Jeg gikk til modningsakupunktur i fjor høst, vondt men effektiv!Jeg har vært nålpute i dag, det er litt småvondt med akupunktur..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg gikk til modningsakupunktur i fjor høst, vondt men effektiv!Jeg har vært nålpute i dag, det er litt småvondt med akupunktur..
Hihi, moro! =)Her har snuppa idag gjort mange forsøk på å sette seg selv opp
Hun mangler ennå en 2-3cm før hun klarer å komme seg helt opp, men ligger på sida og skyver overkroppen opp på strak arm! Hun har også funnet ut at man kan klatre i trapper![]()
Selv om hun kan sitte så skjønner hun nok ikke at det er det hun er i ferd med å gjøre selvHihi, moro! =)
Eskil setter seg nesten nå, enda vi aldri har øvd med å sette han i det hele tatt.
Jeg gikk til modningsakupunktur i fjor høst, vondt men effektiv!![]()
Ja, det blir noen skallebanker herSelv om hun kan sitte så skjønner hun nok ikke at det er det hun er i ferd med å gjøre selvmen når hun først klarer å sette seg opp vet hun iallfall hvordan hun må balansere seg og hvordan hun slipper seg ned igjen!
![]()
Ja, snuppa kom jo 2 uker før termin OG på 7 timer så jeg tror det virkerJa, fått skikkelig trua på det der![]()
Hehe, huffda! Hermine har endelig skjønt at hun må støtte seg på armen og så legge seg sakte over på magenJa, det blir noen skallebanker her![]()
Hun planlegger vel alle sprellene sine førstSå flinke Hermine og Eksil er
Nasse har sluttet å prøve, enda så iherdig hun var en periode
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum