tirsdag i dag.. jippi!

Sarah

Elsker forumet
Det betyr flere ting. For meg betyr det først og fremst at helgen ikke er langt unna.. for bare man kommer over tirsdagen er det brått fredag. Så betyr tirsdag frustrerte fruer, jeg er faktisk avhengig av å følge med på den serien.

Synes det er litt stille her fortiden jeg, også lite "tidsfordriv"skravling da[:D] (jaja, jeg er kanskje veeeldig pratsom og har liiite å finne på noen kvelder, men det er jo hyggelig her inne da[;)]), så hva sier dere jenter? Er det noen dager i uka som dere gleder dere mere over enn andre, og er dere kjempe hektet på noen tv-serier dere da?

*prate prate prate prate*[:D]

mandag tirsdag onsdag torsdag og ferdag[:D] hotell sæser[:D]

Liker vedlig godt onsdager, Lost. [:)]
Og fredager, Nytt på nytt og Senkveld. [:D]

tirsdag er frustrerte fruer for meg også[:)] og onsdag er det Lost...
men det er fredagen som er min favorittdag[:D] da er det kosekveld med sambo.. god mat og film[:)]

her er det HOTEL CÆSAR hele uken, frustrerte fruer,medium,lost,dyrlegene, prison break...farmen...så er det fredag og lørdag,heeeeelg med enda mer tv-titting...får med meg myyyyye...hehe

jah,tvslave sjø....hehe

så sitter jeg mye her inne...jobber en del,har 2 jobber,men tvseriene må jeg ha med meg...hihi[;)]

ellers da jenter...[:D]
noen hobbyer på dere da????[:D]

Det var mye å følge med på da. Ser nok litt på hotel cæsar jeg også, men det er ikke noe jeg tar opp om jeg ikke får sett det. Må det med fruene =) Og er jeg hjemme en hverdag ser jeg faktisk på Days of our lives på tv3, den lengst "levende" såpeserien, den er ultra tragisk, men ganske artig å se, når man har tid vel å merke..

Cizzyen, du spør om hobbyer. Jeg prøver å få trent litt, spiller på bedriftsidrettslag og går på treningsstudio, så lager jeg kort som jeg prøver å selge litt av, jeg syr, leser maaaaaaaasse, også er vel babyverden blitt en hobby/besettelse for meg. Mååå innom her så ofte jeg kan; det kan jo hende dere har skrevet noe nytt[;)] 

Back
Topp