Tirsdag morgen, 7. desember

lenemor

Forumet er livet
Her startet dagen litt for tidlig for min del - halv sju er ikke så tidlig, men jeg er nok litt sliten i kroppen etter en lang jobbehelg... nå skal jeg jobbe i dag og i morgen, så har jeg fri helt til mandag igjen, det blir deilig!

Nå har jeg vært og levert barna i barnehagen og spist frokost, skal ikke gjøre stort her i dag, ligge på sofaen og sløve for det meste

Hva gjør dere i dag??

God morgen til lenemor.. [:)]
Nå er sambo å leverer ungene, og så kommer det en kompis av han så de skal få lagt ferdig det gulvet.. Jeg hadde en downperiode i går, så det var ikke mye hjelp i meg.. [:-] Jeg lurer på når i høst jeg forandra meg til en sur, grinete og negativ heks.. [&o] Men hadde en lang og fin samtale med mamma i går, og hun spurte meg om det kunne være en ubevisst reaksjon på at sambo skal reise å være så lenge vekke.. Og at jeg derfor lar det gå ekstra ut over han.. Og det kan jo være litt i det.. Men dette har i grunn vart lenger enn det, så jeg vet ikke.. Men det kan jo gjøre at det blir verre da.. Men jeg sliter liksom litt på alle plan.. Med selvfølelsen osv.. Alle gjør jo det, men jeg begynner å tvile på at jeg er flink i jobben min og sånt.. Ei som spurte meg i går om hvorfor jeg hadde kontakta lege i helga (på vegne av en pasient), og dermed begynte tankene mine å kverne.. Dumt, men jeg klarer ikke la være.. Føler liksom at det blir mye negativt her inne fra meg og.. Og det vil jeg jo ikke.. Derfor leser jeg bare noen dager, mens andre dager prøver jeg å være litt mer aktiv.. [:)]
MEN håper at dagen i dag blir en braaa dag..! [:)]

God Morgen [:)]

Jeg har nettopp stått opp, og tenkte jeg skulle ta meg en tur til Sverige veldig snart, handle litt [:)]
Ser igrunn veldig frem til i morgen, da skal jeg hente de små skattene mine hos bf og ta de med på Juleskurken, det blir sååå utrolig koselig [:)][:D]

Almyrida ; Alle har sine opp og ned turer .. Alle har sine gode og dårlig dager, og har du dårlige dager så ikke tenk på at du er negativ ovenfor oss her inne da, vi er jo her for deg, backer deg i ryggen [:)] Tror nok du er fantastisk flink i det du driver med, bare at det er ting som trekker deg ned!! Håper du snart føler deg bedre, KLEM [:)]

Mårnings!

her var det opp litt over seks, ordne begge ungene og meg selv, og så farte av gårde til barnehage og jobb. Det er jo ferie når jobbdagen endelig starter, hehe. Litt slit med to sterke personligheter som krangler på badet om morgenen....men, men

i dag er det håndballkamp etter jobb, så jeg rekker å spise middag og ordne litt før jeg setter nesa mot Oslos vestkant for å spille bortekamp. greit å få trent litt da

Ønsker dere en fin dag og kveld!

God tirsdag :-)
I dag har jeg christian hjemme så vi kan kose oss litt.
Har hatt litt juleverksted nå har malt og tengnet på oppvaskekluter.
Nå koser han seg med lille fot og venne på dvd før vi skal bake litt.

Pappaen er i Telemark på jobben i dag, så har tenkt å lage en god middag til han når han kommer hjem i kveld.

God dag!

Vi er så heldige å ha mannen hjemme en stund, så jeg og barna spiste frokost, før Bertine og jeg kjørte til bhg.. Vi rakk jaggu adventssamlinga 9.30 også.. vi pleier jo ikke å være i bhg før 10.. Så dro jeg på trening.. Deilig måte å starte dagen på altså![:)]

Etterpå skal vi ut og handle inn for resten av uka..

Back
Topp