Tirsdag hei hipp hurra!

Actrine

Forumet er livet
Først er det oppstandelse.. nå i disse påsketider! Aslak sov i egen seng i natt! Gjorde godt med kiropraktorbehandlingen i går tror jeg! Solveig synger mange sanger på polsk.. joda! Flerspråklig her i huset![:D]

Nå skal jeg snart avgårde for akupunktur. Senere i dag skal vi plaske i svømmehallen og så skal jeg og søsteren min spise middag!!! Gleder meg!![:D]

HØres ut som en deilig dag Actrine - og jeg er imponert over polsk sang altså! Har jeg fortalt om da August sa "takk a mate" etter et måltid her om dagen? G og jeg ble imponert og skrøyt høylytt av han, og da smalt det fra storesøster: GRACIAS! (jada, hun måtte også få skryt selvsagt - ikke alle fireåringer som takker for maten på spansk... ikke her i alle fall)

Jeg var helt sjokkert i morges jeg, for klokka var kvart på åtte da jeg våkna, og ungene sov fremdeles. Kom meg i dusjen, og så våknet frøkna, og ti over åtte vekket jeg lillebror også. Vi har kost oss med en lang spise- og leke-økt her hjemme før vi gikk til barnehagen i vanlige klær - ikke regntøy eller bobletøy - og ungene går ikke i ull i barnehagen i dag... nå er våren her!!

Planen min for dagen er å handle inn siste rest av påskemat, sånn at jeg slipper å drasse med meg unger på stor påskehandel i morgen... da har de nemlig fri fra barnehagen. Så skal jeg rydde litt i huset, og så skal jeg nyte litt fred og ro før påskeferien starter for fullt i ettermiddag

God formiddag [:)]

Jeg har nettopp våknet, og det var ubeskrivelig deilig å få våkne av seg selv [:D] Leah og William dro til pappa'n sin i går, men samtidig så kommer det til å bli litt stusselig uten dem her i påsken, men sånn er det nå bare. Barna til M kommer på torsdag og er til mandag [:)]
Vet ikke helt hva man skal finne på i dag egentlig,
men jeg vet at jeg skal ut å nyte det fantastiske været som er om dagen [:D]

Ha en super dag, aller supre damer!

God tirsdag.
Her har vi fått unna påskehandel og UL.
De fant ikke noe steiner så han anbefalte at jeg ble henvist vidre til undersøkelser av tarmen.[&:]
Ellers så er planen å male litt og kose oss hjemme.

Hehe må flire av de skjønne ungene dine lenemor!! SÅ herlig!! Kjekt at Johanna kan spansk da, tror det er mer anvendelig enn polsk..[8D]

Hei hei[:)]

Mina er i bhg idag og jeg koser meg hjemme[:)] I morgen reiser vi til Hemsedal på hytta. Blir godt å komme bort litt[:)] Blir til mandag.

Vi har også hatt en koselig morgen[:)] Spiste frokost sammen på Minas lekebord. Det synes hun er stas[:D] Ikke så veldig godt å sitte på en så liten stol, men hva gjør man ikke for sine små[8D]

I kveld blir det litt pakking og sånn..

Så er middagen fortært (lasagne), ungene har kost seg med godteri som kom i posten fra mormor som har vært i Liverpool på langhelgstur (Johanna fikk pakke med "all natural jelly beans", fri for kunstige søtnings, konserverings- og fargestoffer)

Bertine og jeg har shoppet idag! Hun er nå den stolte eier av nye joggesko, gummistøvler, Vossatassar sokker, Speiderkniv.. ja var det noe mer da? Vi koste oss ihvertfall![:)]

Barna sover, mannen er ute en tur, og jeg koser meg med den nye laptop`en..[:)]

JOhanna fikk speiderkniv av pappa'n sin for et par uker siden, det var STOR stas!

ORIGINAL: lenemor

JOhanna fikk speiderkniv av pappa'n sin for et par uker siden, det var STOR stas!

Ja, de var ute og spikket istad, det var stas.. De har heldigvis i bhg også, men sist hun brukte den skar hun seg, så jeg tenkte det er greit å kunne trene litt hjemme også..[:)]

Back
Topp