Tirsdag og snø (??!!)

Lilla-87

Forumet er livet
God morgen, damer!
I dag rekker jeg et innlegg før jeg drar på jobb, da vesla og pappaen fortsatt sover og jeg har huset for meg selv.:)
Tittelen sier sitt; her har det sludda/snødd litt på morgenkvisten, og statusene på Facebook handler stort sett om mangelen på vinterdekk ser jeg. (Samme regla hvert år..) ;) Vi har en bil med og en bil uten vinterdekk, så dette går bra for min del.
Skal jobbe 8.45-12.35 i dag, og er veldig fornøyd med det. Godt å være tidlig ferdig igrunn..:)
Ønsker dere alle en god tirsdag!!!
1367300384046.jpg

Så godt med en kort dag! :D
Her var det masse regn i går, og snø oppe i åsen.
Vi har piggfrie dekk og ikke byttet enda :p :o

Frokost på Lillebror og meg i dag, pappamannen leverte T tidligere før han dro på jobb.
Vi skal gå til byen med søs i dag og innom barnetreff der :D

God morgen!
Sitter med pumpa mens Hermine tuter rundt på gulvet, noe klagende! Husfolket har en skikkelig hyper kattunge som herjer villmann rundt i huset, den bryr seg katta om ungen og hoppa over henne mens den gallopperte rundt i stua. Resulterte i et klor få millimeter under øyet til Hermine:eek::(:mad:
Har lyst til å stenge den ute i gangen eller noe, føler jeg må sitte ved siden av Hermine hele tida!!! Hva ville dere gjort? Er liksom ikke mi katte eller hus... :confused:

Er nydelig vårvær her idag, så vi skal ut å gå:)

God morgen!
Sitter med pumpa mens Hermine tuter rundt på gulvet, noe klagende! Husfolket har en skikkelig hyper kattunge som herjer villmann rundt i huset, den bryr seg katta om ungen og hoppa over henne mens den gallopperte rundt i stua. Resulterte i et klor få millimeter under øyet til Hermine:eek::(:mad:
Har lyst til å stenge den ute i gangen eller noe, føler jeg må sitte ved siden av Hermine hele tida!!! Hva ville dere gjort? Er liksom ikke mi katte eller hus... :confused:

Jeg hadde ikke nølt med å sette katten på et annet rom :p :o

God morgen!

Skummelt! Jeg tror jeg ville spurt om de enten kunne passe på eller stenge katten ute fra stua. Vi har en voksen katt som bare en sjelden gang snuser på snuppa når vi koser med hun, så det problemet har vi heldigvis ikke. De må da forstå at en kattunge er veldig leken og nysgjerrig og ikke aner at babyen ikke skal klores på mener nå jeg...vi hadde samme problemet da vi hadde besøk av noen med hund. De oppførte seg som om hunden var en menneskebaby og vi måtte be de passe på. Likte ikke at hunden bet på lekene hennes så det måtte de passe på visst de ville ha den i stua. De forsto det godt når vi sa fra, men hadde ikke tenkt på det selv, så kanskje de du er på besøk med ikke tenker på det :-)

Jeg hadde ikke nølt med å sette katten på et annet rom :p :o
Blei skikkelig irritert på den kan man si! Nå har den rømt på loftet og gjemt seg, men begynner den igjen så får hun være i yttergangen til husfolket kommer hjem! ;)

Blei skikkelig irritert på den kan man si! Nå har den rømt på loftet og gjemt seg, men begynner den igjen så får hun være i yttergangen til husfolket kommer hjem! ;)
Det er jo like greit å sette katten et annet sted, den skjønner jo ikke at den gjør noe galt og er sikkert bare gira. Bedre da å sette den bort enn å måtte mase og passe på hele tiden ;)

Det er jo like greit å sette katten et annet sted, den skjønner jo ikke at den gjør noe galt og er sikkert bare gira. Bedre da å sette den bort enn å måtte mase og passe på hele tiden ;)
Ja ikke sant! Den er jo bare babyen selv, så skjønner sikkert ikke hvordan den skal oppføre seg rundt småbarn;)

Vi står og venter på at dørene til kjøpesenteret skal åpne. Daniel sovnet i bilen ETTER at han bæsjet.... genialt!

