Tirsdag og det er VÅR

Olive76

Forumet er livet
Fuglene har begynt å synge her. Og jeg skal ha en riktig VÅR-baby.

Jordmorkontroll idag og så til Trondheim for å henet nybilen og en tur på IKEA. Formen er fin. Hadde egentlig tenkt meg å føde idag, men tror jeg utsetter det litt[8D]. Er ok å gå gravid når jeg har det fint og det ikke er noe som er vondt.

Nytt magebilde er på plass: http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=22682482&mpage=1

Jordmor tror visst jeg får en unge i normal størrelse denne gang, men jeg vil se det før jeg tror det.

Har litt bekymringer i forhold til morkakefunksjon med bakgrunn i at Gustav var dysmatur da han ble født i uke 38. Skummelt med allt man ikke kan vite, men samtidig har jeg vært flink til å ta vare på meg selv denne gang. Håper det virker!

Spennende om det blir fødsel snart, Olive[:)] Tenk snart er du 3barnsmamma[:D][:D]

Nå håper jeg snøen kan forsvinne[;)] Oversskyet ennå, men håper solen titter frem etterhvert.
Her våknet Mina i 6 tiden, men jeg fikk lov å ligge litt til. Sovnet jeg og fikk ligge 1 time[:)] Bomba i stua når jeg stod opp, men det er helt greit[8D]

ja, er det ikke fantastisk - det er VÅÅÅÅR!!!! 

Her er det litt grått enda, men det er 5 varmegrader allerede på morgenen, så jeg er godt fornøyd. Skal straks opp og skifte lillebrors andre bæsjebleie - skal si han er flink [:'(]. Etter bleieskift blir det vel snart en tur i barnehagen - og så skal jeg hjem og styre litt i huset. I dag har jeg ambisjoner om å få vasket vinduer her i første etasje, kanskje for siste gang?

I kveld er det jobb, det er stille der ettersom de fleste har reist på vinterferie, men jeg har et prosjekt jeg jobber med der, så tiden kommer nok til å gå  fort allikevel tenker jeg

Og når det gjelder lillebror, Olive, så håper jeg han kommer ut rund og deilig om ikke så alt for lenge

God Morgen!

Her sitter barna å ser på barne tv, mens vi spiser frokost alle tre [:)] Nå skal jeg snart fikse ferdig de kostymene til barna, og kjøre de til karneval. Flott at de får komme på karneval, selvom de egentlig ikke har barnehagedag (om ikke vi får fiksa Tirsdag og Torsdag denne uka da[:D]) snakket med noen i går som mente at det ikke var noe problem og endre på det med èn gang, så får vi håpe styrern har tid til å snakke med meg i dag da [;)][:)]

Spennende nå Olive, å se når minstemann kommer [:)]

Ha en super dag alle sammen!! [:D]

Her er det tirsdag og fortsatt vinter [X(]. Vil ha VÅR nåå [:D]. Men det er heldigvis ikke lenge til da.

Ja nå Olive er det ikke lenge igjen [:)]. Kan godt skjønne at du ikke helt tror på jm [:)]. Blir jo spennende å se. Er jo godt at du er i fin form da og ikke så mye vondter. Lykke til på Ikea i dag [:D]

Jeg er hjemme fra jobb i dag, formen min er redusert. kvalme, hodepine og ikke i form. [&o] Føler bare for å sove.

Skal kjøre avgårde Trym i bhg sånn i ni tiden også er det rett hjem og sove [X(].

Ha en fin dag damer

ORIGINAL: *Flatula*

Her er det tirsdag og fortsatt vinter [X(]. Vil ha VÅR nåå [:D]. Men det er heldigvis ikke lenge til da.

Ja nå Olive er det ikke lenge igjen [:)]. Kan godt skjønne at du ikke helt tror på jm [:)]. Blir jo spennende å se. Er jo godt at du er i fin form da og ikke så mye vondter. Lykke til på Ikea i dag [:D]

Jeg er hjemme fra jobb i dag, formen min er redusert. kvalme, hodepine og ikke i form. [&o] Føler bare for å sove.

Skal kjøre avgårde Trym i bhg sånn i ni tiden også er det rett hjem og sove [X(].

Ha en fin dag damer

det er jo første vårdag i dag, det er vel 1. mars hos dere også vel, Flatula??

Her er det vinter, og jeg elsker det![:)]

Det er jo så gøy å gå på ski og å ake! Bertine vil jo ikke inn etter bhg..[8D]

Formen min er litt laber, så jeg skal bare ta det med ro.. håper at Rasmus tar seg en lang lur nå.. T kommer snart hjem fra behandling hos osteopat da, så jeg får nok sovet litt uansett idag..

Ha en fin dag alle sammen![:)]

Her er det jaggu ikke lett å se at det er vårmåneden vi nå går inn i altså, og deter fryktelig irriterende [:@]
Her er et bilde jeg tok nå, og det er kun solsikker som er lange nok til å kunne titte over snøen...[&o]
Men sola titter iallefall frem, og det er ikke meldt mere snø enda, så utsiktene er bra [:D]

Ellers har jeg akkurat hatt besøk av to herremenn som kom med ny sofa til meg. Var jaggu på tide!
Så nå skal jeg gjøre reint før den blir satt sammen og på plass [:)]
Etterhvert må jeg og hente Linnea som har sovet hos tante og onkel sammen med em fetter i natt [:D]
Imårra skal ho og ha fri fra bhg, da skal vi i Dyreparken. Blir bare meg og ho, men vi kan få det kos vi [;)]

Ha en superduper dag alle sammen [:D]

ORIGINAL: lenemor

ORIGINAL: *Flatula*

Ha en fin dag damer

det er jo første vårdag i dag, det er vel 1. mars hos dere også vel, Flatula??

Ååå det har jeg ikke tenkt på [8D]. Men fortsatt vinter her [X(]

Første vårdagen betyr bursdag for Aslak! Tenk at han er blitt 2 år!!! Han fikk løpesykkel av oss foreldre mens Solveig hadde kjøpt han verktøy (bosh drill osv). Aslak er kjempefornøyd!

Mannen begynte i ny jobb i dag og måtte gi beskjed om fri resten av uken fordi jeg (som ble utnevnt til sykepleier for Aslak sine vannkopper) våknet med prolaps i nakken! Fikk meg en coctailmiks av smertestillende og beskjed om å holde meg i ro! [&:] Ikke SÅ lett når man har bursdagsbarn i hus [8D] Men har ikke annet valg, for smertene tar meg dersom jeg prøver meg på noe annet!

Uffda, Actrine, høres ikke deilig ut med prolaps. Og så at Aslak har blitt to år da - det er helt vilt. Gratulerer så masse på etterskudd, håper bursdagsbarnet hadde en fin dag! 

Aslak er i kjempeform! Han er fornøyd med sine "bopper" hehe rart å tenke på at han er to år! Ting har virkelig forandret seg. Plutselig får han til å åpne dørene [8D] weeee

Back
Topp