Tirsdag skravvel

Anjalef

Gift med forumet
God morgen.

Sovet sånn passe i natt, jeg er oppe og slapper av litt før jeg skal vekke Marcus og gå i bhg. I ettermiddag må jeg få vasket en del tøy, siden jeg drar på torsdagsmorgen og Marcus skal på avlastninga en natt denne uka.

Må si jeg gruer meg te å sende gutta te Tyrkia med svigers i en uke, regner med at det går bra.

Ha en fin dag alle sammen.

God morgen alle sammen!

Nå har jeg akkurat spist frokost faktisk, i dag begynner skolen igjen og den harde hverdagen[&o][:D] Litt deilig og litt slitsomt. Jeg er ufattelig trøtt, tydelig at jeg ikke er vant til å skulle fungere før kl 9 selv om jeg vanligvis er oppe før den tid. Nå har jeg litt tid før jeg skal på skolen så jeg lurer på om jeg skal være så sprek at jeg trener nå på morgenen...

Det ut til å bli finere her i dag enn i går, skyene er på vei bort og jeg kan skimte sola[:D]

Ellers lite planer for dagen, vi må bake kake til i morgen, men regner med snuppa hjelper til med det i ettermiddag.

Håper dere får en fin dag alle sammen!

God morgen..

Her bøtter det ned for å si det sånn[:'(] Jeg må nok ha fult regntøy på meg for å levere i barnehagen. Æsj liker ikke å stå opp til slikt vær jeg[&o]

Ikke så mye planer idag. Rydde litt.

God morgen damer. Her er det tåke og kaldt, men det regner i det minste ikke.

Har ingen planer for dagen, annet enn at jeg skal prøve å få tømt skittentøyskurven, og så vil jeg prøve meg på å lage mmf-liljer i dag... så rekker jeg å finne på noe annet om det er helt umulig [&:]

Lenemor: hva er mmf? Nå har jeg lurt på det siden igår..[8D]

Jeg sitter her i tomt hus! Allerede! Naboen var her nettopp og hentet snuppa, så går de sammen til bhg.. Utrolig praktisk dette her altså![:D] Igår tok vi med nabojenta hjem da, og passet henne et par timer, og det samme skal vi idag.. Det er jo mindre jobb med to jenter enn bare en av dem..[8D]

Jeg hadde store planer om å trene kl 10 idag, jeg sliter med å la være faktisk.. Jeg er motivert og har lyst, men kroppen er ikke helt med.. masse vondter her og der, hodepine, også føles det som om jeg brygger på noe..[&:] Det er faktisk skikkelig tungt for meg å droppe trening, for det gir meg så mye energi, og jeg føler meg så bra når jeg trener.. Men det er vel lov å ta det med ro når jeg har 2,5 uke igjen til termin?[8|]

Jeg skal på en liten shoppingtur idag da, det er hele tiden småting vi trenger for å få ting klart her.. Også skal jeg hente bildene våre hos Fame![:)]

Kjip start på dagen - det detter ned fra himmelen.....Hadde tenkt å gå til bhg og skole men det ble bilen. Det er jo kjipt for skolejenta mi å komme dyvåt til skolen før den i det hele starter...(MÅ kjøpe inn nytt regntøysett til henne ja...og så støvler til meg...så da blir det ingen unnskyldninger[8D]).

Til gjengjeld var Amalie bli som ei sol da hun kom i barnehagen - satte seg til å tegnet før hun hadde gitt klem[:)] Det er sååå deilig med slike morgener altså. Men hun gråt litt tidligere da jeg sa at vi måtte vente til jeg fikk lønn før vi kunne kjøpe rosa dukkevogn med Hello Kitty på....(det blir nok bursdagsgaven fra oss[:)]). Det er jo sååååå lenge til neste tirsdag for ei lita jente!

I kveld skal jeg være med Karoline på noe som jeg håper kan bli en kjekk fritidsaktivitet for henne - de kan sette seg opp i grupper etter interesser (baking, gym o.l.) I kveld skulle visst alle begynne med gym. Hun trenger å finne noe sosialt å holde på med, så kanskje hun kan løsrive seg enda mer fra oss og tørre mer[:)]

Etter leggetid for små barn blir det Grey's på hu mor[:D]

God morgen!!

