Tirsdag- kvinnedagen

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
God morgen!!

Idag har Mina fri siden vi skal på røntgen på Ullevål sykehus. Blir spennende.. Håper det går greit. Skal ta røntgen av skjellet og benalder, siden hun veksten har flatet helt ut + at hun er veldig liten for alderen. Greit å få sjekket det[:)]

I ettermiddag kommer bestemor på middag[;)]

Hva skal dere idag?[:)] Ha en fin dag

Gratulerer med dagen, damer!

Her er det en stille morgen etter en litt slitsom natt - jeg slet med å finne søvnen i går kveld, og lå og vrei meg til omtrent to, og så våknet August klokka fire og holdt det gående en times tid... og da ble jeg liggende våken en stund igjen - men så fikk jeg sove til sju

Nå driver August og ramponerer leker, Johanna "ringer" med mormor - hun inviterer henne visstnok hit til jul. Snart er det barnehagen - jeg tror vi skal gå opp i dag, for om et regner så pøser det i alle fall ikke.

Jeg skal på jobb i kveld, så jeg har litt planer om småpakking før jeg drar - jeg har begynt å organisere flytting så smått

Lykke til på Ullevål, oslojente!

Jeg sitter her på stand-by med glucosevann innenbords. Skal ned til legen igjen kl 11 og måle blodsukker.
Den første måling var helt grei. Så får vi se hva resultatet blir til slutt....

God Formiddag [:)]

Jeg våknet nå nettopp .. kjørte barna i barnehagen rundt halv åtte, og dro hjem å la meg igjen. Laaang natt med William igjen .. Lurer på når det skal bli bedre [:-][:)] Har i allefall sovet ut litt nå da [:)] Vet ikke helt hva denne dagen bringer, men må vel finne meg en ny postkassa, da bunnen har detti av .. Og det MÅÅ da makt til for å få til det - så noen har ødelagt den, helt umulig å få på igjen [:'(][&:]

Oslojente : Lykke til på sykehuset i dag [:)]
Olive : Lykke til hos legen[:)]

Ha en super kvinnedag, alle sammen [:)]

God morgen på kvinnedagen alle sammen [:D]

Idag er det shining av huset som står for tur. Skal ha syforening i mårra, så må gjøre huset klart i dag. Skulle egentlig gjort det igår og i dag, men i går vekslet jeg på å ligge på sofaen og i senga, og å sitte på do [:'(][:'(][:'(]
Heldigvis er jeg frisk igjen idag, så da kan jeg gå på jobb i kveld....[8D][;)] Utrolig kjipt å måtte bruke en    3-dagers på 1 dag. Alle arbeidsplasser burde ha single dager synes jeg!

Ellers skal jeg hente Linnea litt tidlig i bhg idag, for ho skal på vektkontroll på helsestasjonen. Og i mårra er det tid for en ny pustekontroll i Arendal. Tar med mamma, så kanskje vi går på shopping etterpå [;)]

Ha en strålende dag alle sammen [:D]

Hei hei damer[:)]

Mor tilbydde seg å ha ungene på overnatting så jeg var på kino sammen med ei venninne i går kveld og sov til klokka var 10 i dag[8|] DEILIG[:D]
Nå sitter jeg her med kaffikoppen og moter meg opp til å åpne bøkene[&o] Har eksamen om to uker og jeg klarer bare ikke komme i gang med lesingen.. Motivasjonen er litt på bånn og jeg vaser meg bare vekk med andre ting hele tiden[:-] Så nå må jeg skjerpe meg!!

Lykke til på røntgen, Oslojente og Olive med måling av blodsukkeret! Blir spennende å se når lillebror har tenkt å melde sin ankomst[:)] Skjønner du begynner å bli utolmodig nå.. Håper du får en fin fødsel[:)]

Råså: Slitsomt når de ikke sover skikkelig på nettene. Har samme problemet med Jeppe for tiden og føler jeg går rundt som en zombie hele dagene. Var utrolig godt å få sove ut i natt! Du får ikke kjæresten til å ta han noen netter så du får henta deg inn litt igjen? Du er vel rimelig trøtt i utgangspunktet også som er gravid[;)]

Ha en strålende dag søte jenter[:D]

Og lykke til på vekstkontrollen med Linnea[;)] KOS dere på shopping!! Hørtes gøy ut[:)]

Hvordan gikk kontrollen Olive???????? Høres skikkelig gusj ut den der testen![&:]

Håper at det gikk fint på røntgen Oslojente. Blir spennende å høre resultatene!

Min plan nå om dagene er å slappe av.. ikke så lett! Men må man, så må man! Har også fått meg fotsone-behandling i dag i tillegg til noe homeopat! Så får vi se hvordan det blir videre. Uansett så er ikke prolaps det jeg ville anbefale noen å få [8D][:'(]  Jaja.. nok klaging! Kan ikke gjøre noe med det annet enn å ta tiden til hjelp!

Solveig er så hjelpsom når jeg er dårlig! Skikkelig omsorgsfull! Jeg blir helt rørt av henne!

Back
Topp