Tirsdag, det er tirsdag.........

Trillemor82

Forumet er livet
Wuhu... og det er jo nesten snart helg!! :)

I dag skal jeg ingenting.. bekkenet mitt krangler som bare det.. hadde egentlig lystr til å ha jentene hjemme i dag.. men... kjente på bekkenet at det krangler mye... egntlig litt dumt.. for Julie falt ned fra trappa i dag.. bare tre trappetrinn da.. men det stakk i ,mammahjertet for det.. :)

uansett.. nå er dem i bhg.. og jeg sitter her og spiser frokost.. lurer på om jeg skal bake litt brød bare.. begynner å bli tomt i fryseren, men det baker seg jo selv.. så det funker selv om bekkenet krangler.. :) også kanskje jeg skal prøve å tegne gangen.. bare ta noen mål.. slik at det blir riktig "målestokk" på ting der ute.. :) og kanskje surfe nettet for noe nye farger.. lyst til å male den.. nå har vi rustbrune fliser der inne.. noen innspill til hvordan farge som passer bra til det??? vi gidder ikke bruke penger på å skifte fliser enda.. skal på sikt pusse opp hele gangen.. men det kan ta år... er en del annet å bruke penger på fremover.. :)

middag i dag blir spaghetti og kjøttdeig til full jubel av småjentene!
Hva skal dere ha til middag??

Ha en flott dag alle sammen!! :)
 
Idag skal vi ha torsk. Tror jeg steker den. Og har ris til. Og gulrot. Prøver å få til fiske en gang i uken. Det blir som oftetst laks, så prøver å variere litt. Burde hatt fisk 2 ganger i uka da, men det er nestewn for vanskelig. Vi er ikke de helt store fiskespisere. Dog har kirkekontoret flyttet og er nu overfor bynes fiskeforretning, så når jeg er tilbake i jobb kan det hende det blir enklere.

Ellers prøver jeg å få orden på kaos. Vi kom fra Selbu igår og har diverse saker og ting med som har stått i Dk.Og så det vanlige rot som ikke rydder seg selv. Gaaaaaah! Og jeg er ikke så ryddig av meg....
 
God tirsdag jenter :-)
Koser meg med en stor kopp med kakao og titter på nettet.
I dag er planen å få ryddet litt i gangskapet siden vi skal ha visning til lørdag er det greit det ikke raser ut på folk som åpner det.
Middag i dag ja hmmm har så litten fantasi på det om dagen siden jeg fortsatt slitter med kvalme.
Tror det blir kyllingfile med gratinerte poteter og chr ønsket seg pannekaker.

Chr hadde ikke noe særlig lyst til å gå i barnehagen i dag bestevennen hans hadde slått han med en legokloss mitt på nesa i går så han begynte å blø. Så nå hadde han ingen bestevenn, jeg prøve med at han kunne leke med noen andre men da fikk jeg høre at det var ikke så lett å finne seg venner mamma. huff ikke lett å være liten

 
Stakkars Christian - og Julie og Trillemor også... Tenker Julie klarte seg fint, og at det er mamma som sitter igjen med vondt i bekken og hjerte.. og Christian får seg fort en ny bestevenn han også tenker jeg.

Jeg er på jobb, men nå har jeg en liten spise- og surfepause. Skal straks i møte nede på kommunen, så jeg må vel få organisert meg.

Middag i dag ja - jeg har såvidt begynt å tenkte på ukesmeny igjen, og der står det laksewok i dag, det er alle glade i. Vi har fisk to eller tre ganger i uka som regel, det er jeg fornøyd med. På meg blir det forresten to middager i dag, for jeg skal på klubb i kveld, og der er det som regel servering av først mat (suppe eller gryte eller noe) og så er det dessert etterpå - syndig og godt sånn "midt i uka"
 
Tjoho!

Her ble ikke dagen som jeg først hadde tenkt, jeg er rimelig sliten fra en lang og støyete dag i bhg igår.. og det er så deilig å være hjemme og pusle..

Rasmus og jeg leverte Bertine ca 10.30 i bhg, så tok vi ukeshandelen før lunsj og soving.. Nå er det klesbretting til den store gullmedaljen! Deilig å få det unnagjort..

Ikveld blir det Bodypump, det skal bli deilig!

Middag idag blir Kapteinens fylte rødspette, potetet og brokkoli. Tydeligvis fiskedag idag.. hehe.. Vi prøver å få til fisk minst 1 dag hver uke, men mannen tåler ikke fisk, så det er så pes å finne ut hva han skal ha isteden..


 
mange som skal ha fisk i dag ja..

det skal vi ha i morgen.. en torskeform fra godfisk.no med eple og stangselleri. Aldri laget den, så den er jeg spent på.. mannen får laks, for det er den eneste fisken han spiser.

kanskje vi skal dele ukesmenyene våres her inne,om flere har det??

ja.. det tror jeg at jeg lager en tråd om... noen har satt ut rykter om at jeg skal betale
regninger da.. men det er sååå kjedelig.. så lager en slik tråd i stedet...:)
 
Back
Topp