Tirsdag da???

Actrine

Forumet er livet
det er langt på dag her hos oss.. vi har gjort mye til nå!

Aslak våknet halv sju og det skulle ta en time til før Solveig våknet! Herlig å døse av i senga før en står opp! Vi hadde lekedate med en gutt i barselgruppen! Var på lekeplassen i regntøy da kl var 9! Knallkjekt! Så ble de med oss hjem til lunsj!

Jeg la Aslak inne i dag.. hm.. sikkert ikke det smarteste, for han sov bare 45 min! [8D] Unasett.. nå har jeg bestukket dem med noe kjeks slik at jeg får mulighet til å lese litt her og andre nyheter! Solveig leker Superquiz, springer fra stolen og utpå gulvet for å gripe mikrofonen først! hehe

I kveld skal jeg på trening! Zumba i dag![:D]

øsende regnvær her[>:], hvor blir sommeren av???!?

Nathalie er på sommerkino med min mor, og er sikert snart hjemme igjen. Lukas sover, hører han våkner nå.... vet ikke helt hva vi skal finne på i dag......

Her blir det og zumba i kveld, før frustrerte fruer (om de ikke har tatt ferie? )

Jeg har gjort lite fornuftig i dag, satt over 1 time på venteværelset hos legen før det ble min tur, heldigvis lite andre planer på formiddagen så det gikk greit.
Skal snart å hente ungene i barnehagen, de skal rett til farmora (og farfaren) for å spise middag, så skal svigerfar komme å hjelpe mannen og meg med å få ned og fram campingvogna, den skal hjem så jeg kan vaske og shine den til vi skal på ferie på fredag. Så ringte mamma å sa hun kunne passe hunden vår mens vi var borte så da slipper han å bli med[:D] jippi!

Regner med resten av dagen går med til å regne bort[:'(] og få vogna på gårdsplassen!

Oh, og vi skal ha grandiosa til middag[8D] Kan ikke huske sist det skjedde, snuppa liker nemlig ikke ferdigpizza, hehe.

Hei og hå og god ettermiddag! Jeg fikk sove lenge i dag, og når jeg vel kom meg opp av senga var det frokost med Johanna før jeg fulgte henne i barnehagen, så var det å vaske litt frem til vi måtte reise.. vi har vært på timånederskontroll med lillebror. Helsesøster hadde ingenting å si på noenting, hun synes han var veldig kvikk og rask og blid - og så sjarmerte han vel med å stå litt på egenhånd når vi var hos henne. Han har nå vokst seg til hele 8,2 kilo og han er 6,75 cm lang (med mulighet for litt feilmargin - helsesøster målte og hun bare flira og lo for hun gjorde ikke det så ofte - herlige kontordama der er på ferie)

Så skulle G av gårde og handle litt deler til scooteren sin, så han slapp av oss på kjøpesenteret i Ørsta - vi kikket etter utedress til August, og så fikk jeg kjøpt øredobber til Johanna og meg (hun har klips altså - ny inspirasjonsgave for leggerutiner - hun får den på lørdag om hun er flink frem til da)

Nå har jeg vært og gått tur med August i regnet, og kom hjem til G som forteller at det er folk på tomta vår - så nå starter de arbeidet der for fullt håper vi... de regner ca en uke før de er ferdige og det er klart til støping [:D]

Lenemor: 6,75 cm må absolutt være med stor feilmargin. Vill nok ha flyttet et komma, ja!

Vi er ankommet etter lang reise. Men det har nu gått bra. Gustav erobret fremsetet da han ble litt bilsjuk (man kastet aldri opp, heldigvis). Og på fergen i natt sov vi aldeles glimrende. Og nå er vi her. det er varmt og ganske solrigt, så vi koser oss.
Tror jeg må ha iiiiiis snart.

Back
Topp