i morgen, for da kommer det to puljer med besøk som ikke har vært her før[:)] Travelt å ha fri[:D]

Nå skal jeg hente lillemor i barnehagen og så tror jeg faktisk vi reiser til en coop hypermarked og ser om ikke vi og får tak i sånn skipakke[:D] Finner vi ikke der, får vi se på xxl.

Stikker snart på jobb jeg[X(]

Og jeg stikker straks på spinning! Tar en runde Hard mage etterpå også, nå skal bolledeigen bort! [:D]

Sånn, da er dagens trening tatt! [:)] Skal ta noen runder med rockeringen da, men må vente til ungene har lagt seg. Ellers kommer bare Tobias løpende og skal være med.
Hadde vært godt med godis nå kjenner jeg, men vi har ikke, og jeg har jo vært flink og trena!

Hjemme fra jobb. Hatt en fin dag med barnet jeg er tilsynsfører for[:)] Nå skal jeg spise litt mat og sløve med tv eller pc før legging av meg selv. N ville sove hos oldemor i natt så jeg er helt alene hjemme. DET skjer ikke ofte akkurat nei.

Ingen her så hvorfor ikke legge seg tro[8|] Trening før hanen vurderer stå opp i morgen o skole etter det. På kvelden kommer gubben hjem[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]

Back
Topp