Tirsdag og sommerferie

lenemor

Forumet er livet
Jeg har lagt August  for en formiddagshvil og trillet bort til svigers så jeg får låne nettverk - føler meg helt fortapt hjemme hvor jeg ikke har tilgang til bv, facebook, mail og alt det andre man blir merkelig avhengig av.

Ungene har ferie, og det har plutselig jeg også, da jeg fikk flyttedag på torsdag som skulle være siste arbeidsdag før ferie.

Vi begynner å komme på plass i nyehuset, og har vel igjen å kjøre et lite lass fra gamlehuset så vi endelig kan sette kroken på døra der for godt. Planen er at vi skal ha nett-tilgang fra neste onsdag, vi får se. Mamma og tanta mi kommer på tirsdag, så da blir jeg nok ikke så mye å treffe her uansett. Og så har vi bestilt ny mobil til meg - jeg får endelig drømme-iPhonen min (hjerte!!) Nei, snakk om å være materialistisk - fydda!!

Nå skal jeg snart bort i huset og hente Johanna, hun sitter og ser tv... har fått lov på den betingelsen at hun blir med bort her og leker når August våkner igjen, og det er nok ikke lenge til

Hva skjer med dere om dagen da?
 
Jeg nyter permisjonsdagene. To uker til ferie, Da blir det full fres. Så nå sover jeg lenge, tusler litt rundt og får trent litt. Er fokus på selvpleje her fordi jeg fortjener det!
Fikk nettopp vedtak fra NAV om at jeg får igjen permisjonen der jeg var sykemeldt og ute av drift. Det er dejlig. Får jo ikke den tid tilbake, men får litt mer tid hjemme med Felix! Hurra!
 
Hei hei!!

Vi har også sommerferie.. Jeg passer en jente på 16mnd 3 ganger i uka i hele juni. Greit å få inn litt cash og samtidig ha en så koselig "jobb" ;) Mina storkoser seg sammen med Bergljot.

I morgen reiser vi til Kr. sand sammen med mamma. Gleder oss!! Skal ta fly turretur.
 
Jeg jobber på voksenopplæringen i sommer. Har to uker igjen nå så er det ferie!! Fikk akkurat vite at det egentlig er tre uker igjen, men nå har jeg tatt Nathalie ut i ferie, og jeg vil være litt sammen med barna før de begynner i bhg, så da er det ferie om to uker. Og da mådet komme litt sommervær altså!!!

Ellers er jeg trøtt og sliten for tiden, så ferien er veldig etterlengtet. Å jeg kan senke skuldrene litt for jeg har fått innvilget arbeidsledighetstrygd, sa da ordner det seg med penger mens jeg venter på at det skal dukke opp lærerjobb til høsten. Og det ordner seg ifh til det jeg skrev inne på privaten tidligere ;-)
 
Så bra at alt ordna seg tosmå*! :-D

Her går det i jobbing og jobbing.. 8 vakter igjen før ferien, og litt fridager innimellom, men det nermer seg stadig..! Når jeg ser på været som har vert så er det like greit å ha jobba.. :-D Men finværet kommer jo den 18.juli da, så det er bare å begynne å glede seg.. :-P

Ungene er i ekstase for i morgen er det bare en dag igjen til PAPPA kommer hjem! De har venta lenge lenge.. Og det har jeg og.. :-) Så vi gleder oss til fræddan her i huset! :-D

Ellers så er det intet nytt fra denne fronten.. Same old boring self.. Hehe.. 
Jo! Jeg er bittelitt misunnelig på lenemor.. Først nytt hus og nå ny iPhone.. Jeeez.. Snakk om å ha det som plommen i egget..! :-P
 
Back
Topp