Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha ja, her har vi bare godtatt at tiden fremover vil innebære mye grisSå nydelig!Sånn er det her i huset også.
Har endelig fått på plass tripp trapp stolen så vi slipper det styret med han som prøver å komme opp og frem og gynge og alt mulig mens han spiserMen nå blir det mye mer gris da, for i vippestolen godtok han å sitte med armene under den flappen som holder ham fastspent.
Nå skal han helst ha hendene oppi maten eller inni munnen mens han spiser, og gjerne dytte smekken inn samtidig
![]()
Og VELDIG lik mamma`n sin
Haha ja, her har vi bare godtatt at tiden fremover vil innebære mye gris
Han elsker jo å utforske hva han spiser![]()
NydeligsteFrøkna mi våkna nettopp..
Vis vedlegget 10020
Veldig fornøyd med å bli plukka opp.
Vis vedlegget 10021
Sitte bakover er ikke noe gøy
Frøkna mi våkna nettopp..
Vis vedlegget 10020
Vis vedlegget 10021
Vis vedlegget 10020
Vis vedlegget 10021
Haha! Akkurat samme greia her!Gris er noe som følger med, men ikke så lett å få skyflet grøt inn gapet når han har både hånd og smekke der fra førOg så festlig som han er på stellebordet for tiden (for det er en kamp!!
) så er klesskift ikke akkurat det morsomste jeg vet, så skal det shoppes smekker med ermer i dag, for 2 stykker er helt klart for lite!
![]()
Haha, morsomt med de føttene som stikker opp!Frøkna mi våkna nettopp..
Vis vedlegget 10020
Vis vedlegget 10021
En liten sjarmørChristiane liker å sitte, hun vil helst sitte og ro hele tiden. Men hun liker egentlig å leke på gulvet også. Men hun snur seg over på magen, også blir hun så sint fordi hun ikke kommer seg noen vei. Klarer ikke å snu seg tilbake heller.
Jeg er så misunnelig på dere som har babyer som liker å spise mat. Her har jeg prøvd i 2mnd uten hell. Bare MM som gjelder... fortiden så driver hun bare å tuller og vil ikke ha det heller.
Vis vedlegget 10020
Vis vedlegget 10021