Tirsdag - med onsdagsfølelse

lenemor

Forumet er livet
Ja, i dag er jeg litt på bærtur med ukedagene, hele tiden litt før eller litt etter

Hatt en god natts søvn, men ble vekket av lillebror litt før halv seks - han er så tett og hoster  så stygt at det blir legevakta i dag igjen [8D] - de må begynne å bli lei av å se oss der nede nå. Denne gangen lurer jeg på om det kan være falsk krupp.. ikke greit med disse trange luftveiene

Ellers ingen planer for dagen - jeg må vel begynne å lage pakkeliste for ferie... jeg liker lister

Hva skal dere i dag da?

Huff stakar August!!! Håper de finner ut av ting!

Aslak fikk i seg noe han ikke tålte i går.. aner ikke hva det kan være. Uansett så var det magevondt i de sene nattetimer! Jeg overtok etter mannen kl 3.. da kom han i vår seng og lå som en kålorm. Aner ikke når jeg sovnet. Men våknet av at Solveig var på do kl 6. Må nok få ordnet på det dopapiret slik at hun kan rekke det.. men det funker fint at vi tørker også.

Nå har vi spist frokost, lekt og ordnet sekken til en dagstur til Snart2 og ungene. Hun er på en miniferie hos moren (som bor rett her ved oss.. ) og vi skal ha lekedate i dag!! Yeeey!

Huff, her var det mange syke små og noen trøtte store forstår jeg. Selv har jeg sovet ganske så bra - på tross av et lite "avbrekk" i natt kl 3. Da var det snuppis som ville bytte seng. Men hun ligger stort sett veldig rolig, så det går fint.

Morgenen ble fin - like fin som sola som skinner ute[:D] Bestevenninna til Amalie var allerede på plass i barnehagen, og da er det ingen problem å si hadet til mor (eller mamma som hun nå har begynt å kalle meg...). Karo ble levert på skolen og jeg dro hjem til frokost. Nå slapper jeg bare av foran dagens dyst på skolen. Nå er det bare 2 uker igjen før jeg har 4-5 ukers ferie i ett herlig strekk[:D]

Etter jobb blir det muligens avslutning for skolebarna - bare så teit at de har klart å plassere begge sommeravslutningene for skolebarna på samme dag (og ved to forskjellige vann...). Egentlig var det satt opp at 6 skulle ha i morgen - men det har de som arragnerer forandret på[>:] Ja, ja - det er ikke sikkert jeg har ork til noe......[8D]

Jeg ble vekt kl 0700 av en Mina som sa hun hadde bæsja, så jeg stod opp og så hadde hun så klart ikke bæsja. Lille luring[8D] Glemte så klart å sjekke, for i det siste så har hun bæsja.

I morres var det faktisk lite trass til en forandring. Herlig med koselige morgninger[:D]

Bare Mina som som driver bøllesender mld til Actrine[8D][;)] Hun står øverst på lista mi, så Mina hadde prøvd å tatt bilde og sent det hahaha..

Unnskyld, Actrine!! Burde fått sperre mot deg stakkars[;)]

hei jenter :-)
Da var det tirsdag igjen ja. har også onsdagsfølelse.
Hadde sommeravsluting i barnehagen til christian går var kjempe koselig.
Alle barne var med på skuspill om pulverheksa, Christian var politimann.
Må si jeg er imponert at de fikk med alle.

Plannen for dagen jobbing, så er det å rydde hjeme, og trenge zumba var slapp noen uker nå siden det har gått i et på jobben.

Jeg og William var oppe ganske tidlig i dag, rundt 6.. Så kom Leah tuslende etter! Her er det skikkelig rengjøringsdag i dag, veldig snart ferdig med hele leiligheten, og barna er bare sååå flinke til å rydde, støvsuge og vaske rommet sitt, det er jeg ganske sikker på at de synes selv også! Såå stolte [:D]
Blir nok en tur ut etterhvert, kanskje en tur ned til byen for å kjøpe litt is, og treffe litt mennesker, vi får se [:)]

Ha en flotters dag alle sammen [:)]

God dag.

Fikk sove lenge i dag, helt te 8, da våknet lille luringen min og vi tok et bad før vi dro i bhg og jeg på møte på jobben min, og fikk ordnet noen ting mens jeg først var ute av huset.

På mandag skal jeg begynne å jobbe igjen, skal bli deilig å komme meg mer ut av huset.

Straks ut å tømme bilen for dritt og vaske den innevendig, skal få takst på den på torsdag.

ORIGINAL: SuperBerta

3 timer sov jeg istad.. [&:] Det er så kjipt å kaste bort tida på soving.. men jeg er ikke i form, så det er det eneste jeg orker..[&o]

Nå har jeg ordnet meg tickere på denne brukeren![:D] Så da tror jeg at jeg skal slette litt gamle spor, nå som jeg først måtte lage en ny bruker..[;)] Så ikke bli redd for at det blir en "deleted user", da er det bare "gamle meg"..[:D]

Det er deilig å sove når man er trøtt[:)] Sov selv 2 timer og jeg er IKKE gravid[8D] Jeg er sååå trøtt for tiden og kan bare sove og sove..

Stakkars August [:(]
Linnea hadde og falsk krupp for ikke lenge siden, men det var ikke så ille som hos dere.
Håper han blir fort frisk igjen [&o]

Linnea er syk ho og [&:] Ho har fått munn-/fot-/ og hånd-syken!
Ikke noe moro nei. Og særlig siden ho har noe vondt.
Skal ringe legen igjen imårra for å høre om det er noe som kan smøres på.
Allmentilstanden er opp og ned, så vi holder oss hjemme imårra og.
Det smitter ca. ei uke før utbrudd, så ho er ikke smittefarlig iallefall, men det er desverre
noe som går i bhg'ene her oppe nå [8|]... og det er noe dritt [:'(]

Men vi har ikke sittet hjemme å sturt idag nei [:D][:D]
Ho var i form i mårres, så vi dro ut på shopping... som planlagt [;)]
Startet med en tur på sykehuset for å ta noen blodprøver (meg), og det var spennendes ja!
Særlig siden det var MEG som skulle stikkes og ikke ho [;)] Men premie; ja det fikk ho av stikkedama [8D]
Mannen har bursdag imårra, og vi måtte ha gave fra Linnea. Måtte ha mer husmaling,
og flere truser til Linnea [;)] Ble endel i tillegg på henne da, men feriepengene er jo kommet [;)][:D][:D]
Og så fikk jeg handlet gave til min hemmelige venn, så nå må jeg bare få laget kortet [;)]

Ellers blir det vel bare å kose oss hjemme og prøve å få dagen til å gå imårra.
Skal på sommeravslutning med Linneas avd. imårra, og var i "min" bhg. idag.
Skal bli godt når denne uka er over....

Ha ei fin natt alle sammen, og håper mange av dere får ei bedre natt enn på lenge [:)]

Stakkars Linnea! Håper dere kan få noe som lindrer i dag, det er helt forferdelig å se barna ha det vondt!!

Back
Topp