Tirsdag det er tirsdag......

Bruker763eli

Forumet er livet
"Morgenfugler tar ikke ferie!" - dagens ord fra meg her jeg sitter med kaffikoppen i hånd. Snuppa våkna da faren dro på jobb - kl 6 - *gjeeeesp*. Prøvde å sove videre i vår seng, og lenge så det ut som om hun roet seg, men neida, før 7 var det opp og hopp. Er visst ikke helt i form.

Storesøster er nok heller ikke i form, har hørt henne hoste skikkelig i natt men hun sover heldigvis enda[:)] Storebror er på overnatting. Her er det ganske rolig. (Hurra for NRKSuper[8D]).

Det blir nok en innedag med barna idag. Kan så smått begynne å pakke litt småting vi skal ha med. Vi skal jo ikke ut i ødemarka da, men greit å planlegge litt.

Hva skal dere flotte jenter og barn finne på idag da?

Jeg fikk sove lenge i dag jeg, så etter at August hadde fått morgenpuppen sin la jeg meg til å sove en stund igjen - et par timer faktisk!

Nå er det straks frokost, og så må vi finne på noe - det kan se ut som om det kanskje blir finere vær i dag, så da blir det vel en tur ut. Siste dag med mormor på besøk, hun reiser i morgen ettermiddag/kveld (jeg husker ikke [8D])

Her har ikke morgenfuglene ferie heller.. akk ja..

Aslak fikk en time til legen i dag! Og vi kom ut med resept på medisiner! han har betendelse i begge ørene. Pga drenet så kommer væska ut og ikke lager så mye trøbbel! Det er ennå for trangt i systemet hans og de kroniske plagene er enda ikke helt i orden. Har fått time til kontroll på øre-nese-hals i sept.

Så har vi ordnet litt småting etter det! Vi var på lekeland i går og i dag måtte brillene til Solveig justeres![8D] Koste oss ja![:D]

Nå har jeg satt på en maskin med klær, Aslak sover i vogna si. Solveig pakker leker og slikt! Faren må pakke nattas-bøker! De skal visst på tur! Jeg skal på jobb nå om litt og jobbe til kl 23. Håper det blir en rolig kveld!

Back
Topp