Tirsdag babyer

Shauri

Forumet er livet
VIP
Sitte bakover er ikke noe gøy

Vedlegg

• 1364886422946.jpg
    1364886422946.jpg
    62,9 KB · Visninger: 45
Hehe, nei det er ikke mye stas å lene seg bakover!! Kjenner oss godt igjen :) så søt han er!

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Hehe. . Søtingen!!:D
Kjenner til den der.. Har brukt å mata vesla mens hun satt i vippestol, men det er det bare å glemme. Å sitte i bilstol er heller ikke populært lenger.

Hehe så søt!
Slik satt Lillebror da han ble satt i biltolen etter ei uke på hytta :p
Men stort sett godtar han å ligge bakover. Men han sitter alltid i høystol når han spiser.

Så nydelig! :D Sånn er det her i huset også.
Har endelig fått på plass tripp trapp stolen så vi slipper det styret med han som prøver å komme opp og frem og gynge og alt mulig mens han spiser o_O:eek: Men nå blir det mye mer gris da, for i vippestolen godtok han å sitte med armene under den flappen som holder ham fastspent. :) Nå skal han helst ha hendene oppi maten eller inni munnen mens han spiser, og gjerne dytte smekken inn samtidig o_O:eek::p

Så nydelig! :D Sånn er det her i huset også.
Har endelig fått på plass tripp trapp stolen så vi slipper det styret med han som prøver å komme opp og frem og gynge og alt mulig mens han spiser o_O:eek: Men nå blir det mye mer gris da, for i vippestolen godtok han å sitte med armene under den flappen som holder ham fastspent. :) Nå skal han helst ha hendene oppi maten eller inni munnen mens han spiser, og gjerne dytte smekken inn samtidig o_O:eek::p
Haha ja, her har vi bare godtatt at tiden fremover vil innebære mye gris :p
Han elsker jo å utforske hva han spiser :D

Åååh, så skjønn han er :love7 Og VELDIG lik mamma`n sin:D :happy119
Emmeth synes det er greit og sitte i vippestolen sin og sjøl vippe seg fram og tilbake med beina, meeen han vil selv sitte i sofaen eller generelt ellers også, men kan fint ligge litt og leke på lekematta ei lita stund på ryggen:)

Haha ja, her har vi bare godtatt at tiden fremover vil innebære mye gris :p
Han elsker jo å utforske hva han spiser :D

Gris er noe som følger med, men ikke så lett å få skyflet grøt inn gapet når han har både hånd og smekke der fra før o_O Og så festlig som han er på stellebordet for tiden (for det er en kamp!! :eek:) så er klesskift ikke akkurat det morsomste jeg vet, så skal det shoppes smekker med ermer i dag, for 2 stykker er helt klart for lite! ;):p

En liten sjarmør :) Christiane liker å sitte, hun vil helst sitte og ro hele tiden. Men hun liker egentlig å leke på gulvet også. Men hun snur seg over på magen, også blir hun så sint fordi hun ikke kommer seg noen vei. Klarer ikke å snu seg tilbake heller.

Jeg er så misunnelig på dere som har babyer som liker å spise mat. Her har jeg prøvd i 2mnd uten hell. Bare MM som gjelder... fortiden så driver hun bare å tuller og vil ikke ha det heller.

søte Daniel! SÅÅÅ blid :rolleyes:
Skal ta bilde av Hermine siden, hun sover nå ;)
Her ble vippestolen pakka vekk nå når vi kom fra påskeferie, er skummelt å ha henne i den nå :oops: Hun hiver seg forover, og forsøker iherdig å bryte seg ut av den o_O Lite vits å ha henne i den når jeg likevel må stå over henne konstant å passe på at hun ikke klatrer ut av den ;)

Gris er noe som følger med, men ikke så lett å få skyflet grøt inn gapet når han har både hånd og smekke der fra før o_O Og så festlig som han er på stellebordet for tiden (for det er en kamp!! :eek:) så er klesskift ikke akkurat det morsomste jeg vet, så skal det shoppes smekker med ermer i dag, for 2 stykker er helt klart for lite! ;):p
Haha! Akkurat samme greia her! :p lirker bort det hun tygger på og måkker inn noen skjeer mat:p på stellebordet må hun lures med noe spennende (f.eks klokka mi) til bleien er kommet på, da tar jeg henne på fanget og kler på henne resten;)

Her er Eskil i dag med ny smekke :)
Skal kjøpe flere av de! Veldig god!
ImageUploadedByBV Forum1364913122.315328.jpg

En liten sjarmør :) Christiane liker å sitte, hun vil helst sitte og ro hele tiden. Men hun liker egentlig å leke på gulvet også. Men hun snur seg over på magen, også blir hun så sint fordi hun ikke kommer seg noen vei. Klarer ikke å snu seg tilbake heller.

Jeg er så misunnelig på dere som har babyer som liker å spise mat. Her har jeg prøvd i 2mnd uten hell. Bare MM som gjelder... fortiden så driver hun bare å tuller og vil ikke ha det heller.

Det har vært MYE rolp her også o_O Såpass mye at jeg mistet melken til slutt. Han nektet å drikke på dagtid i 2 uker, kun om natta.. :eek: Og så er han så kresen at det er til å få fnatt av. Har spist gulrot- og pastinakkpurè til middag siden han begynte å få middag omtrent o_O Men i går og i dag spiste han biffgryte fra Ella's Kitchen uten å lage grimaser og brekke seg, så jeg håper vi har hatt et lite gjennombrudd ;):) Lykke til med vesla di! :) Du skal se hun plutselig vil ha hun også :)

Back
Topp