Tirsdag idag!

SuperBerta

Glad i forumet
God morgen!

Vi skal straks gå til bhg, snuppa vil gå på ski, det har jo snødd noen cm i natt![:D]

Rasmus og jeg må en liten tur i butikken etterpå, jeg har litt lyst til å gå, men vil egentlig bruke sofaen mest mulig idag, er så trøtt..[&:] Så vi får se.. det er jo en solid tur å gå da, ca 1,5 time hver vei, og det er uten snø på veiene..[8|] Men det kommer jo til å være deilig når jeg kommer hjem igjen![:)]

Hva skal dere idag da? [:)]

Heisann!
Barna er levert i barnehagen og jeg har nå to uker studieuker og en uke vinterferie! Tenkte å være flink i dag og male en hel masse løk! Driver med stilleben malerier og temaet er løk! =)
Eller så skal jeg på spinning i ettermiddag, deilig å endelig komme igeng igjen![:D]

Og superberta...... ta den turen! Det blir såååå deilig etterpå! [;)]

[:)]Ha en super dag[:)]

Her skal jeg hvile meg nå. Har en gryende forkjølelse og har tenkt at skremme den bort med Curamed og søvn.

Er forreesten begynt at vagge litt når jeg går. Så føler meg skikkelig gravid idag. Har ellers vært så lett på tåen..... Men ikke lenge igjen nå!

ORIGINAL: Chaba

Heisann!
Barna er levert i barnehagen og jeg har nå to uker studieuker og en uke vinterferie! Tenkte å være flink i dag og male en hel masse løk! Driver med stilleben malerier og temaet er løk! =)
Eller så skal jeg på spinning i ettermiddag, deilig å endelig komme igeng igjen![:D]

Og superberta...... ta den turen! Det blir såååå deilig etterpå! [;)]

[:)]Ha en super dag[:)]

Male løk faktisk! Morsomt!

Det ble tur..[;)] Men jeg angret fort, for halve veien var ikke måkt.. Det var tungt kan man si! Er ikke bare bare å trille 3-hjuling i 20 cm nysnø..... Jeg hadde planer om å ta bussen hjem igjen, men så var deler av veien måkt, og vips så var jeg hjemme! Eller, ikke akkurat vips da, men jeg kom meg hjem..[:)]

Kos deg på spinning![:D]

Her var jeg oppe 06.45 [:)] Og Trym sov til 8 [8D]. Godt å ha litt alenetid, seps når man skal på jobb [:)]. Ååå guri som det snødde i går [:o]. Ikke lett for dem med barnevogn bl.a [;)]

Jeg har vært på jobb i dag, Kappahl i askim, og i tillegg så har det vært varetelling der. Har vært mye å gjøre i dag, men det liker jeg [:D]. Trivelig å jobbe der syns jeg.

Nå sitter jeg å venter på at kyllingklubbene skal bli ferdige.. Namm.. [:D] 

Back
Topp