Tirsdag, damer!

lenemor

Forumet er livet
Og hva skjer rundt i vårt langstrakte land?

Her startet dagen klokka seks - en vesentlig fremgang fra kvart over fem.. så jeg er fornøyd. August er også fornøyd - det hjelper nok å sove litt lenger om morgenen ja.

Johanna og G har reist, August er ute og tusler, få jeg skal ta meg en kaffekopp og kikke litt på Finn - jeg er på utkikk etter spisestue, men det kommer aldri noe jeg liker.. og er det noe som jeg kanskje kan like er det så langt unna at det blir uaktuelt allikevel.

I natt sov jo Sindre hos mamma, og Maren er glad i å sove, så i dag sov vi til kl 8.. Herlig..! Leverte henne sammen med sambo siden han ikke skulle begynne før kl 9, og da var Sindre komt og kunne fortelle at han ikke hadde tissa i senga i natt heller..! Flinking..
Han hadde forresten foratlt til mamma at han skulle få ny seng til bursdagen sin (og det stemmer at det er noe vi har snakka om) med silebane og stige på.. Den skulle pappa betale med penger, og hun damen i butikken skulle ta av lappen før han fikk den.. [8|][:D] Såe.. Nå er vi jo nesten nødt til det da.. Haha.. [8D] Note to self: slutt å snakke om hans presanger mens han er i nærheten..
Ellers var det deilig ås tå opp i dag, for jeg vaska og ordna hele huset etter Maren la seg i går, så det var rent og fint og ryddig når jeg sto opp.. Love it! Får besøk i 12 tida i dag, så da må det jo være ordentlig.. [:)]

Skal bare late meg frem til det nærmer seg, så må jeg dusje og ordne salat og sånt..

Håper dere alle har en finfin dag.. [:D]

I dag er det vasking av sengtøy! Det er visst dagen hvor småfolket, samkjørte de er, begge har hatt tisseuhell i senga[8D]  nice

Nå er frokosten inntatt og vi skal av gårde for å kjøpe noen klær til Aslak! Han har vokst litt i det siste.. fikk ikke helt med meg det men men! Nå når han skal begynne i bhg (FAKTISK i morgen!!!!) så er det greit med masse skift![:D]

Solveig har bestillt grøt til middag i dag! Og i kveld skal jeg trene ZUMBA!!!! [:D]

Her våknet Mina ved 05 tiden, men jeg spurte om hun ville sove hos meg. Det ville hun og la henne ved siden av meg. Men så bare tulla hun, så jeg la henne tilbake i senga hennes. Jeg sovnet igjen og våknet av at hun pustet meg i nakken, så da hadde hun lagt seg oppi senga mi og sovnet[:D] Og vi sov til kl 10 Det var veldig deilig!!

I ettermiddag kommer mamma på middag, da hun skal passe Mina. Siden jeg skal til frisøren. Det skal bli kjempe deilig. Jeg har ikke vært der siden januar[8D] Skal i bryllupp 14 august, så greit å se nogenlunde ålreit ut tenkte jeg[;)] Så skal jeg ta meg en soltime til.

Nærmer seg bhgstart[8D]

Back
Topp