Tirsdag - henger dere med?

Olive76

Forumet er livet
Kniper litt med å få alle skravletrådene med meg her, selvom det er ganske få. Så jeg må helre oppsummere litt:

Søndag var jeg og sang på allehelgensgudstjeneste i kirka mi. Mannen passet Felix for første gang på kveldstid. Han hadde visst protestert noe, men var blitt lagt i seng og sov pent i egen seng da jeg kom hjem. Så eksperten slår til når mor er ute av huset.

Så jeg ba pent om leggehjelp igår. la Felix til samme tid kl 19.15, som kvelden før og kigget på uret. Vil høyst la ham gråte 5 min nemlig. Etter 5 min skulle mannen gå inn. Mne etter 4 min ble det stille. Gikk inn etter nye 10 min og fandt en sovende Felix! Han våkned dog etter en time. Fikk litt pupp og ble lagt igjen. Da gikk det 2 min før han sov og det samme gjentok seg en time etterpå.

Så hermed er vi ved å ta kvelden tilbake. For hvis bare Felix kan legge seg i egen seng kan han fint få sove sammen med meg senere på kvelden. Men når får vi se. han skjønner nok konseptet og skal prøve seg litt etterhvert. Så jeg må stålsette meg.

Idag skal jeg på treff med 2 fra Gustav-barselgruppa. De fikk babyer i sommer, så vi treffes med de minste.

Middagen blir rømmegrøt. Trenger litt lettvindt-middager en gang iblandt!

hallo hallo..

høres ut som dere er på vei i riktig retning olive.. :) det blir godt å få kvelden tilbake tenker jeg!

her har vi hatt en syk julie.. men nå er hun i bhg igjen.. så jeg håper jeg og skal få kvelden tilbake..og ikke minst sengen min.. hun blir så klengete.. koselig det altså.. men.. jeg får jo ikke sove så lenge jeg har noen sånn oppi meg.. så samsoving funker meget lite her i hus.. :P så nå håper jeg bhg kan bidra til å snu døgnet hennes litt igjen.. slik at hun sover hele natten i sin seng! og ikke tuller slik som hun har drevet med i det siste..
de skal være hos bestemorog bestefra fra torsdag til søndag..så kjekt om vi kan levere dem fra oss uten uvaner :P

I dag skal jeg minimalt.. haddemiddagsklubb her i går.. så middagen i dag blir moussaka.. den ble ganske god.. nam nam nam.. :) men jeg lagde himla mye.. så vi har jo middag til en hel hær! :)
også lovte jeg å hente jentene rett etter frukten i dag.. siden det er første dagen til juulieetter sykdom..så er det greit med litt kort dag :)
men før det må jeg rydde litt klær... det er kaos i klærne våre... soverommet flyter over av sesongtøy og rent tøy som skalpåloft og inn i skap.. så er vel bare å hive seg rundt.. etter frokost! :)

Jeg er på jobb i dag, og var på kveld i går, så jeg har ikke boikottet tråder altså.

I morges reiste G til Oslo, han skal på kurs i dag og i morgen, så jeg er alene hjemme med ungene - så i kveld blir det tegning, toro-gryte (G tåler ikke det, så det spiser vi aldri), og tidlig kveld - deilig!

Høres forresten deilig ut å gjenereobre kveldene, Olive - den alenetiden på kveldene er ganske viktig, i alle fall er den det for meg - det er tiden hvor jeg kan være noe annet enn kollega og mor, hvor jeg kan være lene. I dag skal jeg være lene med fjernkontrollen!

Hei og hopp jenter :-)
Ja da har vi kommet til tirsdag.
I dag skal jeg en tur til jesheim å kjøpte billetter til Christian, mormor og morfar de skal se på jul i mumidalen.Skal titte etter noen sko og penjakke til chr.
Så skal jeg handle inn til sjokoladekake, skal bake til etterpålaget etter begravelsen til torsdagen.

Middag i dag blir nok Burger king tenker jeg.

Så godt å høre at du er på vei til å få igjen kvelden Olive.
Kos deg med fjernkontrollen i kveld lene :-)
Moussaka hørtes godt ut Trillemor jeg synnes det er kjempe godt men ingen andre her i huset liker det:-(

Back
Topp