Tirsdag 8.Juli

Ja, det var 10 barn og fire voksne der, så Jenny fikk leika seg litt sammen med de barna.:)

Hvor lenge skulle de holde på rundt boligen deres?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Så koselig :D greit å vende hun litt sånn da ;) Liana var mye med ved levering og henting av Emira.. så ble litt kjent med de voksne hvertfall :) siden den fikk holde hun og passe mens jeg gjorde Emira klar.. men hun gråt litt i begynnelsen ved levering selv.. men da var det så lite at hun stoppa så fort jeg var ute av døra:P dem ga meg alltid beskjed mens jeg leverte Emira om at Liana hadde stoppet å gråte:D (leverte Liana først)..

Aner ikke:confused: men tror dem blor ferdig iløpet av august/september.. de er snart ferdig å sandblåse bort maling og legge ny sement der det trengs.. så skal dem skifte ut alle vinduer og male bygget ;)

Ikke noe pottetmos her, nei!:p Stekt aubergin og potetskiver i bunnen, kjøttsaus og en hvit saus oppå der igjen (med litt andre smaker enn lasagne). Og man slipper å ordne til alle lagene som i en lasagne.;)

Anbefales å prøve! Jeg googla "moussaka oppskrift" og brukte ei fra Tine's matblogg. :)

Ja jeg har hatt lyst til å lage det med poteter hvertfall:D men har bare blitt en tanke :P hehe.. jeg må få prøvd det ut en helg snart! Tror jentene hadde likt det godt å:)

Snuppa hilser og sier god natt!:P
1404843660598.jpg

Hun sovnet i 7tiden idag:) valgte å ikke legge hun på dagen siden hun våknet 8.. men imårra tror jeg hun skal sove i 30-60 min! Var sliten nå på kvelden.. hehe..

Jeg sløver på sofan sammen med Leoh:P han skal snart få flaske og legges han også;)

Hva gjør dete i kveld?

Snuppa hilser og sier god natt!:P
Vis vedlegget 67921

Hun sovnet i 7tiden idag:) valgte å ikke legge hun på dagen siden hun våknet 8.. men imårra tror jeg hun skal sove i 30-60 min! Var sliten nå på kvelden.. hehe..

Jeg sløver på sofan sammen med Leoh:P han skal snart få flaske og legges han også;)

Hva gjør dete i kveld?
Så koselig sovebilde.:)
Her var det bare røling ved legging. Hun er i full vigør på kvelden altså! Sikkert pga varme og lang dagsoving..Om hun skal dubbe i morra, skal jeg også begrense den til 30-60min. :)

Desperate Housewives på meg (som vanlig), mens mannen skifter skjerm på iPhonen sin. :p

Har fått inn masse produkter i dag :-) denne var kul eller? :-)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1404850069334.jpg
    1404850069334.jpg
    58,9 KB · Visninger: 8
Så koselig sovebilde.:)
Her var det bare røling ved legging. Hun er i full vigør på kvelden altså! Sikkert pga varme og lang dagsoving..Om hun skal dubbe i morra, skal jeg også begrense den til 30-60min. :)

Desperate Housewives på meg (som vanlig), mens mannen skifter skjerm på iPhonen sin. :p

Hehe hun sover alltid som et virvar den jenta der :P

Kjedelig når det blir så mye styr ved legging! Blir det her også når Liana sover på dagen... og igår gikk det greit når hun sov litt i bilen.. så tenker også å gjøre som deg ;) maks 1 time!

Hehe han skifter den selv også?:D

Hehe hun sover alltid som et virvar den jenta der :P

Kjedelig når det blir så mye styr ved legging! Blir det her også når Liana sover på dagen... og igår gikk det greit når hun sov litt i bilen.. så tenker også å gjøre som deg ;) maks 1 time!

Hehe han skifter den selv også?:D
Jajja, det er visst morro å sitte slik og nerde.;)

Jajja, det er visst morro å sitte slik og nerde.;)

Haha ja har en sånn mann jeg å! Elsker å sette sammen ting (men bare sånne slags ting) og evt åpne for å se hva som er inni.. hehe.. problemet hans er vel at han bestandig sitter igjen med noen skruer til overs:P haha

Back
Topp