lenemor
Forumet er livet
Nå har jeg satt meg ned med litt frokostblanding - August sitter i vippestolen sin og snakker med seg selv, mens Johanna sitter i lillestua og spiser rislunsj og ser på Den LIlle havfruen. Jadda, hun er hjemme i dag igjen - hadde en forferdelig hoste da hun sto opp i dag, og da synes vi at hun ikke skulle dra noe sted. Hosten forsvant så fort G var ute av døra, men det får så være - hun trenger nok en dag til å komme seg på etter ørebetennelse og styr, i går kveld var hun helt utslitt
Ettersom jeg har to hjemme blir det ingen store sprell - vi holder oss nok inne. Vi er jo i ferd med å snø inne igjen - det snør og snør og snør og har gjort det siden lørdag, så nå har vi snart så mye som vi hadde på det meste før sola tittet frem igjen. Denne vinteren kommer vi til å huske lenge tror jeg
Og så sender jeg en tanke til Even og familien som er på sykehuset for operasjon i dag - håper alt går bra!
Ettersom jeg har to hjemme blir det ingen store sprell - vi holder oss nok inne. Vi er jo i ferd med å snø inne igjen - det snør og snør og snør og har gjort det siden lørdag, så nå har vi snart så mye som vi hadde på det meste før sola tittet frem igjen. Denne vinteren kommer vi til å huske lenge tror jeg
Og så sender jeg en tanke til Even og familien som er på sykehuset for operasjon i dag - håper alt går bra!