Tirsdag kveld

lenemor

Forumet er livet
og her sitter man foran pc'n igjen.... i dag har det vært en forholdsvis kort dag på jobb - jeg hadde legetime med JOhanna kvart på ti, så jeg var på jobb igjen ca kvart over ti, og halv tre ringte de fra barnehagen og fortalte at August var syk.. så da pakket jeg sakene mine og dro og hentet begge to

Nå har vi spist deilig middag (deilige hjemmelagde kjøttboller med urter og parmesan, tortellini med ost og tomatsuppe), og ungene sitter og ser gamle opptak av Laban og Labolina. Skulle egentlig på klubb i kveld, men har meldt avbud - jeg er i laber form om dagen, sliten og litt nedfor - jeg tror jeg gjør lurt i å ta tidlig kvelden i stedet. Og så får vi se om det blir hjemmedag på lillebror og meg i morgen

Hvordan går det med dere i dag da?
 
God bedring til August!

Har hatt en heller laber dag selv - merker hvor lite motivert jeg er for å jobbe på skolen. Jobben er veldig krevende og går utover kvaliteten på dagen min ellers. Trives veldig godt på SFO'en men har nedtelling til vikariatet mitt på selve skolen tar slutt 21. desember!!!!!!!!!!!!
 
God bedring til August og sender deg en stor klem lenemor, husk du er helt fantasisk og  jeg er utrolig glad jeg kjenner deg.

Vi har solgt huset vårt i dag :-) deilig å være ferdig med det. Skal ha overtakelse 1 mars så slipper heldigvis å flytte i des.
Ellers så skjer det ikke stor her om dagen, tar det med ro.
I morgen skal vi på foreldreskole på kvelden der vi får treffe andre foreldre og lærere på skolen chr kan begynne på.
Vi har ikke helt bestemt oss for å chr skal gå på skole i blaker som er en litten skole eller begynne på helt ny skole med åpen base løsning der 1 og 2 klasse er sammen i fetsund


ikkenymor en stor klem til deg også
 
du er god du, Fru! Jeg er veldig glad for at jeg har deg i livet mitt! Gratulerer med salg, og med god tid til å flytte - greit å ikke ha noe stress med det når du er så dårlig og alt - da kan dere ta det med ro i jula og flytte litt og litt etter hvert som dere har tid og krefter til det

Er skolen i Blaker Fjuk eller? Selv gikk jeg bare sjette klasse der, men søsknene mine gikk hele barneskolen der... den gangen var det ikke skolebuss, det er det vel nå? Det ble innført etter at søsteren min var vitne til at bestevenninnen hennes ble kjørt ihjel av en lastebil på vei hjem fra skolen - da gikk de i tredje klasse

Johanna var på tur med Tigergruppa (femåringene) og besøkte skolene i Volda på fredag - det var spennende. De var bare og så skoleområdene, lekeplassene, og tok bilde av barna utenfor den skolen de skal gå på. Til våren skal de ha en dag på hver skole vhro de får være med inn og se, snakke med elever og lærere, etc. Tenk, det er snart skoletid!! Jeg møtte bussen på fredag da jeg leverte August, han var hjemme litt lenger enn Johanna på morgenen, og jeg brøt ut i tårer bare av å se dem og vite at de er på vei til skolen... lurer på hvordan jeg blir på sommeravslutningen i barnehagen altså!

Og du Ikkenymor, jeg vet så godt hvordan du har det - jeg går jo i et vikariat nå, hvor jeg jobber ca 50% på dagtid og 30% kveld, og jeg merker at det suger krefter og energi, og at jeg taper veldig mye på stresskontoen min - jeg går med dårlig samvittighet konstant... heldigvis går vikariatet ut den siste dagen i januar og jeg går tilbake til min vanlige turnus - jeg gleder meg til å ha overskudd og god samvittighet igjen
 
Ja lenemor er Fjuk chr sogner til, er ikke noe skolebuss er gangsti helt fram til skolen nå. Hadde dere det? Hva synnes du om skolen?
 
hadde ikke noe gangsti da jeg gikk der nei - da klassen min skulle begynne i første hadde de demonstrasjonstog for å få byss eller gangsti.. først da Tina ble drept, åtte år senere, skjedde noe... da ble det satt inn buss, og det stemmer vel at det ble bygget gangsti etter hvert ja...
 
Tjoho!

Jeg sovna etter å ha lagt Rasmus ikveld.. Skulla bare slappe av litt, men trengte nok litt mer..Jeg har vært på jobb idag, kjempekoselig som vanlig! :) Jeg stortrives i ny jobb! Det er helt fantastisk å bare jobbe 60%, jeg har jo overskudd til mye annet også, livet er ikke bare jobb!

Imorgen har jeg fri, men må dessverre til tannlegen i Lørenskog.. kjipt å bruke både tid og penger på det, men det er vel lurt å få fikset denne tanna..


God bedring til syke barn og slitne mødre!!!
 
Har vært på møte med soknerådet. Intro til soknerådsarbeidet. Og var avsted uten Felix! Det kjentes veldig godt ut. har hatt ham hengened på puppen til utallige møter og korøvelser. Er litt spent på om mannen går med til at jeg drar på kor uten ham imorgen. Var også avsted igår. Men Felix sover stort sett på kvelden nu (!!) våkner en enkelt gang og skal trøstes litt, så håper virkelig. Men føler det er mye kveld alene med ungene på mannen min. Men tror uansett at det er vaien frem for gode vaner for Felix. (blir jo tortur å dra ham med, nu hvor han legger seg kl 19).

Det nye sokneråd er på alle måter oppegående og interesserte. Og så ble jeg "invitert" på aerobic i hallen her neste mandag. Har vært med før, og det var litt lite oppmøte sist. Veldig hyggelig at de tenker på meg. Og kjekt med litt trim som foregår lokalt.
 
Back
Topp