Tirsdag er en fin-fin dag!

monicabebe

Forumet er livet
Det er knallvær i Oslo. Virkelig sol fra skyfri himmel. hadde det samme  i går. Helt nyyyyydelig! Jeg blir så lykkelig av dette været, selv om jeg sitter inne hele dagen på jobb og skal på møte i kveld. Det er bare så godt å se den sola!

Skal jobbe til fire i dag, og så rekker jeg så vidt hjemom før jeg må på møte i barnehagen. Men, men, det får gå. Satser på å grille, sånn at jeg får litt tid ute likevel. Og så er det jo litt kveld igjen etterpå også, forhåpentligvis.

Jeg har hatt en litt dårlig natt. Bekkenet har begynt å klage litt på at jeg løper så mye. Så jeg blir nok nødt til å roe meg ned, og holde meg til tre løpeøkter per uke. I forrige uke løpe jeg tilsammen 5.2 mil fordelt på fem økter, og det var nok litt i overkant foreløpig. Menjeg synes det er så utrolig deilig å løpe ute. Får skikkelig kick av det, og det kribler i kroppen etter å løpe når kvelden kommer. men, men, skal høre på lroppen, sånn at jeg ikke får skikkelig vondt i bekkenet.

Ønsker dere en fin dag!

Håper det bedrer seg med bekkenet fort, monicabebe[:)]

Her er det også strålende sol - rimelig varmt allerede for det er helt vindstille. Det er deilig å være på jobb når man kan være så mye ute! Jeg skal på møte ang barnet jeg er en-til-en med på SFO. Endelig får man si - for jeg føler meg ikke så veldig involvert. Jeg er liksom "bare" på SFO[8|] Det blir vel et slags oppsummeringsmøte med alle involverte parter i skole og altså fra SFO denne gang.

Rett etter møte blir det henting av barn - mannen er i Oslo i begravelse, han flydde bort i dag morges og kommer hjem i kveld. Det er ikke mye igjen av dagen når vi kommer hjem - må lage middag og få jenta mi til å gjøre lekse. Håper det går bedre med legging idag - Amalie hadde store problem med å sovne igår for hun har vært så "heldig" å få tildelt det absolutt varmeste rommet i hele huset[&:] Må huske på å lufte mye bedre før legging idag - så håper jeg at jeg får de frustrerte for meg selv i kveld! (Daten min med Jack gikk i vasken igår[:@][:@]).

Ha en fin dag!

jeg har ikke skjønt hvem jack er jeg - er jeg helt fjern eller? [8|]

Og ja, monicabebe, det høres ut som om du trenger å høre på kroppen din - løping er veldig belastende for bekkenet, husk at for hvert fraspark belaster du bekkenet, og for hver gang foten din treffer bakken får det et støt også - over 5 mil er superbra gjort, men kanskje ikke for hele kroppen din?

Her startet dagen først halv sju - noe så deilig!! August tullet litt ved legging i går, men han lå bare stille og puslet litt med bamsen sin og sånt så det er greit - var inne og la han rett vei i senga da han hadde sovnet. Han våknet igjen ved midnatt og skreik, men G gikk inn og fikk roet han, og sannelig sovnet han igjen - noe så deilig!

I dag skal G, August og jeg en tur ut og se på kjøkken - vi må jo begynne å legge seriøse planer for innredning av soverom (garderobeløsninger til alle), bad og kjøkken (alt av møblement, blandebatterier, knotter, skapfronter, etc) og også gulv, veggfarger, lyssetting og så videre.

Det er finvær her i dag også, så jeg tror jeg skal lage salat til middag som vi kan spise ute jeg... tror i skal driste oss til å la August være ute bittelitt i dag også om vinden gir seg - var til legen med han i går og fikk sjekket hals, øre og lunger, samt tatt crp. Han er nok bare forkjølet, så vi får håpe det gir seg snart

ORIGINAL: lenemor

jeg har ikke skjønt hvem jack er jeg - er jeg helt fjern eller? [8|]

Og ja, monicabebe, det høres ut som om du trenger å høre på kroppen din - løping er veldig belastende for bekkenet, husk at for hvert fraspark belaster du bekkenet, og for hver gang foten din treffer bakken får det et støt også - over 5 mil er superbra gjort, men kanskje ikke for hele kroppen din?

Her startet dagen først halv sju - noe så deilig!! August tullet litt ved legging i går, men han lå bare stille og puslet litt med bamsen sin og sånt så det er greit - var inne og la han rett vei i senga da han hadde sovnet. Han våknet igjen ved midnatt og skreik, men G gikk inn og fikk roet han, og sannelig sovnet han igjen - noe så deilig!

I dag skal G, August og jeg en tur ut og se på kjøkken - vi må jo begynne å legge seriøse planer for innredning av soverom (garderobeløsninger til alle), bad og kjøkken (alt av møblement, blandebatterier, knotter, skapfronter, etc) og også gulv, veggfarger, lyssetting og så videre.

Det er finvær her i dag også, så jeg tror jeg skal lage salat til middag som vi kan spise ute jeg... tror i skal driste oss til å la August være ute bittelitt i dag også om vinden gir seg - var til legen med han i går og fikk sjekket hals, øre og lunger, samt tatt crp. Han er nok bare forkjølet, så vi får håpe det gir seg snart

He he - Jack Bauer i "24"[:D][:D]

AHA! Har aldri sett 24 jeg, så det forklarer jo litt. Vi begynte å se den danske serien Riget i går vi - den virker skikkelig ekkel, er det noen her som har sett den?

Jack i 24 ja. jeg tenkte det var jack i Lost jeg....der ser du hvor oppdatert jeg er, hehe

lenemor: dere er jammen heldige som skal innrede alt lik dere vil ha det. Så herlig!! Vi kunne jo også velge litt,men i og med at det var et prosjektert hus, så ble alle endringer i forhold til standard, veeeeeeldig dyre. Så dermed måtte vi kutte en del av det vi ville. Misunner dere friheten til å velge selv, merker jeg.

Håper August er bedre slik at dere kan kose dere litt ute i sola!!

Jeg ble ringt etter av bhg litt før kl 14 om at Mina var slapp og ikke ville spise noe. Hun ville bare slappe av i sofaen og hadde litt over 38 i feber. Det er ganske mye til å være Mina, som har normaltemp på 36,7.

Var en kjapp tur i butikken og Mina slappet av i vogna. På vei hjem så sovnet henne og hun sover fremdeles. Synes det er så vanskelig mht soving på dagen når de er syke.. Må vel vekke henne straks.

Back
Topp