Her har vi hatt nok en natt fra h................... og jeg er klar for å få hjem mannen... sover den ene, så skal den andre ha fest og omvendt... nå tærer det på humør og tålmodighet.. men jeg er enda ved godt mot.

Nå sitter jeg her og spiser litt, jentene er levert i bhg, og Bertine kom løpende bort og fortalte meg at hun hadde blitt levert i dag.. av venninnen sin.. så det tror jeg var stas superberta.[:D] J og M ble ialfall avlevert til tross for store protester hos lillesøster.. og det er jammen deilig å være hjemme i tomt hus.. men jeg får nesten dårlig samvittighet for å sitte her.. siden jeg ikke leker meg på gulvet eller benytter muligheten til å gjøre noe mens j sover og lignende.. men....................................... det er en følelse jeg kan venne meg til..[8D]

Etterpå skal jeg på tredjegangsjobbintervju. det blir spennende.. [:)]

ORIGINAL: Trillemor82

God morgen!!

Her har vi hatt nok en natt fra h................... og jeg er klar for å få hjem mannen... sover den ene, så skal den andre ha fest og omvendt... nå tærer det på humør og tålmodighet.. men jeg er enda ved godt mot.

Nå sitter jeg her og spiser litt, jentene er levert i bhg, og Bertine kom løpende bort og fortalte meg at hun hadde blitt levert i dag.. av venninnen sin.. så det tror jeg var stas superberta.[:D] J og M ble ialfall avlevert til tross for store protester hos lillesøster.. og det er jammen deilig å være hjemme i tomt hus.. men jeg får nesten dårlig samvittighet for å sitte her.. siden jeg ikke leker meg på gulvet eller benytter muligheten til å gjøre noe mens j sover og lignende.. men....................................... det er en følelse jeg kan venne meg til..[8D]

Etterpå skal jeg på tredjegangsjobbintervju. det blir spennende.. [:)]

Det er deilig å være to når man har sånne netter..[8|] Uff, du får legge deg litt nå på dagen, så du får tatt deg inn litt..[;)]

Det er ganske deilig å være alene hjemme ja.. NYT DET mens du kan! Etter idag er det kanskje ikke mange sånne dager igjen før du skal i jobb![:D]

Lykke til på intervju![:)]

God formiddag/dag [:D]

Jeg og barna er bare hjemme i dag, og det er i grunn ganske deilig [:)] Nå skal det ryddes skikkelig her, så alle rom er strøkne, ooh det er såå deilig [:D] Ferdig med barnerommet, soverommet, badet og gangen, så bare stua og kjøkkenet igjen også vaske noen klær og henge de opp [:)]
Leah og William sitter å ser på NRK Super for øyeblikket, og bare koser seg i inneværet (regntøyet er selvfølgelig glemt i barnehagen hos pappaen - og det er MIN feil [8D])

Først sender jeg tolmodighet og krefter til Trillemor! Håper det ordner seg når M kommer hjem.

Her var jeg oppe før hanen våknet (les Aslak). Jeg hadde tidligvakt på jobb og mannen skulle levere ungene litt senere! Aslak hadde sonde til kl 8.30. Så greit å tenke på seg selv.. vertfall noen min før hanen gol! [8D] Han hadde slett ikke tenkt å tøyse i senga med far.. så jeg fikset han før jeg gikk av gårde! Solveig var ikke våken da jeg gikk, men fikk sagt god morgen til henne i bhg. Hun gikk hånd i hånd med nabojenta! Åhhh så kjekt![:D]

I dag sluttet jeg tidlig. Har akkurat hatt en intensiv jobbeøkt. Fått orden på papirer, laget nytt vaktsystem osv.. Er så glad for å ha gode kollegaer!! Knallkjekt!

været? hmm.. joda.. regn![8D] Men nå sitter jeg inne [:D]

Vi skal ha potetstappe med pølser til middag i dag! Satser på å skrelle potetene før jeg henter ungene om en times tid.

Back
Topp