Tirsdag snakkis

ThisIsAnfield

Forumet er livet
Hei, hva gjør dere?[8|]

Ei har nettopp kømmi hemmat fra jobb, vurderer å få kasta i meg litt mat før ei må gå gjennom timeturnus listan IGJEN![8D][:D]

Så sku ei egentlig ha scrappa 2 vegg/dørskilt, men glømte å kjøpe kartong i dag, så da får ei finne på no anna![:o][8D][:D]

Forresten...........
Noen som aner hvilken dag det er i dag?[8D][:D][8|]
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
OK da![8D]

I dag er det 1 år sea ei pynta på bilen til gubben!![8D][:D]

Hæ? Hvilken dag det er i dag?

Nå er magen full av kinamat, mmm!! Og nå skal jeg straks ned å scrappe[:D]

ORIGINAL: smash

Hæ? Hvilken dag det er i dag?

Nå er magen full av kinamat, mmm!! Og nå skal jeg straks ned å scrappe[:D]

[8D][:D]

Lyst til å scrappe, har fått noen kjempeherlige oppdrag! [:D][:D][:D]
Pluss noe som skulle vært gjort fra før av
Mannen er syk, så får vente og se om det er mer overskudd igjen når ungene er i seng [:)]

Sitter bare her med vesla på fanget, hun er kjempeslapp og utilpass da hun har fått mellomørebetennelse. Kvelden går nok med til å sitte slik tenker jeg [&o]

I dag er dagen jeg er nærmere 30 enn 25 år i år! Surt! [:-] 28 år uten jobb og livet generelt bare dritt om dagen! Jaja! Har i hvert fall bursdag!!!

ORIGINAL: 2søte

I dag er dagen jeg er nærmere 30 enn 25 år i år! Surt! [:-] 28 år uten jobb og livet generelt bare dritt om dagen! Jaja! Har i hvert fall bursdag!!!

Krysser fingra for at det ordner seg vennen!!!!

I dag har jeg ikke gjort stort.. er kvitt feberen og snørra.. nå gjenstår bare hostinga. Meeen satser på at den er blitt bedre til i morgen slik at jeg kan dra på jobb :)

[:o] Gått et år alt...Tiden flyr virkelig...[&:]

Ikke så mye som skjer i dag...Er kjempe godte sjuk og går snart på veggen[:o][:-]
Prøver å scrappe litt, men mista litt piffen nå...[:o] Kommer vel tilbake i morgen en gang tenker jeg...[:D]

Eller så sitter jeg å ser på sykehuset på tv3...[8D] og venter på sambo skal komme så vi får sett på csi miami...[:D] Men veldig lyst på nammenam...[&o]

ORIGINAL: snuppis!

Pyntet bilen til mannen din?????? [8|]

UPS ja!![:o][8D][:D]

He, he, he!!![:D][:D][:D]

Neida, ei frontkoliderte jo denne dagen for 1 år sea![8D]

Back
Topp