Tirsdag jenter

Fru+2

Forumet er livet
Ja da har vi kommet til tirsdag.
Har fått sove litt lenger i dag, merker kvalmen kommer nå, men heldigvis er det bedre på kvelden.
Sitter å jobber mellom lyd nedsalgene her.Er utrolig lomert ute nå.
Ellers ingen store planner her, venter på feriepenge skal komme i slutten av uka. Har tenkt meg en tur på Shoping da.
 
Så har tirsdagen nesten gått - jeg har vært en runde i butikkene i dag på utkikk etter flyttekasser.. vi må nok fylle lommene, for etter å ha besøkt tre dagligvareforretninger sto jeg med en - 1 - banankasse!

Tok også turen innom byggmix og fikk kjøpt maling, så nå har jeg søla og grisa og tråkket oppi malingen og kosa meg masse i kjelleren... målet er å få pusset opp disse stolene som jeg begynte å male for snart tre år siden, og som nå må skifte farge igjen - jeg hadde nemlig malt dem i en beige-farge som ikke vil matche fargepaletten i nyehuset, så nå blir de helt hvite igjen, og må helt sikkert ha to strøk, kanskje tre. Har også kjøpt litt maling i sort pepper, tenker å gi setene den fargen.

Nå har vi spist middag, G står på farten ut i huset igjen, og jeg og ungene skal se barne-tv
 
Har vært i Trondheim på en fagforeningsgreie med Felix. Felix klarte å sjarmere presteforeningens generalsekretær.
Var litt godt å komme ut blant folk igjen, istedet for å sitte herhjemme og gruble over allt som har hendt den siste måned. Må til å se fremover igjen nå! Skal jobbe litt i helgen. Tror det blir bra.
 
Back
Topp