Tirsdag gitt

lenemor

Forumet er livet
Og August og jeg er oppe og ikke gråter... vel, han gråter litt innimellom da, men ikke nå lenger, som han ahr fått stå opp og har fått grøt

I dag ser det nok en gang ut til at vi kan få finvær, så gjenstår det å se om det skal skye til igjen. Har planer om å få vasket litt hus i dag - mamma kommer jo i morgen og det er hyggelig når huset ikke ser helt bomba ut. Det er ikke så lett å få vasket når vi har begge ungene hjemme - og når kvelden kommer, vel, da er vi skutt

Ops, nå er August på vei opp trappa - han trenger ny bleie, så jeg får henge meg på [:D]

God morgen[:D]
I natt har Jørgen hatt sin første natt uten bleie og det gikk kjempefint[:D]
Han bestemte seg i går kveld at han var jo stor gutt så han trengte ikke å sove med bleie om natten, så da måtte vi jo bare prøve det da. Gjett om han var stolt da han sto opp i dag da[:D]
I dag skal jeg være hjemme fra jobb siden minstesnuppa mi er blitt syk stakkar[:(] Hun er full i feber. Hun sovnet i fem tiden i går, og hun sover ennå hun. Har kun vært våken noen ganger for å drikke og gå på do.
Jørgen skal få gå i barnehagen for nå er det bare to dager igjen før barnehagen legges ned[:(] Så blir det en laaaang ferie på han før han begynner i ny barnehage[:)]
Ha en super dag alle sammen.

Her er det overskyet i dag. Lukas våknet i natt surklete i brystet, tett i nesen og kjempehes. Stakkar han har grått masse og får nesten ikke i han mat[:(]. Fikk en paracet nå så han får sovet litt. Håper han sover litt mer enn de 10 minuttene han pleier...........

Ellers er Nathalie hjemme i dag. HUn er hjemme tirsdager og torsdager så da prøver vi å finne på noe kjekt, men det spørrs hva vi får til når lillebror er syk. Akkurat nå ser hun på scoobidoo.

Så venter jeg jo i spenning på om det kommer hemmelig venngave i posten i dag!![8D]

God morgen!

Her sto vi opp rundt 8-tiden - jeg og minsta. Da var allerede Karoline stått opp - også hun med feber idag, ikke mye men en smule redusert. Passet bra i forhold til været - overskya og ikke bading idag. Ganske mildt og stille - men lurer på om det kommer regn snart....

Har null planer idag. Gjøre litt småting i huset og ta en liten handletur kanskje. Tenker jeg og snuppa må ut å "lufte hodet" litt mens de to store er hjemme.

Ha en flott dag, alle sammen - og god bedring til jenta di - 3barn[:)]

I dag ble jeg vekket av Leah klokke ni, og det var DEILIG at klokken ikke viste 6 [8D] William har sovet hos tanten sin i natt, og snart skal vi ned til byen å ta en is-kakao på cafè'en .. Koselig [:D]

ORIGINAL: Elimor

God morgen!

Her sto vi opp rundt 8-tiden - jeg og minsta. Da var allerede Karoline stått opp - også hun med feber idag, ikke mye men en smule redusert. Passet bra i forhold til været - overskya og ikke bading idag. Ganske mildt og stille - men lurer på om det kommer regn snart....

Har null planer idag. Gjøre litt småting i huset og ta en liten handletur kanskje. Tenker jeg og snuppa må ut å "lufte hodet" litt mens de to store er hjemme.

Ha en flott dag, alle sammen - og god bedring til jenta di - 3barn[:)]

Tusen takk. Har nå vært til legen med henne og der fikk jeg beskjed om at hun har fått halsbetennelse. Så nå er det en uke med penicillin så tenker jeg hun er god som ny[:D][:D][:D]

Back
Topp