Tirsdag og hverdag igjen

Olive76

Forumet er livet
Da har roen senket seg. Meg og Felix har huset for oss selv - i alle fall for en stund. Blir kjøkkenriving i løpet av uken - kanskje idag. Må nok ringe huseier og etterlyse konkrete planer. Kan ikke gå her på stand by hele uken... men nå kom det en bil. hjeeeelp. tar før og etter bilder og viser etterhvert. 

Hmmm. Hørte vist syner. Men sådan er det når man venter. Så gjør man ikke annet. Skal prøve å legge Felix fra meg og fortsette å tømme skap. Suuuuk.

Det er nok lurt å få konkrete planer, sånn at du tør å bevege deg ut av huset, eller ikke trenger å gå uten kjøkken lenger enn nødvendig.

Her er huset tømt for folk og det er vanvittig deilig - har hatt en tøff arbeidshelg, og med hele gjengen hjemme i går ble det ikke mye ro og hvile, så nå skal jeg prøve å utnytte timene til jeg skal på jobb... bare i dag og i morgen så har jeg ei uke fri, og kan ta tak i huset som nå har fått "forfalle" siden forrige tirsdag.

Skal vel ta en tur ut i huset vårt etterpå også, før jeg drar på jobben, for G var der ute i går og oppdaget at det har vært noen og jobbet der i helga, for det var montert opp flere moduler som er klare for å henges på vegg, sannsynligvis er det innredningen til vaskerommet!

Bra med ting som blir gjort, Lenemor. her kjem dem etter lunsj. Men kjøkkenet er ikke helt tømt, men jeg har gjort en hederlig innsats tatt i betraktning at jeg har en litt misfornøyd Felix som trives best på min arm....

God morgen..! Ja, formen er så som så etter ei natt på do.. Hurra..! 
Ellers så skjønner jeg meg ikke på dette nye forumet jeg..! Ikke vil de ha meg her inne.. Nå har jeg prøvd å komme meg inn på forumet her siden jeg stod opp, og NÅ kommer jeg inn.. Var det ikke det som skulle bli bedre da? Nei jeg er lei hele babyverden kjenner jeg.. Men er jo ikke lei dere damer da.. :-D

Da var det tilbake til jobb. Skulle gjerne hatt litt mere fri ja
.
Blir spennede med nytt kjøkken Olive76.

I dag er planen å ta en tur til fetsund å jobbe litt med huset der, vi har bestemt oss for at svigermor skal flytte inn i huset vi har kjøpt og vi skal ta over barndomshjemmet til K. Så hadde hvert greit å bli ferdig. Så hun kan begynne å flytte.
Er litt å finne på i barndomshjemmet til k også.

I bhg er det planleggingsdag, så snuppa er hjemme sammen med Rasmus og meg.. Vi koser oss veldig egentlig, litt deilig med manne- og pappafri...  emoticon

Vi har vært i butikken, brettet klær, lekt, og spist opptil flere ganger.. Nå ser vi på film og slapper av..

emoticon 

.........

Back
Topp