Tirsdag - og hverdag igjen

lenemor

Forumet er livet
Så var påsken over. Har hatt en fabelaktig natt - August våknet kvart på fire, og så sov han til kvart på sju igjen... og da sovnet han ved brystet og sov søtt helt til jeg hadde fått mann og barn ut av huset og sydd istand buksa hans

Nå ligger han på gulvet og spreller og klager litt - er vel begynt å bli sulten tenker jeg.

Skal til helsestasjonen i dag for seksmånederskontroll - spent på hvor stor han har blitt, han blir tyngre og tyngre for hver dag synes jeg. Lege der i dag også, så får vi se hva hun (eller han) sier

I kveld er det styremøte i barnehagen (meget beleilig midt i leggetid for begge barna), så ettermiddagen skal nok bli passe slapp - om August vil sove da, han har nemlig fått dag-lakenskrekk [8D]

God morgen!
Nå sitter vi på farten for å levere barna.. Jeg og sambo skal til Haugesund, for jeg har en time på sykehuset der.. Ikke noe alvorlige greier.. [:D]
Åsså MÅTTE jeg bare inn å oppdatere tickeren min! Ned 10 kg nå! JIPPI! Er sååå glad! [:D]
Nøyaktig 10,,2 faktisk.. [8D] Love it!

Så jeg får hive meg rundt å pakke litt til ungene da, så får vi farte avgårde.. Ha en fin dag jenter!

hallo ja[:D]

endelig hverdag igjen! eller jeg har egentlig hatt en helt fantastisk ferie med familien.. det er så deilig og faktisk orke å ha dem i samme hus som meg uten å føle at de lager mer kaos enn det allerede er i hodet mitt[8D]

i dag hadde vi en koselig, og slapp morgen før bhg for storesøster her. hun gledet seg sånn til bhg at det var nesten vanskelig å holde roen i behold i dag tidlig... så da vi kom dit var det full baluba.. godt å se..

nå leker den lille frøkna rundt på gulvet her, mens jeg spiser frokost. Vi skal på barseltreff etterpå, alltid like kos! [:)]

i kveld tenkte jeg å dra meg på en time på spenst.. så sender nok en meld til superberta, antar at hun skal ned dit.. [8D] også må dere krysse alt for meg. Jeg har søkt en veldig spennende jobb. De sendte mail torsdag før påske, bekreftet at de hadde fått søknaden min, og skrev at de tar kontakt rett ove påske. så jeg tolker det som denne uka her[8D] selv om de sikkert kanskje venter til fristen går ut 15 april d.a. men jeg syns i grunn rett over påske er denne uka her, helst i dag egentlig![:D]

spennende å høre om kontrollen til august lenemor, er jo så godt å se at de legger på seg.. men det er jo kjekt å ha tall på veksten også..
almyrida: fy søren så flink du er!!! kanonbra![:)]

Heisann da var hverdagen tilbake.
Dette måtte christian feire med at det var skumelt på rommet hans i natt, så han kom snikende opp i senga vår.[&:]
Da klar ikke jeg å sove , men tilslutt sovnet han så k kunne løfte han tilbake til sin egen seng.
Chr har kommet seg i barnehagen og jeg har kommet meg ned og begynt å jobbe litt

Er foreldremøte i barnhagen i kveld så det er planen for i dag.

Ønsker alle en strålende tirsdag

Lenemor: tenk 6 mnd kontroll, hvor har den tiden blitt av, blir spennede å se hvor stor August har blitt.

Almyrida81: 10 kg du er kjempe flink......

Trillemor82:oi så spennede meg jobbsøknaden håper du hører noe denne uka

Gratulerer med 10 kg, Almyrida!! Så deilig det må være å ha krympet ti kilo.

Lykke til med jobbsøkingen, Trillemor.

Jeg har en dårlig dag.[:(] Gleder meg til den er over.

God dag.

Sovet lite i natt og, Marcus våknet hver 3 time i natt og. Lei av å våkne hver natt nå.

Leverte Marcus kl 8 i dag og gikk hjem, tok en viktig tlf før jeg fant senga igjen, sov te 12. Det var godt og det trengtes.

Slappe av litt før jeg dusjer og henter i bhg igjen, sambo jobber dobbelt i dag og kommer muligens ikke hjem før i morgen ettermiddag.

Tirsdag og planleggingsdag i barnehagen til meg og Solveig. Ungene ble levert hos svigers mens jeg kjørte på jobb! har hatt en super dag!

Og så fikk vi middag hos svigers. Praktisk!

Så til den store nyheten herfra! Aslak har tatt mange skritt alene i dag![:D] Det var selvfølgelig far i huset som først fikk det med seg akkurat slik som med Solveig![8D][:D] 

ORIGINAL: Actrine

Tirsdag og planleggingsdag i barnehagen til meg og Solveig. Ungene ble levert hos svigers mens jeg kjørte på jobb! har hatt en super dag!

Så til den store nyheten herfra! Aslak har tatt mange skritt alene i dag![:D] Det var selvfølgelig far i huset som først fikk det med seg akkurat slik som med Solveig![8D][:D] 

GRATTIS med Aslak[:D] Store fine gutten

ORIGINAL: Actrine

Gratulerer! Den kom seg raskt den fysiske utviklingen hans.

Wow, Almyrida, det må jeg si - nå er det vel på tide å legge ut litt skrytebilder igjen da vel?

namba; håper dagen din tok seg opp... man kan ikke gi den opp før 12 på dagen vel?

