Tirsdag morgen - vi prater

lenemor

Forumet er livet
Nå har jeg satt meg ned med litt frokostblanding - August sitter i vippestolen sin og snakker med seg selv, mens Johanna sitter i lillestua og spiser rislunsj og ser på Den LIlle havfruen. Jadda, hun er hjemme i dag igjen - hadde en forferdelig hoste da hun sto opp i dag, og da synes vi at hun ikke skulle dra noe sted. Hosten forsvant så fort G var ute av døra, men det får så være - hun trenger nok en dag til å komme seg på etter ørebetennelse og styr, i går kveld var hun helt utslitt

Ettersom jeg har to hjemme blir det ingen store sprell - vi holder oss nok inne. Vi er jo i ferd med å snø inne igjen - det snør og snør og snør og har gjort det siden lørdag, så nå har vi snart så mye som vi hadde på det meste før sola tittet frem igjen. Denne vinteren kommer vi til å huske lenge tror jeg

Og så sender jeg en tanke til Even og familien som er på sykehuset for operasjon i dag - håper alt går bra!

God morgen

Da er jeg trygt på plass på jobben. Skal være her til tolv og så skal jeg på et nettverksmøte for skolebibliotekene. Vi skulle egentlig det for en stund siden, men møtet var flyttet til i dag. Så da prøver jeg igjen.

Ellers er det vel ikke planer om noen store sprell i ettermiddag. Leke litt og så kanskje en treningstur på kvelden. Får se hva ettermiddagen bringer.

Øsnker dere en god dag, alle sammen!

Da har jeg hatt min første natt alene, og det var faktisk litt godt også [:)] Dro å hentet barna på morran og kjørte de i barnehagen, ellers er det lite jeg skal frem til jeg skal hente dem igjen. Må en tur ned til byen senere da [:)]

Ha en fin dag alle sammen! [;)]

Kvart over sju våknet mannen av at Frida lå og snorket i sengen hans, så hun hadde sneket seg oppi senga til han i løpet av natten uten at han merket det.[;)] Mannen har akkurat dratt avgårde for å besøke farmora si. Vi går alle sammen bare og venter på at det skal være over snart, og ventetiden er en påkjenning for oss alle. Maja ligger og skravler fornøyd med seg selv i senga si og vil nok stå opp snart. vi har ingen planer for dagen, men tar det som det kommer. Frida koset seg sånn med besøk fra barnehagevenninna si i går at hun ville at hun skal komme i dag også.[:D]

Her var det noe hektisk i morgentimene - helt utrolig hva det har å si å stå opp 5-10 minutter senere enn vanlig. Men vi nådde da både barnehage og skole, og etterpå hadde jeg en handletur for å kjøpe en god frokost.

Om et par timer er jeg på jobb - tipper jeg skal gå på jobb idag også. Huff, får aldri komt meg inni gode treningsrutiner igjen - men nå skal jeg sette opp en kveld og en morgen der jeg SKAL trene![;)] Men, 25 minutter å gå til jobb gjør seg det også[:)]

Ha en fin dag![:)]

Idag har jeg fri [:D]
Rart å ha fri på tirsdagene, og det er ikke bare bare å venne seg til det heller...[;)]

Har ikke gjort annet enn å spise frokost enda, men skal vaske noe tøy etterhvert.
Og så skal jeg teste ut symaskinen igjen. Den streiket etter at kjolen til Linnea var ferdig,
men nå tenker jeg ikke på annet enn å sy hele tida, så jeg bare MÅ se om jeg kan få den
til å virke igjen [8D]
Maser og maser om at jeg må få meg en ny maskin, så vi får se åssen det går med skatten [;)]

Ellers så har jeg ikke mye planer for dagen. Nås mannen kommer hjem fra jobb så skal vi hente
Linnea og gå på besøk til mor. Det hadde vi planer om hele forrige uke og, men noe kom i veien
hele tida. Men idag SKAL vi!

Sola skinte så fint her tidligere idag, men nå er den borte [&:]
Men så lenge vi ikke får været som Lenemor sliter med, så er jeg fornøyd.....[;)]

Ha ellers en strålende dag alle sammen [:D]

God formiddag.

Sambo sto opp med Marcus i dag, jeg fikk sove lenge, våknet kl 10, har gjort litt husarbeid og slappet av i stua, skal gjøre litt mer etter hvert.

