Tirsdag idag!

SuperBerta

Glad i forumet
Ja, her er det lite liv.. Men, de fleste har vel nok å gjøre i disse dager.. Det har egentlig jeg og, må bare slappe av litt..[8D]

Bertine er i bhg etter 6 dager hjemme.. og jeg har trent StramOpp, det var godt! Rasmus sover og mannen er ute og farter litt..

Vi skal shine huset idag! Mannen har støvsugd, så nå skal jeg vaske gulvene.. Juletreet er på plass, så lysene skal på først, så pynter vi når snuppa kommer hjem.[:)] Nå kommer julestemningen smygende kjenner jeg..

I kalenderen idag, fikk Bertine et fadderbarn! Jeg har rammet inn et bilde av den nydelige, lille jenta på seks år, som Bertine fikk idag. Hun ble kjempeglad! Jeg fortalte at vi gir penger hver mnd som brukes til å hjelpe Viet og de andre menneskene som bor der, det syntes hun var veldig lurt![;)]

Ha en fortsatt fin dag!

Så fin kalender gave[;)].

Her har jeg sovet to timer i natt og er ganske så lei.. pluss at jeg er blitt megaforkjølt nå, så bånn[X(].. rett før jul..

HAr ikke gjort sså mye i dag, skulle vasket litt men orker ingenting. gleder meg til ungene sover for da sover jeg også[:D]. Håper Lukas vil sove i nat ellers blir jeg sprø. sov ikke før kl 3 i natt.... vil bare opp å være hos meg samme hvor trøtt han er. Kampen tok slutt kl 3 i natt som sagt, og jeg vant[;)].

SuperBerta : For en fantastisk kalendergave [:)]

I dag har vi handlet ferdig julegaver, pakket dem inn og satt de bort og handlet inn snacks og god mat som trengs i julen [;)] I morgen skal vi hjelpe moren til samboer'n litt igjen, så hun får alt på plass før jul stakars. Såå på torsdag på kvelden, kommer alle fire barna - det gleder jeg meg til. Kanskje det blir litt julestemning, når vi skal henge opp julestrømper og diverse [:D][:D]

Uff, det hørtes slitsomt ut..Nå har dere hatt det sånn lenge synes jeg.. [&o]  Dere fortjener noen gode netter nå!

ORIGINAL: SuperBerta

Uff, det hørtes slitsomt ut..Nå har dere hatt det sånn lenge synes jeg.. [&o]  Dere fortjener noen gode netter nå!

Det var bra en liten stund, men når han ble syk så har alt bare blitt mye verre[&:]. Han ligger jo i pose med seler, men nå klarer han å vri seg rundt (selen er på det strammeste), og ender med madrassen på ryggen, ser jo helt sykt ut[:-][:D]! Nå har jeg lagt han uten posen, tok en time før han sovnet (tidligere tok det to sekund så sov han...). Så nå er jeg spent på natta...[8|][:-]

Åh, så irriterende - jeg har prøvd ørten ganger i kveld å svare på tråd her, og så viser det seg at hele trikset er å velge skrifttype først [8|]

Her har vi hatt hjemmedag med en skikkelig febersyk August - 39 på morgenen, 39,9 midt på dagen, og 39 ved leggetid igjen (etter febernedsettende)

Ungene er lagt på samme rom i kveld så mamma får gjesterommet for seg selv... tok litt lenger tid med innsoving, og krysser fingrene for at natten blir rolig. I morgen tar Johanna fra fra barnehagen også, G har fri, så vi får en lang og fin dag håper jeg (om ungene er feberfri og friske). Har litt småtteri som må handles inn, og så hadde det vært koselig med lunsj på kafe

SuperBerta; fin kalendergave. Vi fikk fadderbarn da Johanna ble født vi, men JOhanna har ikke hatt noen interesse for det ennå. Vi får ta det etter hvert
lille*frø - håper dere får en fin natt - det går seg til etter hvert, her har vi fått gode netter de siste månedene (eller, vi har fått lengre netter, for August har sluttet å våkne i fem-tiden) - det er deilig!

Nå har jeg drukket litt gløgg, hatt kort visitt av venninne, og er klar for sengen - det er slitsomt å ha sykt barn som bare skal ligge på magen min og sove

Back
Topp