SuperBerta - du er imponerende sprek altså! Håper formen din holder seg fremover. Og ja, det er fint med lillebror (men helt sikkert fint med lillesøster også, ikke sant)

Trillemor - har fått med meg at du har slitt med migrene igjen, men håper det ble bedre og at du fikk kost deg litt i påsken du også (det ser jo sånn ut her)

Her er det kveldsmat og Ylvis-brødrene.. liker egentlig ikke dem jeg, men tror at G er litt sur etter at jeg har innrømmet at jeg ikke liker farmen så jeg sier ingenting [8D]. Begynner å bli godt fornøyd med August og leggerutinene - i dag tok det hele 25 minutter (kveldsmåltidet altså), og jeg var nede i stua før åtte... har ikke hørt et pip fra verken Johanna eller han siden de ble lagt.

Johanna var superfornøyd i kveld etter å ha vært i barnehagen igjen, og så hadde vi litt påskeverksted hvor vi avsluttet prosjektet vi startet på i forrige uke... så nå kan påskepynten pakkes bort i morgen.

lenemor: jeg har hatt syke smerter i hodet i påsken.. og endte på legevakta (!!!) aldri skjedd før med hodet.. men fikk meg noe dop..[8D] så gikk det fint.. så det var ikke migrene.. men rett og slett kramper i hodet.. så om det kommer igjen må jeg inn på ct etc av hodet for å sjekke det nøye.. for de fant ingenting da jeg var der.. men det forsvant jo også..

og ja, superberta er imponerende sprek.. oghun har såå søt babymage[:D]

oi, så ekkelt trillemor - håper virkelig du slipper å oppleve det igjen!! Kan det være reaksjon på medisinene dine tror du? Nei, da hadde de vel tenkt på det på sykehuset sikkert. Krysser fingrene for at dette var et engangstilfelle i alle fall 

ORIGINAL: lenemor

oi, så ekkelt trillemor - håper virkelig du slipper å oppleve det igjen!! Kan det være reaksjon på medisinene dine tror du? Nei, da hadde de vel tenkt på det på sykehuset sikkert. Krysser fingrene for at dette var et engangstilfelle i alle fall 

jeg aner rett og slett ikke.. [:)] men jeg tror egentlig kanskje det kunne vært muskulært...[:)] jeg er ikke helt sikker. men det var fire dager med intense kramper.. da det stod på som verst klarte jeg ikke stå oppreist etc.. helt jævlig.. jeg er jo vant til vondt i hodet, så jeg trodde jeg tålte en del hodepine.. men tydeligvis ikke[8D]

Huff da, trillemor. Håper du slipper å få det sånn igjen.

Dagen min startet elendig bl.a med time på sykehuset og masse tårer (jeg har ikke så lyst til å dele det her som hvem som helst kan lese) etterfulgt av enda flere tårer pga nav. Men den tok seg kraftig opp. Frida reddet dagen min til de grader. Etter bhgen dro vi på moa (kjøpesentre) bare vi to for å kjøpe pulverheksa bok til Frida og joggesko til meg. Det kunne ikke gått bedre. Vi hadde det så morsomt at jeg glemte at det vonde fra tidligere på dagen. Vi storkoset oss begge to. Jeg fikk også kjøpt meg både fine og veldig gode sko. Frida fikk kjøpt seg den første boka om Pulverheksa med tre bøker inni. Kjempebra. Frida var alldeles super i dag og det smittet over på meg også så jeg også ble super.[:D] Jeg har gått tur med hunden og de nye joggeskoene også, og de var også supre. All is well that ends well.[:)]

Jeg glemte jo helt å si at jeg har krympet meg inn i ei dongeribukse jeg kjøpte som var for lita for to måneder siden! Og at det er en lykketing kan ingen komme fra.[:)]

ORIGINAL: *SuperBerta*

ORIGINAL: lenemor

SuperBerta - du er imponerende sprek altså! Håper formen din holder seg fremover. Og ja, det er fint med lillebror (men helt sikkert fint med lillesøster også, ikke sant)

Tusen takk! Jeg er veldig stolt over at jeg klarer å holde meg i form! Jeg føler meg så mye bedre etter trening, mindre vondt i bekkenet og mer opplagt..[:)]

Og JA, selvfølgelig er det greit med en lillesøster, det er jo det vi tror det er alle tre..[;)][:D]

her var det ikke bare alle tre som mente det kom en lillesøster - også mammaen min, svigermor, begge svigerinnene mine og søsteren min var også helt sikre... jeg lå i vill panikk på operasjonsbordet fordi vi ikke hadde blitt enige om jentenavn [8D]

det blir spennende! Får håpe dere får se det da.

Vi hadde jo ultralyd da jeg kom inn på føden, og legen ville vise oss hvordan magen lå bare cm fra mormunnen, og at det derfor ikke var noe tvil om at det var seteleie. Etter ultralyden sa G; ja, nå vet jeg i alle fall hva vi får... for vi så bare den sprekken, og ikke noe utstyr. Sannsynligvis har han ligget med ryggen så bøyd at vi bare så rompa helt øverst mot korsryggen, og at gutte-delene lå skjult på baksiden. Ufattelig morsomt! [:D]

ser at jeg har skrevet MAGEN lå mot mormunnen... skulle selvsagt stå ROMPA. Og det vi så av rompa, med sprikende ben, så ut som en tissekone... han var en skikkelig luring, med en spektakulær måte å "avsløre seg"

Back
Topp