Hente Marcus om noen timer.

hei hei!!

i dag har jeg hatt den fantastiske barselgruppa mi her på lunsj.. det var superhyggelig som alltid.. så nå har de dratt og jeg sitter her.. og vurderer å hente malin tidlig.. plutselig er ingenting tiltak lengre.. jeg er alene med jentene for tida.. og vanligvis ville jeg hatt migrene nå.. og ligget rett ut på sofaen, spydd og gruet meg til å hente malin.. nååå.. gleder jeg meg til litt tid med henne og julie.. energinivaet og humøret hennes preges av at jeg er i form.. så det er deilig!! endelig har vi det koselig sammen.. og jeg kan kanskje føle at mor-datter forholdet kan starte.. tidligere har det vært veldig far-datter.. veldig koselig det og da.. men jeg har følt meg litt tilsidesatt.. men jeg har jo heller ikke orket å ta noe initiativ liksom..[:)]

i dag blir det rester av pai til middag... deilig å slippe å tenke noe på det.. sååå lovet jeg å gå tur med malin etterpå.. for hun ville trille tur med julie... så får vi se om hun fortsatt spør om det.. elelrs blir det vel innedag tenker jeg hvor vi ktegner eller perler eller noe.. vi øver litt tålmodighet til malin og mestring.. slik at det ikke ryker ild ut av ørene hennes for hver minste ting hvor hun må sitte i ro..[8D]

resten av kvelden blir det nok sofa på meg.. store planer om å bare bli i den gitt.... m er på styremøte, og han håpet han rakk frustrerte fruer.. [8D] og det hå¨per jeg han gjør også...[:D]

Bare solskinn og atter solskinn hos deg trillemor - det er supert

Her er det snø og atter snø [:'(] Johanna, August og jeg har vært ute et par timer vi - jeg har måkt oppkjørsel, og johanna har "laget mat".. og så gikk jeg inn og smurte skiver til oss, rykende varmt brød med kaviar og hapå - det var deilig ute gitt!

Nå har August fått smake sitt første grøtmåltid - tre små teskjeer med grøt, og det så ut til å falle i smak. Han har nektet å spise velling siden han ble syk, men kanskje grøt er bedre? Vi får prøve et par skjeer igjen i kveld tror jeg, om det går bra nå.

Jeg har vert på jobb i dag!
Så ble jeg hentet av gjengen på jobb, for de hadde vert å handlet! Solveig er hjemme fra barnehagen pga diarè og kjeder seg innimellom!

I kveld har jeg en date med danseskoene mine! Blir så kjekt![:D]

ja, her er det bare solskinn og solskinn... inni meg. for sola harikke skint i vestby etter tolv.. [8D] men det gjør jo ikke noe, for vi har kost oss for det...
malin ville ikke gå tur med julie.. så da ble vi inne i dag.. koste oss med pai.. nå er det litt tv før det er lesing av bok.. (ja.. jeg skal lese for malin for nesten første gang imidt liv.... det er det som regel morten som står for)

herregud.. så deilig dette her.. [:)][:)][:)][:)][:)][:)]

*klemmerpåtrillemor*

ORIGINAL: Actrine

*klemmerpåtrillemor*

hihi.. sender mange klemmer tilbake... kan sende en million faktisk.. for jeg har overskudd til det om du lurer!![:D][:D][:D]

Jeg blir bare happy happy happy av å lese disse innleggene dine jeg, Trillemor 
Lurer på om Ritalin virker på oss som er motsatt av ADHD også..... [8D]

Hei damer!
Ja, her starta dagen med tidligvakt.. Kom på jobb og da hadde 2 stk ringt seg syke, og det manglet 3 vakter på kvelden.. Vi skal være 5.. [8|] Helt vilt for tiden.. ALLE er syke..
Men dagen gikk nå fint, men fikk ikke tatt de blodprøvene jeg skulle da.. Sånne ting må nesten vente litt.. Viktigere med mat og stell.. [:D]

Så var det foreldrekaffe i barnehagen i dag..! Dro bort etter jobb, og da sto Sindre og hans bestekompis å møtte oss i døra.. Da sier han kompisen til oss: "Vi e bestevenna!" [:D] De er så veldig søte disse små.. [:)]

Etter vi hadde spist, så gikk vi tur og handla inn litt, så blei det nybakte scones til kvelds.. [:)] På alle utenom meg.. [8D]

Back
Topp