Ja, koser meg med magen og veit jeg kommer til å savne sparkene[;)] Selv om de av og til føles vel kraftige akkurat nå, hehe!
Ja, fikk da omsider redd opp vogna. Mangler å re opp senga, men det kan jo mannen gjøre hvis vi ikke rekker det før vi drar. Også må jeg vaske opp litt ullklær til baby. Levere bikkja til svigers og guttungen til foreldrene mine. Se over koffert, så skal det meste være klart[:D] Det som ikke er gjort da er ikke noe som haster.
Linda: Jeg vet ikke hva slags tid det blir, men hørtes ut som jeg skulle forberedes fra kl.8 på morgenen. Eller kanskje var det at jeg skulle stå opp og gå i dusjen rundt 8..?[8|] Jeg er ikke sikker[:)] Men det blir vel fra morgenen av da, men er litt sånn at hvis det dukker opp noe som haster så må jeg vente, siden ett planlagt KS ikke er akutt. Men når de først begynner å sette spinalen, så er det snakk om minutter da....[:D] Regner med vi får god informasjon i morgen ettermiddag når vi legges inn..[:)]
Frykter at jeg kommer til å kjede meg litt da!! Ikke når baby er våken og jeg har besøk, men skal jo være der i 6 dager til sammen og har ikke tv på rommet[:'(] Og jeg har ikke bærbar pc heller. Men hvem vet. Kanskje sover jeg når baby sover og tenker ikke så mye på det[:)] Håper jeg kan opp og bevege meg etterhvert da[:)]
I dag skal vi feire storebror sin 4 årsdag, så her kommer det til å gå slag i slag. Sjokoladekaka er ferdig nå, neste blir bløtkake. Fysiotime kl. 13:30, må innom butikken osv og pynte oss litt, hente gutten fra bhg osv, så dagen i dag går nok fort...[:D]