Good morgen! I natt sov jeg visst veldig godt, for pappan hadde våkna av at snuppa ropte pappa pappa pappa pappa! De var ferdig påkledt, innsmurt med krem, drukket ei flaske og spist frokost før de vekte meg :-) nå har vi nettopp spist litt grøt og banan. Etter middagen skal vi en tur å kjøpe bursdagsgave til pappaen :-) han har bursdag på torsdag.

Endelig ei kjempego natt her, ingen oppvåkninger bortsett fra min egen tissetur:-)
Jeg skal på fysio i dag, mannen skal innom jobben og ta med seg nasse.
Regner og kaldt her :happy4

Var skikkelig uvær her igår også.. Snødde, regnet, tordnet, lynet og hagla :eek:
Skikkelig rart vær om dagen.. Herlig med en kort dag på jobben:)

Skummelt! Jeg tror jeg ville spurt om de enten kunne passe på eller stenge katten ute fra stua. Vi har en voksen katt som bare en sjelden gang snuser på snuppa når vi koser med hun, så det problemet har vi heldigvis ikke. De må da forstå at en kattunge er veldig leken og nysgjerrig og ikke aner at babyen ikke skal klores på mener nå jeg...vi hadde samme problemet da vi hadde besøk av noen med hund. De oppførte seg som om hunden var en menneskebaby og vi måtte be de passe på. Likte ikke at hunden bet på lekene hennes så det måtte de passe på visst de ville ha den i stua. De forsto det godt når vi sa fra, men hadde ikke tenkt på det selv, så kanskje de du er på besøk med ikke tenker på det :-)
De selv er jo på arbeid på dagtid, så er bare meg og Hermine som er her. Tror nok at den skal få være i gangen om den blir hyper igjen! Den tok sats og hoppa ned fra en stol, på ungen:eek::mad:
Vi har jo hund selv, og ga bort katta vår nå i vinter men ingen av våre dyr har vært i nærheten av å skade henne!

Det ble en fin gåtur til byen, barnetreffen var desverre stengt pga sykdom.
Vi var fire mødre som dro på cafe istedet da, og Lillebror koste seg med blåbær og med å kikke på alle menneskene. På tur hjem satt han på ryggen min i Manduca, i sol, vind, regn og hagl! Puttet han i vogna da vi passerte søsteren min, og da sovnet han med en gang. Var så mye å se på fra ryggen til mamma at han ikke hadde tid til å sove :D
SOver enda i vognen og vi har hentet T i barnehagen.
Kyllinggryte til middag i dag, og turn senere :D

Jeg har vært nålpute i dag, det er litt småvondt med akupunktur..

De selv er jo på arbeid på dagtid, så er bare meg og Hermine som er her. Tror nok at den skal få være i gangen om den blir hyper igjen! Den tok sats og hoppa ned fra en stol, på ungen:eek::mad:
Vi har jo hund selv, og ga bort katta vår nå i vinter men ingen av våre dyr har vært i nærheten av å skade henne!

Wæææ for en livlig katt! Vår katt har sovet i senga vår sida klokka 07.00 i dag tidlig..kastrert hannkatt som ikke liker snø ;-p er glad vi slipper å gi han bort. Det må ha vært ufattelig tungt for dere! Bra dere slapp å gi bort hunden også da!

Vi fikk oss en grei gåtur til i dag!
Pappamannen og T kjørte til turn, Lillebror og jeg tok sjalet fatt på ryggen og gikk =)
Det er bare litt over 2 km dit, men han rakk å ta seg en liten dupp før vi var fremme! :D

Back
Topp